סקירת מוצר – תחבושות היגייניות לנשים מכותנה אורגנית של כותנה

אם להיות כנה, כל הקטע של כותנה אורגנית אף פעם לא דיבר אלי יותר מדי. מבחינתי אלו היו מוצרים יקרים מדי, מבחינת יובל לא שווה לי להשקיע פי 2-3 על בגדים כי הילד פשוט הורס אותם.
את אלונה ג’מילי כהן מכותנה אני מכירה כבר המון זמן, דרך בעלה שעבד איתי בעבר.
לפני כמה שנים היא פתחה עסק לייצור מוצרי תינוקות ומוצרים לנשים מכותנה אורגנית.עם השנים העסק גדל והתרחב וכיום ניתן למצוא את המוצרים שלה במגוון אתרים וחנויות.
כיום אלונה מייצרת בייצור מקומי מגוון מוצרים מכותנה אורגנית וביניהם :תחבושות חד פעמיות לווסת, תחבושות רב פעמיות לשימוש יומיומי, רפידות הנקה, חיתולים, רפידות לחיתול, שמיכות לתינוק, בגדי תינוקות וילדים, תחתונים ועוד..
היא המליצה לי בחום לנסות את התחתוניות היומיומיות מכותנה אורגנית שהיא מייצרת תוך ציון היתרונות הרבים שלהן  :
מונעות ריחות, אפשר לכבס אותן, עשויות מחומרים אורגניים ולא סינטטיים שהרבה יותר בריאים למגע עם הגוף והעור במיוחד באזור כל כך רגיש ושהן מפחיתות בצורה משמעותית הישנות של דלקות ופטריות וגם את ריחות הלוואי.
החלטתי לנסות. מה יש לי להפסיד?
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

תחבושות מכותנה אורגנית
תחבושות יומיומיות מכותנה אורגנית

קיבלתי את המארז של התחתוניות – קופסה של 6 יחידות בד כפול שנראו כמו רצועות עם כנפיים (בדומה לתחבושות עם כנפיים) ותיקתק בכנפיים כדי לחבר אותן האחת לשניה על גבי התחתון.
אני משתמשת קבועה של תחתוניות חד פעמיות של אולדייז שבד”כ לא זזות ועושות יופי את העבודה, הייתי מאוד סקפטית עד כמה התחבושות הללו באמת יעילות. .
ניסיתי. כבר מספר ימים שאני איתן והתחושה אחרת לגמרי!
האזור מרגיש יותר נעים ומאוורר, התחתוניות לא נדבקות, נשארות על התחתון, מונעות ריחות לוואי ולא זזות יותר מדי והכי חשוב- בימים חמים הן לא גורמות לגירויי בעור כתוצאה מחיכוך כפי שקורה לי עם תחבושות חד פעמיות בד”כ.
הן סופגות מצוין את כל ההפרשות (אני בתחילת הריון) והן פשוט נוחות לשימוש ואני הולכת ללא ספק להזמין עוד מארז ולעבור אליהן. אחרי כביסה רגילה במכונה התחתוניות יצאו במצב מצוין כמו חדשות ולא נפגעו.
 
בשנים האחרונות יותר ויותר גניקולוגים ורופאים ממליצים לנשים להמנע משימוש בתחבושות ומוצרים היגייניים חד פעמיים ,ולעבור למוצרים שלא עברו עיבוד כימי,ושאינם מכילים כימיקלים ,חומרי בישום ,או תוספים שאינם טבעיים.
הנזק שהמוצרים החד פעמיים גורמים לסביבה הוא משמעותי מאחר והם עשויים מחומרים כימיים שתהליך הפירוק שלהן בעייתי במרבית המקרים.
בשל תהליך העיבוד המיוחד של הכותנה, היא סופגת ריחות , מתנקה בקלות ועמידה לאורך זמן גם לאחר שימושים רבים. מוצרי כותנה מיוצרים בארץ והם מהווים פתרון אקולוגי היגייני, נעים ונוח לשימוש יומיומי. המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה האנטומיה הנשי לנוחות מקסימלית.




[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
תחבושות לווסת רגילה מכותנה אורגנית
תחבושות לווסת רגילה מכותנה אורגנית



בסדרת המוצרים של כותנה ניתן למצוא בין היתר :
תחבושות רב פעמיות לווסת, לשימוש יומיומי ולאחר לידה.
תחבושות יומיומיות שחורות ולבנות למגזר הדתי.
רפידות הנקה, חיתולים, רפידות לחיתול, שמיכות לתינוק, בגדי תינוקות וילדים, תחתונים ועוד..
מחיר:
תחבושת יומיומית עבה מכותנה אורגנית: 40 ₪
חבילה של 6 תחבושות : 225 ש”ח (במקום 240 ₪)
חבילה של 12 תחבושות: 435 ₪ (במקום 480 ₪)
*ניתן גם לרכוש ערכות תחבושות משולבות עם תחבושות אחרות, ראי בערכות מכותנה אורגנית.

מבצע מיוחד לגולשות האתר – 20% הנחה על מוצרי כותנה עד לסוף חודש יוני 2011!
למידע נוסף ומוצרים נוספים  –כותנה –  תחבושות מכותנה אורגנית
לייעוץ והזמנות: 0522802900 04-9986493 [email protected] משלוחים לכל הארץ
 
למאמר מקיף על תחבושות מכותנה אורגנית ויתרונותיהן


[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]