סקירת מוצר מכשיר סילק אן פלאש אנד גו – האם זה באמת עובד? שנתיים אחרי שימוש עם מכשיר ביתי להסרת שיער silkn flash&gosilkn flash&go

אם אתן מחפשות מכשיר להסרת שיער לצמיתות בתהליך הדרגתי, חסכוני ולא כואב, הכתבה הזו בשבילכן. ובשבילכם.
לפני כשנתיים, הבנתי שזה אבסורד שאני מבזבזת כל כך הרבה זמן על גילוח והתעסקות בשיער המיותר ויש לי עור די רגיש ואחרי שנים של סבל משעווה החלטתי שדי, וצריך להתחיל למצוא פתרון קבוע עם כל הפרסומים על הסרת שיער בלייזר.
מאחר ואני אמא ל-3 ילדים, גרושה, מנהלת עסק ועובדת במשרה מלאה, האופציה של ללכת לעשות טיפולים להסרת שיער במקום חיצוני היא לא אופציה כי אין לי את הזמן ובינינו, זה גם עולה לא מעט ואני פחות מתלהבת מהעניין של לשבת ולתת למישהי זרה להתעסק לי באזורים האינטימיים בטיפולי הסרת שיער.
אז הבנתי שהאופציה עבורי היא מכשיר ביתי ובאותה התקופה התחלתי לעשות סקר על מכשירים ביתיים להסרת שיער בחו”ל, קראתי עשרות תגובות באמזון ובאתרי קניות אחרים עד שהגעתי למסקנה שהמכשיר שנותן ע”פ רוב ההמלצות את התוצאה הכי טובה בתמורה הכי הולמת למחיר, הוא ה- silk n flash and go מבית סילק אפיל.
 
באותה התקופה המחיר שלו בישראל היה כ-1,500 ש”ח ובחול הוא עלה בסביבות ה-200-250 דולר.
כבר הייתי בשלבים הסופיים של למצוא את הספק הכי משתלם עם משלוח לארץ ואז יצא לי לעשות סיבוב לקניון הקרוב וראיתי שבדיוק היה עליו מבצע במחיר של 900 שקלים. מבלי להסס קניתי.


איך עובד הסילקאנפלאש אנד גו  silk n flash and go ?

המכשיר של סילק אפיל פועל בטכנולוגיה של הבזקי אור HPL עם גל רחב של אור ששורף את הזקיקים של השיער. הוא יודע לשרוף את הזקיקים הכהים של השיער.
לפני טיפול מגלחים את השיער באזור הרצוי.
לאחר מכן עוברים עם המכשיר שעושה הבזקים על העור והם שורפים את זקיקי השיער, מה שגורם לחלק גדול מהם לההרס, ולאלו שלא נהרסו – הצמיחה הופכת לאיטית ביותר ועם הזמן , במידה ותקפידו, מרבית השיער שלכם לא יחזור.
הטיפול במכשיר לא כואב, יש כמה דרגות עוצמה של הבזקי האור בהתאם לעובי השיער ובאזורים האינטימיים מרגישים קצת יותר חום או מעין עקצוץ, אבל לא ברמה כואבת או בלתי נסבלת.
אפשר לעשות איתו טיפול בפנים בלי בעיה, פשוט עוצמים עיניים. למי שיש עיניים רגישות יש אפשרות לרכוש משקפיים להגנה מקרינת לייזר ב-10$ מאמזון , אבל אני מסתדרת איתו מצויין גם ללא.

קישורים לרכישה באמזון


מבחן התוצאה אחרי שנתיים של שימוש silkn flash&go

ובכן, למי שמחפש תוצאות מהירות ומיידיות – זה לא המכשיר בשבילכם!
ייתכן שבטיפולי הסרת שיער בלייזר תוכלו להגיע לתוצאות מרשימות יותר תוך 2-3 טיפולים לכל אזור, אבל זה תלוי בכם כי מבחינתי גם הזמן שלי שווה כסף וכשמוסיפים לזה את עניין הנוחות והפרטיות בבית – אין מה להשוות.
אז התחלתי לעבוד עם המכשיר באוגוסט 2016, בשלושה חודשים הראשונים הייתי עושה טיפול אחת לשבועיים בממוצע אחרי גילוח בכל הגוף.
אני מגיעה עם גנים עירקים משובחים שכוללים שיעור יתר מכובד בגוף גם בפנים, בידיים ובמיוחד ברגליים.
מה שהייתי עושה היה לעבור עם סכין גילוח על כל הגוף ולאחר מכן לשבת כשעה מול הטלויזיה עם סרט או סדרה ולעשות טיפול עם המכשיר בסבלנות. תוך שעה בערך הייתי מסיימת את כל הגוף.
כבר אחרי חודשיים הרגשתי שיפור ניכר ברמת השיעור במיוחד בפנים, בידיים וברגליים.
השיער התמעט ונהיה רך, דק ודליל יותר, ובאזורים מסוימים בידיים וברגליים החלו להופיע קרחות.
אבל השוס הכי גדול היה עם שיער הפנים שנעלם כמעט לחלוטין למעט שערות סוררות פה ושם שעברו טיפולים נוספים.
אחרי שנה, אפשר לומר שכ-70 אחוז משיער הגוף שלי  בידיים, בפנים, בבטן וברגליים נעלם כמעט לגמרי ואז עשיתי הפסקה לתקופה.
גם כשהייתי מגלחת את השיער, קצב הצמיחה היה די איטי והשיער היה דליל וגם אם לא הייתי מסירה שערות ברגליים, לא ממש ראו.
באזורים האינטימיים – בית שחי ומפשעות – הצמיחה התדללה בצורה משמעותית והפכה להיות איטית יותר אך השיער לא נעלם לגמרי.


בתמונה : בית השחי אחרי שבועיים ללא גילוח מהטיפול האחרון , ככה זה פשוט צומח, מעט, דליל ומאוד לאט.

טיפול בית שחי עם סילק אנד פלאש

אחרי כמה חודשי הפסקה וחוסר איזון הורמונלי בגוף, השיער בפנים במיוחד חזר לצמוח (בגלל בעיות קרישיות אני מנועה מלקחת גלולות עם הורמונים שבדרך כלל אמורים לאזן את רמות השיעור בגוף)
.
שיער הפנים אחרי שבועיים מהטיפול האחרון :

הידיים אחרי שבועיים מאז הטיפול האחרון: התמונה צולמה עם פלאש על מנת להדגיש את השערות הדקות והקטנות, אבל במראה רגיל, הן נראות חלקות לגמרי. 

הירך שלי בצמיחה טבעית של שיער אחרי שבועיים מהטיפול האחרון :

חזרתי לעשות טיפול אחת לחודש בממוצע וזה עזר להחזיר את השיער לקצב צמיחה איטי ביותר ולדלל אותו חזרה.
כיום, שנתיים אחרי אני עושה טיפול אחת לחודש, כמעט לא נשאר שיער, אבל זה גורם לי לשכוח כמעט לגמרי מסכין הגילוח וזה פשוט תענוג.
בקיץ שעבר הלכתי כמעט מדי יום עם הילדים לבריכה ולא הייתי צריכה להתעסק עם השיערות בכלל.. כלומר אולי ממש מקרוב אפשר היה להבחין בקוצים קטנים בחלק מהאזורים, אבל עם מעט שיזוף, אני יכולה פשוט ללכת איך שבא לי ואלא אם כן מישהו מעביר את היד, לא ניתן לדעת.
 
מצ”ב סרטון סקירה על המכשיר עם הדגמה איך מכשיר סילק אפיל פלאש אנד גו silkn flash&go עובד שהעליתי לפני שנה:


למי מתאים הטיפול ב- Silk N Flash ?

הטיפול מתאים בעיקר לאנשים בעלי עור בהיר עם שיער כהה, וממה שקראתי לאנשים עם שיער בהיר או עור כהה, הטיפול קצת פחות אפקטיבי אבל יש כל מיני תגובות לכאן ולכאן.
אני יכולה להעיד באופן אישי שלי יש עור בהיר ופיגמנט כהה שחור לשיער וזה עובד עלי מצוין.
הטיפול דורש התמדה לאורך זמן.
בתקופה הראשונית תצטרכו לעשות טיפולים בתדירות גבוהה יותר – אחת לשבוע- שבועיים, תלוי ברמת השיעור וקצב הצמיחה, אבל ככל שהזמן יעבור אתם פשוט תראו שקצב הצמיחה הולך ויורד וכך תדירות הגילוח בין טיפול לטיפול והצורך בטיפול יורד עם הזמן.
כפי שציינתי במשך מספר חודשים לא טיפלתי בכלל ואצלי השיעור הוא ברמה די גבוהה אבל ברגע שחזרתי לטיפולים, קצב הצמיחה ירד משמעותית ועכשיו אני עוברת על כל הגוף עם המכשיר אחת לחודש וזה מספיק.

אני חושבת שהמכשיר של סילק אנ פלאש מספק שיפור באיכות החיים לאנשים שעירים כמוני. עד שקניתי את המכשיר, בעונות הקיץ הייתי מגלחת את הרגליים כל יומיים – שלושה כשתוך כמה שעות צמחו קוצים מציקים ולא נעימים. עכשיו גם אם אני לא מגלחת את הרגליים במשך שבוע הן עדיין נעימות ודי חלקות.
אם אתן כמוני, ברמה של שעבוד לגילוח מגיל הבגרות במשך 20 שנה, אז אתן תאהבו את המכשיר הזה שיפריד אתכן מסכין הגילוח וזה פשוט כיף שלא להתעסק כל הזמן בשיער ברגליים במיוחד בעונת הקיץ.
בידיים יש ממש מעט שיער דק ודליל לעומת שערות ארוכות שהיו לי פעם .


המחיר

נכון, המחיר לא זול ועכשיו אפשר למצוא את המכשיר בארץ במחירים שנעים בין 1000-1800 ש”ח, תלוי אם נפלתן על מבצע טוב.
באמזון ניתן לרכוש אותו ב-250 דולר כולל משלוח לארץ כאן בקישור  – קישורים לרכישה באמזון .

המכשיר מגיע עם 5,000 פלאשים , זו כמו מעין סוללה כזו ולי זה הספיק לכל הגוף לטיפולים ב-3 חודשים הראשונים אחת לשבוע וחצי , ואח”כ אחת לשבועיים -חודש, בהתאם לצורך, אבל כל פעם זה לכל הגוף מכף רגל ועד הפנים.
אחרי שנה הפלאשים נגמרו לי וקניתי מילוי בסביבות ה-400 ש”ח ל-10,000 פלשים, ועכשיו, שנה וקצת אחרי של שימוש פחות אינטנסיבי, עדיין יש מלאי מכובד.
המכשיר קצת רועש אבל אני חושבת שאין מחיר לפרטיות של לשבת בנוחות בבית שלכן, לעבור ביסודיות על כל הגוף ועל האזורים האינטימיים ומבלי להרגיש לא בנוח מאף אחד ובלי להיטרטר, לצאת מהבית, לחפש חניה, להיות באי נעימות ולהרגיש חשופות, ולחזור על הטיפול כל פעם ולפעמים נופלים על טכנאית לא מספיק מיומנת ומנוסה ואז עלולים לחטוף צריבות או שזה כואב.
לאורך זמן, ההשקעה בהחלט שווה את העלות !
דיסקליימר – את הסקירה הזו כתבתי מיוזמתי ועל דעת עצמי ואין לי שום קשרים עם חברת סילקאפיל, אני פשוט מרוצה מאוד.
ובמידה והמחיר יוצא יותר משתלם, אני בעד להזמין מחו”ל .
קישורים לרכישה באמזון

אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים להשאיר בתגובות ואם אהבתם, פשוט תלחצו על השיתוף!
*קרדיט לתמונות – אמזון


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *