קונים באינטרנט או נוסעים לחול עם כרטיסי אשראי? למה כדאי לכם לעבור לכרטיס אשראי נטען ?

במהלך השנים האחרונות הקהל הישראלי החל להבין שאפשר לשלם הרבה פחות על אותם מוצרים באמצעות הזמנת דברים מחול באינטרנט.
לקניות באינטרנט יש כמה יתרונות.
נוחות –  אתם יכולים לבצע את הרכישה מכל מקום – מהספה בבית, מהמשרד, בעת טיול מחוץ לבית.
חסכון בעלויות – בדרך כלל מרבית אתרי המסחר מציעים מגוון מבצעים על מגוון פריטים, מבצעים שלא תמיד תוכלו לראות בחנויות או להגיע אליהם מאחר ובדרך כלל הם לא תמיד גלויים בצורה בולטת בחנות עצמה.
כמו כן, באתרי האינטרנט תוכלו לסדר את המוצרים לפי מחירים מהנמוך ליקר, כך שלפעמים תגלו פריטים נוספים דומים לפריט שרציתם לקנות במחיר נמוך ומשתלם יותר.
כאשר אתם מסתובבים בחנות, צריך לבדוק פריט פריט כדי לראות את המחיר ומרבית האנשים מתעייפים אחרי הפריט הרביעי-חמישי ובסוף קונים מה שנראה להם נחמד בלי היכולת לדעת שיש בחנות אולי פריטים נוספים שיתאימו יותר לצרכים שלהם במחיר נמוך יותר.
מבחר גדול – כאשר אתם רוכשים באינטרנט, בין אם בחנות ספציפית ובין אם במספר חנויות, תוכלו לעשות השוואה בין מספר חנויות לפריטים דומים או בין מספר פריטים באותה החנות כאשר הכל פרוש למול עיניכם – המוצר , המחיר ומבצעים במידה ויש.
חסכון בזמן – כאשר אתם רוכשים באינטרנט, אתם חוסכים זמן. זמן של התארגנות, יציאה מהבית, נסיעה, חיפוש חניה, שוטטות בין חנויות כדי למצוא את המוצר הספציפי שאתם צריכים והתעייפות.
את הקניות ברשת בארץ או בחול תוכלו לבצע מהמחשב , מהלפטופ, מהטאבלט או מהטלפון הסלולארי שלכם בקלות ובמהירות. אמנם צריך לחכות להזמנה שתגיע בדואר אבל החסכון הכספי בדרך כלל משתלם ושווה את ההמתנה.
חוויית קניה – הרכישה באינטרנט מקנה לכם חוויית קניה אחרת.  אין צורך להסתובב בחנויות ולהתעייף, לסחוב, ולעבור בין עשרות פריטים.
אני תמיד מופתעת מחדש לגלות שאני יכולה לשבת על הספה שלי בבית בישראל ולעשות קניות במייסיס או ויקטוריה סיקרט בארצות הברית מבלי לצאת מהבית.
זה להביא את חול לארץ בלי לעבור בשדה התעופה, למרות שזה נחמד גם לעשות שופינג בחול, אבל כשאת יכולה ללבוש את מיטב מותגי האופנה הבינלאומיים ולרכוש אותם בחצי או רבע מחיר מהעלות בארץ, זה שווה בהחלט וגורם לאנדורפינים במוח להשתחרר.

ומה לגבי סיכונים בקניה ברשת?

לכל דבר טוב יש גם סיכונים.
אתרי האיקומרס הגדולים הם מטרה מאוד אטרקטיבית להאקרים ברשת . אמנם הם משתמשים באבטחה בדרגות גבוהות מאוד אבל לפעמים מצליחים לפרוץ אותם.
כמו כן, לפעמים יש וירוסים שמוחדרים למחשבים באמצעות הודעות ספאם והודעות אימיילים, שמאפשרות להאקרים לעקוב אחר הפעילות שמתבצעת במחשב שלכם ולראות את הפרטים שמוקלדים בעת פעילות, כולל מספרי כרטיסי אשראי.
בעיה נוספת בקניות ברשת – היא בזבוז יתר. 
יש לא מעט אנשים שם בחוץ שמכורים לקניות וכאשר יש כרטיס אשראי לקניות בלי הגבלה משמעותית, מאוד קל להתפתות למבצעיעם הרבים ולקנות בלי חשבון, רק שבסופו של דבר הוא יגיע בסוף החודש..
רכישה ברשת עם כרטיס אשראי נטען 
כאשר אתם מבצעים קניות באינטרנט מומלץ להשתמש בכרטיס אשראי נטען.
זה כרטיס אשראי לכל דבר דרך בנק הדואר בשיתוף עם PAYONEER , והוא מאפשר לכם להטעין סכום של כסף לטובת הרכישות, וכך אתם יכולים לקבל בקרה ושליטה על הרכישות שלכם או בני המשפחה מבלי לפגוע בתזרים המשפחתי.
חסכון בעמלות המרה עם כרטיס הויזה הנטען של רשות הדואר
הידעתם שכאשר אתם מבצעים רכישה בדולרים בכרטיס אשראי בנקאי רגיל, בדרך כלל תשלמו עמלת המרה גבוהה בגובה של כמה דולרים על מנת להמיר את הסכום משקלים לדולרים, מה שמייקר את הרכישה.
כאשר אתם מבצעים רכישה באמצעות כרטיס אשראי נטען של דואר ישראל, אתם נהנים משער נמוך, עמלת המרה נמוכה בעת רכישת הכרטיס ופטור מעמלות המרה נוספות והפתעות בחשבון הבנק שלכם.
טיול בחול עם כרטיס אשראי נטען
אחת הסכנות הכי גדולות בטיולים בחול, גם במרכזי ערים מתורבתות , היא ליפול קורבן לכייסים או לשוד.
הרבה אנשים לוקחים איתם את כרטיס האשראי הרגיל שלהם , זה שמחובר לחשבון הבנק ולמסגרת אשראי גדולה וברגע שמתבצעת גניבה או כיוס, לרוב יקח לכם כמה שעות להרגיש, ובינתיים הגנבים יחגגו ככל יכלתם עם הכרטיס שלכם בחנויות בסביבה או חנויות ברשת.
לעיתים תגלו שחגגו לכם על הכרטיס כשכבר יהיה מאוחר מדי וברוב המקרים תוכלו לקבל החזר מחברות האשראי, אבל כאשר נוסעים לחול הכי כדאי לקחת כרטיס ויזה נטען של רשות הדואר, להטעין אותו בעת הצורך על בסיס יומי או דו שבועי באמצעות האינטרנט וכך אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם מוגנים.
בעת טיול בחול מומלץ להטעין את הכרטיס בסכום שיספיק לכם ליומיים שלושה של טיולים בחוץ ותוכלו תמיד להטעין עוד אם תצטרכו אפילו דרך העברה בנקאית מחשבון הבנק שלכם באמצעות אפליקציה בסלולר.
לסיכום,
בין אם אתם מבצעים קניות ברשת או מטיילים בחול, עדיף להיות בצד הבטוח ולעבוד עם כרטיס הויזה הנטען של רשות הדואר ולהנות מעמלות ושער המרה נמוכים שיחסכו לכם עלויות, וגם הכי חשוב, להיות בטוחים שיש לכם שליטה על ההוצאות שלכם או של גורמים זרים.