עלייתו של הגיפט קארד

איך קרה ש GIFT CARD –נכנס לאוצר המילים שלנו והפך למתנה שכיף לקבל? מה שבעבר היה שובר או קופון התפתח והתעדכן. היום, אפשר לתת בכיף גיפט קארד מתנה למורה, לחג, לעובדים, לגננת, ימי הולדת ועוד…
לאט-לאט הוא הפך למתנה האידיאלית, המון בזכות שינוי בתפיסה. ממתנה שניתנת כלאחר יד למתנה שנותנים למי שאוהבים. מתנה שבוחרים במיוחד בשביל מי שאוהבים. המגוון העשיר שיש היום מאפשר להתאים לאירוע או לטעם האישי של מי שרוצים להפתיע. 
 

קופון? שובר? GIFT CARD!

בעבר היינו רגילים לשמוע על שובר, קופון ותווי קנייה, כל אלו היו משהו שגוזרים מהסוף של העיתון, או שמקבלים בחינם על קנייה מעל סכום מסוים. כמובן שאין שום דבר רע בקופונים ושוברים, אבל אלו לא היו באמת מתנות, אלא משהו שמקבלים ככה בחינם, צ’ופר. תארו לעצמכם את הפדיחות, לשבת בדייט ולשלם את החשבון עם קופון שקבלת. אפס קלאס בלא-מעט מאמץ. הקופונים והשוברים נתפסו כדרך לחסוך כסף. הם נשמרו בארנק וחיכו לרגע הנכון כדי להישלף בקופה. 

חוויה בטעם שלך

לעומת השובר או הקופון, יש את הגיפט קארד. כמו שהשם מרמז, הוא מתנה. כל חוויית הגיפט קארד נועדה לתת תחושה של כוונה לתת ולפנק. אמנם בתחילת הדרך הוא היה בעיקר מתנה שניתנה לעובדים על ידי המעסיק, אך היום כל אחד מאתנו יכול לשלוח  גיפט קארד לחבר טוב או קרוב משפחה. 
באתר נופשונית כרטיס המתנה נבחר במיוחד עבור מי שרוצים להפתיע. חברה שחובבת יין וגבינות? יש סיורי יקבים וטעימות, הורים שחוגגים יום נישואים? יש כרטיס לספא ומסעדות, אחות קטנה שאוהבת שופינג? אז יש גם מגוון ענק של מותגים. פשוט נכנסים לאתר נופשונית בוחרים, מצרפים הקדשה אישית ושולחים מתנה שכיף לקבל. מגוון הסוגים שיש היום באתר מאפשר לכם להתאים את המתנה הנכונה לאופי האירוע והתקציב, ונותן תחושה של כוונה, מחשבה ורצון אמיתי לתת מתנה.

כיף לתת וכיף לקבל

היום לשלוף גיפט קארד במסעדה מראה שקיבלת מתנה, שמישהי או מישהו חשב עליך ורצה לפנק אותך. לא מדובר על עוד דרך לחסוך אלא זה ממש כאילו שחברה שלך התקשרה למסעדה וביקשה לשלם את החשבון שלך, כי היא אוהבת אותך ורוצה לשמח אותך. זה השינוי שאנחנו רואים בכל מקום. מסעדות, בתי קפה ורשתות של חנויות החלו להוציא כרטיס מתנה פרטי משלהם. היום, במקום לקנות שמלה במתנה ולהוסיף פתק החלפה, פשוט נותנים כרטיס מתנה. 

לתת מתנה למי שאוהבים

היום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שקונים גיפט קארד לחברים ובני משפחה. הקלות והזמינות מאפשרים לקנות מתנות כדי להגיד תודה, או לאירועים שבדרך כלל היינו מגיעים אליהם בידיים ריקות. 

שליחה דיגיטלית של גיפט כארד

וזה גם נוח כי המתנה נשלחת לנייד או למייל. לא צריך יותר להסתובב עם ניירות בארנק, לחכות לרגע המתאים לממש, הכל נמצא בתוך הנייד. שום דבר לא הולך לאיבוד.
אומנם יש אנשים שעדיין קוראים למתנה שהם קבלו שובר אבל השינוי כבר פה. יש לך גיפט קארד כי מישהו חשב עליך ורצה להראות את זה. לקנות כרטיס מתנה זה קל וכיף, פשוט נכנסים לאתר נופשונית, בוחרים מתוך המגוון הרחב שיש לנופשונית להציע ומפנקים את מי שאוהבים, בארוחה במסעדה או בחוויה אחרת שהם בוודאי יאהבו.  


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *