עגלת ברייטקס בי אג’ייל BRITAX B AGILE דגמי 2012 – חדש בחנויות!

b_agile_2bmommy_750x110את עגלת B-AGILE של ברייטקס כבר אין צורך להציג. היא נחתה בארץ לפני כשנה והפכה לאחת העגלות הפופולריות יותר שיש כיום בארץ.
יש לה מספר תכונות שהופכות אותה לעגלה איכותית ופרקטית שתאפשר לכם להנות ממנה מגיל לידה ועד לגיל 3-4 בלי בעיה.
אחת הבעיות העיקריות שהורים נתקלים בהן כשהם קונים עגלת תינוק, היא שהעגלה בחנות נראית מאוד יפה וכשאין בה תינוק היא נוסעת ממש אחלה, אבל כשמוסיפים לה משקל של 15 ק”ג כשהתינוק גדל קצת והיציאות הופכות תכופות יותר, פתאום היא נהיית מסורבלת ולא נוחה להליכה והורים רבים מוצאים את עצמם מחפשים טיולון פשוט במשקל קל שלא יעלה יותר מדי, כי הם כבר השקיעו בעגלה יוקרתית.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סוכך ענק עם מגן מפני קרינת UV
סוכך ענק עם מגן מפני קרינת UV

ברייטקס מציעה פתרון נהדר עבור אלו מכם שמעוניינים בעגלה שתשמש אתכם מגיל לידה ועד לגיל מאוחר יותר.
מושב העגלה נשכב לזוית של 175 מעלות ומאפשר שכיבה כמעט מלאה לתינוקות רכים, על הגב או על הבטן.
תחתית המושב מתכווננת ויוצרת שיפוע קל בלבד שיאפשר גם לתינוקות ארוכים לישון בנוחות בעגלה.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
מושב העגלה מגיע לשכיבה כמעט מלאה
מושב העגלה מגיע לשכיבה כמעט מלאה

הריפוד עשוי מחומרים איכותיים ומבדים נושמים הניתנים להסרה ולניקוי ועם מערכת חגורות בעלת 5 נקודות עגינה על גבי הטיולון – לבטיחות מירבית. בנוסף, העגלה מגיעה עם מגש לתינוק שכבר כלול במחיר וניתן לניתוק או חיבור בקלות.
אחד היתרונות שלה הוא גגון גדול הניתן להסרה בקלות, בעל חלון צפיה ופתיחת רשת מסננת UV נוספת לכיסוי מקסימלי לילדכם בשמש או בגשם.
מושב העגלה מרווח – 28 ס”מ, ונוח לתינוקות ולפעוטות
העגלה שוקלת רק 8.2 ק”ג, שזה משקל ממוצע של מרבית הטיולונים הפשוטים שיש בשוק, רק שבניגוד אליהם, יש לעגלה עבירות מעולה, היא יציבה, גלגלים גדולים, קיפול קומפקטי וסל אחסון מרווח ונגיש בתחתית.
כך שאפשר לרכוש אמבטיה ולהיות איתה בחודשים הראשונים, אבל גם בלעדיה יהיה לכם מאוד כיף ונוח להשתמש בעגלה.
smallB_AGILE_4_01_BabySafeSleeper_BR_2013
ברייטקס הוא מותג אמריקאי איכותי ותמיד כשבדקנו את העגלות שלהם במסגרת מבחן העגלות, עוד לפני שהתחלנו את הבדיקה, היה לנו ברור שהעגלה איכותית והולכת לקבל ציון טוב. רואים את הגימורים ברמה גבוהה ואיכותית, את החשיבה על הפרטים הקטנים, הבדים, השלדה והמנגנון שעובד בצורה פשוטה וחלקה. וגם כשמעמיסים על העגלות של ברייטקס משקל של 17 ק”ג, הן עדיין נוסעות בצורה חלקה עם יכולת היגוי מרשימה ביותר בדומה לעגלות עם גלגלי אויר למרות שיש לה גלגלי גומי מוקצף איכותי,  והכל בשל התכנון וההנדסה המדויקים והמתקדמים.
לא סתם מושבי הבטיחות שלהם נחשבים למובילים בעולם מבחינת בטיחות!
שלדת העגלה מאלומיניום , דבר שמוריד משמעותית את המשקל ויש לגלגלים מערכות קפיצים שהופכות את הנסיעה לחלקה ונעימה.
עגלת BRITAX B AGILE היא עגלת טרוול סיסטם עם מנגנון CLICK @ GO – שכולל את כל המתאמים הדרושים להרכבת סלקל וסל שכיבה מבית BRITAX.
smallB_AGILE_4_01_BabySafeplusSHRII_FossilBrown_BR_2013
במידה ואתם גרים בבניין ללא מעלית, עגלת B AGILE היא העגלה האולטימטיבית עבורכם מאחר והקיפול שלה קטן וקל ויהיה לכם נוח לעלות איתה במדרגות כשאתם נושאים אותה בידית הנשיאה ואת התינוק במנשא עליכם בצורה בטוחה ונוחה.
העגלה קיימת גם בדגם של 3 גלגלים ששוקל 7.5 ק”ג בלבד. הוא דגם יותר ספורטיבי בעיצוב אבל גם מאוד מוצלח.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
עגלת B AGILE מקופלת
עגלת B AGILE מקופלת

מאחר ועד היום אני ואבי ורון בדקנו יחד למעלה מ-100 עגלות עד היום במסגרת מבחן העגלות, יש לנו את היכולת לדעת מראש איזו עגלה מוצלחת יותר ואיזו פחות ולאיזו עגלה יש פוטנציאל להפוך ללהיט ובברייטקס בהחלט זיהינו את הפוטנציאל הזה.
c26-B0050GD2AE-4-s

לסרטון על תכונות העגלה והפונקציונליות שלה:


 איפה קונים?? לחצו כאן
לסקירה ותכונות של עגלת BRITAX B AGILE 4 גלגלים במבחן העגלות
 
לסקירה ותכונות של עגלת BRITAX B AGILE 3 גלגלים במבחן העגלות

השוואה -עגלת ברייטקס BRITAX B AGILE מול בייבי ג’וגר BABY JOGGER
לעגלת BRITAX B AGILE DOUBLE  – עגלת תאומים ברייטקס במבחן העגלות
 

עגלת תאומים אחים – מבחן השוואה בין Strollair My Due, Britax B Agile ו- BABY JOGGER CITY MONI TWIN
 
לאתר של ברייטקס ופרטים נוספים
 

צבעים זמינים

 
 
 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (4)
  1. הדס יולי 6, 2013

    שלום קניתי עגלת ברייטקס בי אגרל 4 גלגלים ונישפך לי על הבד של מושב הטיולון שמן,איך אפשר לנקות?מותר לכבס.??אשמח לתשובה .תודה

    1. אבא יולי 10, 2013

      הי הדס, אין בעיה לכבס. מקסימום את יכולה לשים ריפודית. ממליצה על הסט החדש של ביבה.

  2. ליהי ספטמבר 7, 2013

    גם לי יש את עגלת ברייטקס 4 גלגלים איך אפשר לנקות אותה ? האם יש דרך להוריד את חלקי הבד ? כי ניתן להוריד רק את החלק האחורי של העגלה.

  3. יעקב פברואר 23, 2015

    קניתי עגלת ברייטקס תאומים ואני רוצה לכבס
    האם יש סרטון כיצד מפרקים ומרכיבים את העגלה?
    היא מאוד מסובכת מבחינת ההרכבה שלה

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *