רשימת ספרים מומלצים להריון ולידה

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

המדריך הישראלי להריון ולידה, ד”ר עמוס בר וטלי רוזין – התנ”ך של ההריוניות

מזל טוב, את בהריון!
עם השמחה הרבה צצות מיד עשרות שאלות שלא תמיד אפשר לקבל להן מענה.
איך יודעים באיזה שבוע אני, מה עובר על הגוף מדי חודש במהלך ההריון? איזה תופעות ייחודיות יש בהריון? ועוד מגוון שאלות שגורמים לנו, האמהות לעתיד לאינספור חששות ותהיות.
יש כיום בשוק מבחר רחב של ספרי הריון ולידה, מומלץ להצטייד בספר אחד או שניים שסוקרים את מהלך ההריון ונותנים גם טיפים ללידה, כדי שיהיה לך מספיק זמן להתכונן לקראת הלידה ולקראת הפיכתך לאמא ולעכל בנוחות את הדברים.
לפניכם רשימה של ספרי הריון מומלצים שאספנו עבורכן ממגוון פורומים והמלצות של אמהות , אנו מקווים שהרשימה תהיה לכם לעזר:
 
המדריך הישראלי להריון ולידה – ד”ר עמוס בר וטלי רוזין. התנ”ך של ההריון. מומלץ!
מדריך הבנות להריון ולידה – ויקי יוביין – מספר את כל מה שהרופאים לא מספרים.
המדריך שלך להריון ולידה – פרופ’ לורה ריילי בעריכת פרופ’ יוסי לסינג – הוצאת מטר
מבטן ומלידה, נשים מדברות על הריון ולידה – מאת נועה ברקת, הוצאת מודן
הריון – העולם הפנימי – יונה רפאל-לב
עולמו של הילד שטרם נולד – לני שוורץ
תנועות שנוגעות – מאת גלעד נאמן פרי
היי, אני פה!  – וילי ברינהולסט
הריון ולידה: ספר עזר להורים-בעתיד –  אלן פרנק ?גוטמכר
 
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
1000 שאלות ותשובות

לידה פעילה – ג’נט בלסאקס – עוזר להגיע מוכנים ללידה טבעית עם כמה שפחות התערבויות.
המדריך השלם לתזונה בהיריון– טובה קראוזה / הוצאת ידיעות ספרים – איך נכון לאכול בהריון , החל מהכניסה להריון , במהלך וגם בתקופת ההנקה.
אלף שאלות ותשובות על הריון לידה והתינוק– לוז-ריינולדס-מק-קרטון. הוצאת יבנה – שאלות ותשובות על הריון, לידה והתינוק. תשובות מוסמכות למגוון נרחב של שאלות על כל ההיבטים של התעברות, הריון, לידה והתינוק בראשית חייו.
דרך המלכה, מסע לידה – מאת אורית אביב – סיפור אישי ומרתק על הריון.
אנציקלופדיה להריון ולידה-באלאסקאס גורדון. הוצאת שבא
גופה של אישה, תבונתה של אישה – מאת ד”ר כריסטאין נורת’רופ, הוצאת אור-עם
הולדתה של אם – מאת דניאל סטרן ואליסון פרילנד, מודן הוצאה לאור.
“בשעה טובה” של מיכל פינקלשטיין ללא תמונות, נותן הסברים טובים ומתאים גם לבעל.
גברים בהיריון / ד”ר עוזי רייס / הוצאת מטר
הריון, העולם הפנימי – מאת יונה רפאל-לב, הוצאת זמורה ביתן
“מזל טוב אמא”– אוסף שאלות ותשובות לאם הטרייה
טבעי ללדת, המדריך המקיף להריון ולידה ולימים שאחרי – מאת גילה רונאל, מירה ארצי-פדן, עלמה כהן-ורדי, הוצאת כתר

לאחר הלידה :

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

סודותיה של הלוחשת לתינוקות

*בקרוב תפורסם רשומה מקיפה יותר שמתייחסת לספרים שמיועדים לתקופה שאחרי הלידה.
מלידה עד גיל שנה – המדריך הישראלי המלא לטיפול בתינוק – ענת בר לב אפרתי, מור אסאל – הוצאת מטר – המדריך הישראלי הראשון לטיפול בתינוק שמותאם להנחיות משרד הבריאות נכון לינואר 2011.
סודותיה של הלוחשת לתינוקות -טרייסי הוג עם מלינדה בלאו –  הספר הכחול – מדבר על התקופה הראשונית של התינוק, נותן מגוון טיפים שעוזרים לכונן שגרת יום מסודרת עם התינוק כבר מגיל צעיר, מעולה להורים שמתקשים להרדים את הילד. הספר הורוד מתאים לגיל חצי שנה ואילך.
המדריך השלם לטיפול בתינוק ובילד – סטיבן פ’, ד’ר שלוב – יצא לאור ע”י הוצאת מעריב – הד ארצי – מעין אנציקלופדיה של טיפול בתינוק ובילד.
 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]