סקירת מוצר והמלצה- אמבטיה מתקפלת לתינוק של פנג – בטיה אמבטיה רכה לתינוק

אם אין לכם הרבה מקום בחדר האמבטיה, כדאי שתכירו אמבטיה רכה אמבטיה מתקפלת לתינוק של פנג. אחד המוצרים היותר ותיקים ופרקטיים בשוק, אמבטיה לתינוק שיהיה לכם כיף ונוח להשתמש בה יחד עם בטיה אמבטיה
אני זוכרת שכשאחותי הקטנה נולדה (לפני 15 שנה) היתה לנו בשבילה אמבטיה מתקפלת. מדובר על מתקן כמו הסטנד שיש היום לאמבטיות של התינוקות רק שיש לו מעין משטח PVC רך שיוצר בתוכו אמבטיה כשהמתקן פתוח.
כשסוגרים את האמבטיה, היא לא תופסת מקום כמעט, פתרון נהדר לבתים קטנים עם מצוקת מקום.
כשיובל, הבן הגדול שלי נולד (אוטוטו בן 5), גרנו בדירת 3 חדרים קטנה וצפופה עם אמבטיה צרה, וחיפשתי אמבטיה מתקפלת כזו אך לא מצאתי. במספר חנויות אמרו לי שהפסיקו לייצר אותה ובלית ברירה מצאנו את עצמנו מדי ערב, מחממים את החדר, מעבירים דליים מהאמבטיה לחדר ובחזרה, וכל זה בשביל לעשות אמבטיה בנוחות. שלא לדבר על המקום שהגיגית-אמבטיה הגדולה והקשיחה הזו מפלסטיק תפסה לנו בחדר של הילד .. בעיה כשאין יותר מדי מקום לזוז בבית ובאמבטיה זה לא נוח כי צריך להתכופף ובכיור, בחורף, כשקר זה לא כל כך מתאים.

אמבטיה מתקפלת של פנג לתינוקות במצב פתוחלפני מספר ימים הייתי בפגישה עסקית עם הנהלת חברת פנג במשרדים שלהם בתל אביב. הציגו בפני את מוצרי החברה הנלווים חוץ מהמזרנים שלהם לתינוקות שכיום שולטים בנתח מאוד גדול בשוק בשל האיכות הבלתי מתפשרת והמחירים הנוחים, ואז הציגו לי את האמבטיה המתקפלת. ממש התלהבתי. זה בדיוק כמו שהיה לאחותי! אפילו ההדפס על גבי הבד היה דומה, וזה החזיר אותי אחורה, בנוסטלגיה.
הייתי בטוחה שהפסיקו לייצר את האמבטיה הנהדרת הזו, אבל התברר לי שהיא עדיין מיוצרת, רק שמשום מה בעלי חנויות לא תמיד מחזיקים אותה במלאי. אז הנה, חדשות טובות לאלו מכם שגרים בדירות קטנות ורוצים לחסוך במקום אחסון – יש אמבטיה מתקפלת
כשהתאומות שלי נולדו(היום בנות 5 חודשים), השתמשנו שוב באמבטיה של הגדול כי היא אוחסנה אצל אמא שלי במחסן ונשמרה במצב ממש טוב אז לא ראינו צורך לקנות אמבטיה נוספת. מה גם שהפעם אנחנו גרים בדירה יותר מרווחת וחדר האמבטיה בחדר השינה שלנו ריק ופנוי אז הוא עבר הסבה לחדר אמבטיה של הבנות.
יחד עם זאת, נתנו לי את האמבטיה במתנה לניסיון וסקירה, אז כמובן שבאמת ניסיתי כדי לראות אם המוצר הזה באמת שווה משהו והנה לפניכם הרשמים.
אז כפי שציינתי האמבטיה מאוד קומפקטית בקיפול, היא נכנסה בקלות במושב האחורי ברכב שלי והיא מאוד קלת משקל. אפשר לאחסן אותה מאחורי דלת האמבטיה או החדר ולחסוך במקום.
יחד עם זאת, המבנה שלה מאוד יציב כשפותחים אותה והיא עומדת, דבר מאוד חשוב במיוחד כשיש עוד אח קטן שאוהב לטפס על אסלת השירותים, להשען על הדופן ולראות איך עושים לאחיות שלו אמבטיה.
למרות שהיא נראית מאוד קטנה, נפח האמבטיה די גדול ואנחנו שמנו בה בטיה קטנה בלי שום בעיה ועדיין לבנות היה מקום. הן בנות 5 חודשים ודי גבוהות (66 ס”מ) והיה להן מקום להתפרש בכיף עם הבטיה לאורך ולרוחב.
גם כשהן השתוללו ובעטו בהתלהבות, האמבטיה נשארה יציבה.
בתחתית האמבטיה ישנו משטח תחתון מרווח לבגדים, מגבת וסבון רחצה.
מידות האמבטיה במצב פתוח – עומק – 33 ס”מ, אורך – 70 ס”מ, רוחב – 40 ס”מ. גובה של האמבטיה במצב פתוח – 90 ס”מ, אורך- 95 ס”מ.

האמבטיה המתקפלת של פנג במצב סגור
הניקוי והמילוי של האמבטיה מאוד פשוטים ונוחים לשימוש. בתחתית האמבטיה אין פקק, יש חיבור לצינור ועל מנת שהמים לא ינזלו מחברים את הצינור לתופסן הנמצא על גבי רגלי האמבטיה כשקצה הצינור נמצא כלפי מעלה בגובה שעובר את גובה פני המים ואז המים פשוט לא נוזלים (חוקי פיזיקה).
בקיצור, אם הייתי יודעת שהאמבטיה הזו עדיין קיימת בשוק, הייתי דורשת אותה.
האמת שהיא יותר נוחה לנו לשימוש ולניקוי כי בגלל המבנה של הבד הגמיש, המים מתרוקנים ממנה די במהירות כשאת המים באמבטית הפלסטיק אנחנו מרוקנים ואז צריך להשאיר אותה בזוית מסוימת ולאחר מכן להפוך ולשטוף כדי לנקז את כל השאריות. באמבטיה המתקפלת מספיק פשוט לשטוף עם מים את כל פני השטח והמים יורדים לבד ומותירים את האמבטיה נקיה ויבשה.
בימים האחרונים עברנו להשתמש בה כי זה הרבה יותר פשוט ונוח ונראה לי שאת אמבטיית הגיגית נשמור לימי הקיץ החמים כשנעשה לקטנטנות בריכה במרפסת .. היא גם פחות תופסת מקום בחדר האמבטיה שזה הכי חשוב לדעתי.
חשוב לציין שהמספריים שנוצרות מרגלי האמבטיה עוצבו במיוחד בצורה בטיחותית למניעה של צביטת אצבעות בעת הקיפול.
לסיכום , אני ממליצה בחום. גם אם יש לכם מקום בבית, זה עדיין יותר נוח לשימוש מאשר האמבטית פלסטיק הגדולה והמסורבלת (שבאופן לא ברור אפילו מרגישה לפעמים קצת פחות יציבה).
ואם אתם רוצים לרכוש את האמבטיה ואומרים לכם בחנות שאין, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת פנג, ולשאול מה נקודת המכירה הקרובה אליכם או לקפוץ לחנות בתל אביב ברח’ אברבנאל 48 או להתקשר 03-6810410
מחייר האמבטיה – כ-250 ש”ח בממוצע
לאתר חברת פנג
 


Response (1)
  1. נאוה גלבוע דצמבר 19, 2015

    לצערי לא מצליחה למצוא את האמבטיה בחניות.
    פניתי לחברת פנג ונימסר לי שאין סיכוי להשיגה בשלושלת החודשים הקרובים
    אשמח אם יש למישהו מידע איפה ניתן להשיג אמבטיה מתקפלת כזו.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *