תינוק בריא עם תואר ראשון -טיפים לחסכון לילדים – כתבת חסות

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

חסכון לילדים
חסכון לילדים

עוד לפני שבדיקת הדם מאשרת שאת אכן בהריון, נודדות המחשבות על איך יראה הילד, איזו אמא את תהיי, איזה עתיד צפוי לפצפון ומה הוא יעשה כשיהיה גדול.
הדאגה לילד מתחילה עם קבלת הבשורה שאת בהריון וממשיכה הרבה אחרי. אנחנו עושות אין ספור בדיקות במהלך ההיריון, מרוקנות את המדפים וממלאות את הבית בשלל אביזרים לתינוק, רוכשות ספרי הדרכה, רצות להרצאות, נרשמות לחוגים עם הזאטוטים וכל זה עוד לפני שהילד בכלל למד להגיד אמא – שחס וחלילה לא נפספס ולו דבר קטן שעשוי להשפיע על עתיד ילדינו.
בעולם התחרותי בו אנו חיים ישנה חשיבות לאמצעים הכספיים ולסיכויי ההצלחה שלנו כבוגרים. המציאות מחייבת אותנו כהורים, לחסוך לילדים. יותר ויותר הורים מבינים שכדי להבטיח כמה שיותר את עתיד ילדינו, חשוב לחסוך להם כבר מהלידה. מסקר שערכה חברת ‘טפירו שיווק פנסיוני’, אחת מ-5 החברות הגדולות בישראל בנושאי פנסיה וחסכון, באמצעות חברת הסקרים מרקט ווטש עולה, כי מחצית מהנשאלים אכן חוסכים לילדיהם.
בסקר נמצא, כי רובם החלו את החיסכון לילד כאשר הוא נולד (67.3%), ואחרים כאשר הילד היה פעוט בן שנה עד 3 שנים (11.8%) או כאשר היה ב- 4-7 שנים (5.2%). המספרים פוחתים ככל שגיל הילד עולה, אבל יש מי שמתחילים את החיסכון לאחר בר / בת המצווה (7.3%).
תכנון פיננסי לילדים יסייע לנו להגשים חלומות, שרקמנו עבורם כשעוד היו בחיתולים. בין אם חלמנו שהילד שלנו יהיה רופא, או שהילדה תסיים בהצטיינות לימודי כלכלה, חיסכון ללימודים עשוי לקרב אותנו להגשמת החלום. כזוג צעיר, הורים טריים לתינוק חייכן, משכנתא ל-15 שנה ורכב שנת 2000,  קשה לנו לדמיין איך נממן לימודים גבוהים לילדים. שלא לדבר על סיוע ברכישת דירה לכל ילד וילד. ולכן, חיסכון לילדים כבר מיום היוולדם – זו הדרך לתכנון נכון של עתיד ילדינו. בחישוב פשוט, חיסכון רציף של כ-300 ₪ לחודש למשך 21 שנה בריבית של 2.5% יאפשר לכם לצבור בחיסכון סכום של 100,000 ₪. תהיו בטוחים שהילד שלכם יודה לכם, על שחסכתם עבורו ואפשרתם לו להגשים חלומות.
חברת ‘טפירו שיווק פנסיוני‘ בדקה מהן הסיבות העיקריות לחיסכון לילדים. בסקר שערכה נמצא, כי המטרה העיקרית לחסכון לילד הינה ללימודים גבוהים (47.8% מהחוסכים), אחריה חסכון לדירה (18.9%) ולחתונה (17.2% מהחוסכים). סיבות נוספות הן “שיהיה להם כסף באופן כללי” (23.9%), לרכב פרטי (2.3%), לרישיון נהיגה או למענק שחרור. לכ-11.4% מהחוסכים אין מטרה מוגדרת לחסכון.
כמובן שיש פער בין החלומות שלנו כהורים לבין הרצונות של הילדים. ויכול להיות שכשהילד יגיע לגיל 21 הוא יחליט שהחיסכון יעזור לו לפתוח דוכן בורקס בהודו (אגב, מותר להגיד לילד לא), עדיין תדעו שעשיתם את המקסימום ושלילד שלכם יש את האמצעים לממש את הפוטנציאל הטמון בו.
טיפים לחיסכון לילדים

  1. הקפידו לחסוך בהפקדות חודשיות קטנות וקבועות, שיאפשרו חיסכון ארוך טווח.
  2. לא מאוחר להתחיל לחסוך לילד. חיסכון הוא לטווח ארוך ובסופו של דבר מצטבר סכום גדול.
  3. שמרו על האופציה שהחיסכון יהיה נזיל, מבלי שתצטרכו לשלם על כך קנסות פדיון מוקדם.
  4. עדיף לבחור מסלול מנייתי, כך תקבלו תשואה גבוהה יותר עבור כספכם.
  5. בדקו על מה אתם משלמים ושאינכם מחויבים בעמלות ובתשלומים מיותרים.

המאמר נכתב ע”י חיליק טפירו, מנכ”ל חברת ‘טפירו שיווק פנסיוני ושוק ההון’, העוסקת בניהול מוצרים פיננסיים ובהם חסכון לילדים ולמשפחות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים ועוד. כדי לעזור גם לך לחסוך עבור ילדיך / נכדיך, ואולי גם למען הגשמת החלומות שלך ושל בן/בת הזוג ניתן לפנות לקבלת ייעוץ מאחד מהיועצים הפיננסים של החברה: דרך האתר, עמוד הפייסבוק, או במוקד הטלפוני שמספרו 1-700-500-454.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]