עגלות תינוק – מתי להתחיל לחפש?

זוגות רבים מתחילים להיות מודעים לנושא בחירת העגלה לקראת השבוע ה-25, ככל שההריון מתקדם ומתהווה והרעיון של תינוק שיצטרף למשפחה בקרוב, מתחיל להיות אמיתי וממשי.
אז מתי בעצם כדאי להתחיל לחפש עגלה לתינוק?
מומלץ להתחיל לבדוק אצל משפחה וחברים בסביבתכם הקרובה מול אנשים עם תינוקות.
בדקו עם הקרובים אליכם איזו עגלה יש להם, ממה הם מרוצים בה וממה הם לא.
השוו את תנאי השימוש של העגלות שלהם עם תנאי השימוש אצלכם (מגורים בסביבה עירונית\ כפרית, בניין עם מעלית\מדרגות, גודל הרכב ותא המטען ועוד)
התחילו לעיין בסקרי עגלות באינטרנט , ואז תתחילו לסייר בחנויות.
ברגע שתנעלו על 2-3 דגמים של עגלות שימצאו חן בעיניכם, מומלץ לעשות חיפוש בגוגל על העגלות הללו , גם באנגלית, ולבדוק את חוות הדעת של עגלת התינוק.
לעיתים המראה של העגלות מסנוור ומושך אך רוב העגלות היוקרתיות והמעוצבות שוקלות לא מעט, וחשוב שתבחנו לאורך זמן האם העגלה הספציפית שאהבתם באמת מתאימה לכם מבחינת פרקטיות.
מומלץ להמתין לקראת השבוע ה-33-34, לפעמים יכולים להגיע דגמים חדשים שאולי יתאימו יותר לצרכיכם. בשנתיים האחרונות, כל חודשיים שלושה מגיעה עגלה חדשה לארץ ונכנסת למחזור העגלות.
יש עגלות טובות יותר וטובות פחות, וחשוב שתבצעו את ההחלטה הנכונה עבורכם מאחר והשימוש בעגלת תינוק לפעמים הוא למשך שנתיים שלוש , במידה ואתם מבצעים רכישה עם חשיבה ומתייחסים לפן הפרקטי.
קחו בחשבון שיש עגלות שצריך להזמין אותן מראש ולא תמיד העגלה שתרצו בצבע שתרצו תהיה במלאי, למרות שלרוב הרשתות של ציוד לתינוקות יש עגלות רבות במלאי.
במידה ויש לכם שאלות או התלבטויות לגבי דגמים מסוימים או אם אתם זקוקים לעזרה עם מחיר אטרקטיבי של עגלות תינוק ,
אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל לכתובת : [email protected] ואנו נשמח לייעץ ולעזור בצורה אובייקטיבית מתוך נסיוננו הרב.

https://www.2bmommy.com/category/agalot/