סקר חנויות למוצרי תינוקות – איפה כדאי לקנות?

 

bgbמאז שהתחלתי לרוץ קדימה עם האתר, השמועה עליו פשטה בקרב חברים ובני משפחה שלי, והרבה פעמים שואלים אותי על איזה חנויות אני ממליצה מניסיוני.

את הקניה של רוב המוצרים של יובל עשינו לפני כשלוש שנים בחנות בר”ג, סה”כ הייתי די מרוצה מהשירות ומהמחיר שהיה אטרקטיבי יחסית לשוק, אך מאז הצטרפו עוד כמה שחקנים לא רעים לענף.
למען האמת, יש לי חברות רבות שהן אמהות לתינוקות בסיבוב ראשון וגם בסיבוב שני, אני שורצת בפורומים שונים של הריון ולידה והורים לתינוקות, עוזרת ומייעצת ותוך כדי גם קוראת ולומדת את מצב השוק, ואני חושבת שיש לי גם מספיק ידע מנקודת המבט האובייקטיבית כאמא בשביל להרים רשומה כמו זו שהחלטתי לכתוב(במיוחד אחרי שנשאלתי השבוע כבר בפעם השלישית על איזה חנויות למוצרי תינוקות אני ממליצה ).

יוצא לי בממוצע “לבלות” פעם בשבוע- שבועיים בחנות למוצרי תינוקות כי או שיש איזה מתנה שצריך לקנות, או איזה בקבוק או מוצר קטן , או מוצר גדול, ואני אחת שאוהבת לקנות דברים אחרי שעשיתי סקר שוק יסודי. אז הנה שני הגרוש שלי בעניין מתוך ניסיוני האישי.
בקניות של המוצרים הגדולים – עגלה, שידה, מיטה – שווה במקרים רבים לפצל את הקניה ולקנות איפה שיוצא הכי משתלם לכל פריט, מבחינת הציוד הקטן אפשר לקנות בסופרים הגדולים וברשתות הפארמים, זה הרבה יותר משתלם.

כמו כן, כשאתם עורכים הקניה לקראת הלידה, מומלץ לקחת איתכן חברה שילדה לא מזמן שתתלווה אליכם, יש ברשימות וחבילות הלידה הרבה דברים מיותרים שסתם דוחפים לכם ולא צריך אותם.
בכל מקרה, לפני שאתם רוכשים את הדברים הגדולים, מומלץ לבדוק גם באתרי האינטרנט, הרבה פעמים ישנם פערים של 10-20 אחוזים על מוצרים מסוימים (רק שימו לב שיש אחריות) ואתם יכולים לחסוך כסף רב.
אל תקנו את כל מה שהמוכרים בחנויות מציעים לכם כי במקרים רבים יש להם אינטרס שבגינו הם רוצים למכור לכם את המוצרים. אולי עמלה מוגדלת על מוצר מסוים של ספק מסוים (מה שעלול לגרום למוכר להשמיץ את המוצר השני שהוא לא בהכרח פחות טוב), או מבצע מכירות, צאו מנקודת הנחה שברוב המקרים המוכרים מונעים ע”י אינטרס אישי ולא בהכרח ע”י האינטרס שלכם.
ואני ממליצה תמיד לעשות חיפוש בגוגל, בין עם על חנות מסוימת ובין אם על מוצר מסוים. זה יניב מספר רב של תוצאות שרובן יהיו אובייקטיביות.
לפני שאתם עורכים הזמנה של חבילת לידה, תבקשו הצעת מחיר לפחות בעוד 2-3 מקומות, ואח”כ תחזרו למקום הכי זול, ותנסו להתמקח. כולם עושים זאת, והחנויות בד”כ מותירות לעצמן מקום קטן למיקוח.
להלן רשימת חנויות למוצרי תינוקות שיצא לי לסקור:
baby love
רשת בייבי לאב – רשת חדשה יחסית של מוצרי תינוקות, יש להם סניף בראשון, בחולון ובת”א, לשעבר חנויות של רשת “רב קט”. יצא לי לבקר בסניף בראשון לציון (אזור התעשיה החדש), יש שם מחירים שבהחלט מתחרים בשוק מוצרי התינוקות, השירות מצוין ואדיב ויש מבחר רב של מוצרים וחברות מהמובילים בשוק.חנות ותיקה עם צוות מקצועי.

Store68בייבי שיק – גבעת שמואל – שירות טוב, מחירים מהזולים בענף התינוקות, מבחר גדול של מוצרים וחברות. החנות קצת מבולגנת, בצורת מחסן , הדברים לא מסודרים, צריך לבקש עזרה מהמוכרים. הצוות מצומצם יחסית ולפעמים צריך להמתין בסבלנות עד שאחד המוכרים יתפנה. הם מתגמשים במחירים ויש לי מספר חברים שהשוו להם להצעות מחיר של מקומות אחרים.
 

Store76
בייבי קלאב בפתח תקווה – צומת סגולה- מבחר גדול של מוצרים, מחירים זולים, אך נשמעו מספר תלונות על כך שהחנות קצת מבולגנת והשירות לא מוצלח במיוחד והתקבלו תלונות על חוסר מקצועיות וידע של המוכרים.
logos_for_site0007
ביג בייבי ברעננה – לא יצא לי לבקר באופן אישי, אבל שמעתי המלצות  על החנות, מחירים סבירים , מבחר גדול של ציוד לתינוקות, שירות בסדר.
טוב לי לתינוק – רעננה – המלצות חמות על החנות, יחס אישי, שירות טוב, מחירים זולים וגמישים. יש לימספר חברות שקנו שם והיו מרוצות.
בייבי קט- אור יהודה – החנות נמצאת באזור התעשיה באור יהודה, ליד המגה, חנות גדולה ומרווחת עם מבחר גדול של מותגים ומוצרים לתינוק במחירים אטרקטיביים.
babתינוקות זה אנחנו – ראשון לציון, יצא לי לבקר מספר פעמים בחנות הזו, אני מכירה מספר אנשים שהזמינו חבילות לידה, המחירים שלהם די זולים יחסית, אך המוכרים לא מקצועיים מדי. הצוות מנסה “לדחוף” לאנשים את המוצרים שהם רוצים לקדם (יצא לי להתקל במוכרים שמטעים לקוחות לגבי עגלות ומכוונים מכירה למוצר אחר שהוא פחות מוצלח) . מבחינת שירות- הם בסדר, יש לי מספר חברים שהזמינו דרכם והיו מרוצים.
p>
aaaaaa
שילב– יש דגש על מקצועיות בעיקר של מנהלי הסניפים, מבחינת המקצועיות של המוכרות – תלוי כמה זמן המוכרת נמצאת בחנות, נתקלתי במקרים שבהם מוכרות הסתבכו עם פתיחה וקיפול של עגלה שביררתי לגביה, לא הרכיבו לי נכון את העגלה,אך באגפים האחרים הראו בקיאות. שירות- הדיעות חלוקות, לי אישית יצא להתקל בשירות טוב בסניפים רבים באזור המרכז אבל אני יודעת על נשים שמאוכזבות מסניפים אחרים. במידה ומדובר בעגלה וציוד יקר שווה להגיע לסניף שלהם באילת או אם יש לכם מישהו שנוסע, אתם חוסכים 16 אחוז של מע”מ.
המוצרים ברמת איכות גבוהה יחסית, אבל מבחינת ביגוד למשל המוצרים של סריגמיש לא נופלים מהם, ואפשר להשיג במקומות אחרים בזול יותר ולעיתים ברמה של חצי מחיר, יש בעיקר מותגים, המחירים גבוהים יחסית לחנויות אחרות.  למעט דברים ספציפיים שיש רק בשילב או בתקופות של מבצעים, אני בד”כ לא ממש נכנסת  לשילב. בעבר שילב נחשבה לרשת המובילה למוצרי תינוקות, אך בשנים האחרונות הצטרפו שחקנים רבים לשוק שמוכרים סחורה דומה ובמחירים זולים יותר, ושילב, שנותרו עם המחירים למעלה היום נחשבים לאחת הרשתות היקרות יותר ואנשים רבים מעדיפים להצביע בארנק.
aadffרשת מוצצים – רשת  חנויות למוצרי תינוקות שיש בה מבחר גדול מאוד של מוצרים, רובם במחירים סבירים, אך לא מהזולים ביותר בשוק. ניכר שהמוכרים עוברים הדרכות על מוצרים אך לא כולם בקיאים בתכונות המוצרים (עגלות, לולים, כסאות בטיחות) ולא פעם נתקלתי במוכרות  שרק ניסו ללחוץ עלי לקנות . יש להם מבחר גדול של מוצרים ומותגים, ריהוט של משכל וטל, עגלות – מפג וסטוקי עד לבייבי סייף ובייבי לאב ועוד כמה פירמות מוכרות פחות . הרשת מפרסמת את עצמה כ”רשת הזולה ביותר למוצרי תינוקות” אך יצא לי להתקל לא פעם במקומות אחרים שמכרו בדיוק את אותה הסחורה במחירים נמוכים יותר. היתרון של הרשת – חנויות גדולות ומרווחות, מבחר גדול של מוצרים ומותגים.
כל בו מורד – רמלה – חנות מקסימה במרכז השוק של רמלה, מרמות המחיר הזולות יותר שיש, סיירנו שם לפני הלידה, המוכרת היתה מאוד מקצועית והראתה בקיאות, החנות מסודרת, היה מבחר די גדול של מוצרים וחברות . שירות נעים, שמענו עליהם הרבה דברים טובים, רק שמצאנו חנויות יותר זולות במהלך הסיבוב שלנו.
hsdeishemuelחסדי שמואל בירושלים – חנות שנמצאת באזור של דתיים, הגעתי אליה בעקבות המלצות מכמה פורומים. המחירים אכן זולים יחסית למקומות אחרים, ראינו מבחר מוצרים, גם לא ממותגים ומבחינת עגלות הם היו זולים ומשתלמים, והמחירים תחרותיים. הצוות היה מאוד נחמד אלינו למרות שהחנות ממוקמת בלבה של שכונה חרדית ואנחנו חילונים (למרות שהתלבשנו בצורה הגונה) אבל עדיין היה ברור מאיזה צד אנחנו.. הצוות מקצועי ומיומן, החנות עמוסה ולא מפספסים לקוחות, יש כמה מחלקות , השירות מעולה, והתרשמנו לטובה. 
 
 
 
 
 
asim
כל בו סימה בשוק התקווה – חנות קטנה וקצת עמוסה, אני מכירה מספר אנשים שהיו והמליצו , היחס של המוכרים מאוד אדיב, הפגינו מקצועיות, באו לקראת הקונים עם המחיר , מחירים מהזולים יותר בשוק.

 

adoctרשת דוקטור בייבי- רשת חנויות למוצרי תינוקות, מבחר רב של מוצרים שרובם תוצרת סין (כלומר איכות לא מדהימה) , אבל רוב העגלות הן של ד”ר בייבי ובייבי סייף, שהן עגלות זולות יחסית אך יש עגלות איכותיות יותר בשוק. מבחינת שירות, יצא לי לרכוש שם דברים קטנים , המוכרות עושות רושם של בחורות לא מקצועיות במיוחד, אזור העגלות עמוס מאוד, אבל יש מחירים טובים לצעצועים וחלק ממוצרי הצריכה לתינוקות.
amyמיי בייבי בירכא – אני אישית לא הייתי שם, אבל אני מכירה הרבה אנשים שנסעו לשם וקנו ודווקא נהנו מיחס טוב , מחירים זולים יחסית לשוק ומבצעים מאוד אטרקטיביים על ציוד גדול (עגלות, ריהוט). נאמר לי שהשירות והמקצועיות גבוהים.
 
images
רשת טויס אר אס– לא בדיוק חנות לתינוקות, אבל בהחלט ניתן למצוא שם את רוב הדברים ה”גדולים” כגון ריהוט, עגלות, מושבי בטיחות וסלקלים, וכמובן צעצועים. מבחינת הרשת רוב הצוות מורכב מעובדים צעירים וזמניים שמקצועיות בתחום היא מהם והלאה, הסיבה היחידה שטוב להגיע לשם היא לשם השוואת מחירים (מומלץ לעשות סקר שוק באינטרנט , לפעמים יש להם מבצעים אטרקטיביים ומשתלמים). ניתן למצוא שם מותגים שונים ומוכרים בתחום התינוקות.
 
 
 
בכל מקרה תמיד מומלץ לעשות סקר שוק של 2-3 חנויות, ולבוא עם הצעות מחיר על מוצרים, ב90 אחוז מהמקרים בעל החנות ישווה לכם מחירים ואולי גם יעשה עוד קצת הנחה כדי שתצאו מרוצים ותביאו את החברים שלכם אח”כ.

Response (17)
  1. מיטל ספטמבר 13, 2010

    אנחנו הזמנו בבייבי קלאב דווקא השירות שם היה הכי מקצועי והמבחר שם היה הכי גדול זאת חנות ענקית ולא היה שם שום בלאגן לא ניסו לדחוף לנו שום מוצר ויכלנו בהחלט להחליט ולהשוות בין כמה מוצרים עקב המבחר הגדול המחירים היו זולים מאוד והכל הגיע בזמן בקיצור אני ממליצה אנחנו כמה חברות שכולן עשו בבייבי קלאב הזמנה לפני הלידה וכולנו היינו מרוצות

  2. קרן יולי 20, 2011

    אנחנו קנינו חבילת לידה ב “טוב לי לתינוק” ברעננה. השירות אמנם היה טוב אך האיכות והאמינות לא ממש. היתה בעיה עם הגופיות שאי אפשר היה לכסות איתם את כף היד בשבועות הראשונים, חיתולי הטטרה נפרמו, הסדין לעריסה היה פגום וכו’. בדיעבד התברר ששיקר לנו לגבי התקן של הסלקל שקנינו.

  3. אסתר קאהן ספטמבר 1, 2011

    שלום
    אנחנו קניתו בחסדי שמואל כמעט את הכל (חוץ מהעגלה,שאותה קנינו בשילב … כי רצינו משהו ספציפי ).
    והינו מאוד מרוצים נכון שזה בשכונה חרדית היה יחס מעולה ויש המון לקחות כל הזמן עמוס שם .
    (גם בוא אנשים מחוץ לעיר ,מחוץ לירושלים לקנות שם).
    ויצא לנו לקנות גם ברשת מוצצים שגם שם היה בסדר .
    נ.ב בשילב מאוד יקר ולא שווה לקנות שם בגדים ….
    אפשר למצוא חנוית זולות יותר . הילד/ה גדלים מהר וחבל .

  4. טל ינואר 27, 2012

    אני ממליצה על חנות ניו בייבי דליית אל כרמל חנות ענקית מחירים שווים שירות מצוין אחרי שבדקנו בהרבה חנויות יצא שבניו בייבי דליית אל כרמל הכי זול בעגלה היה הפרש של 700 ש”ח במיטה והשידה 400 אז חסכתי הרבה שווה מאוד

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *