סנופי Snoopi אפליקציה לחיות מחמד – הזמנת ציוד ואוכל בהנחה דרך המובייל

תכירו את סנופי Snoopi אפליקציה לחיות מחמד – הזמנת ציוד ואוכל בהנחה דרך המובייל. 
 מהפכה ביוקר המחיה: בשורה צרכנית ל- 700 אלף בעלי כלבים וחתולים בישראל ולעמותות למען בע”ח:
snoopi – אפליקציית מובייל חינמית להשוואת מחירים והזמנת מזון, ציוד ושירותים לכלב ולחתול
כיום בישראל יש כ- 700 אלף בעלי כלבים וחתולים(ועוד רק אלה שרשומים כחוק). בעלי כלבים וחתולים מוציאים על אחזקת חיית המחמד שלהם( לפעמים גם יותר מאחת) כ- 280 שקלים בחודש בממוצע. מדובר בשוק גדול ומתפתח, בין היתר בשל מגמת הגידול ברמת החיים במדינות המערב. רק בישראל השוק כ-2 מיליארד שקל בשנה, כאשר 70% מהמכירות מתבצעות בחנויות המתמחות ו 30% ברשתות השיווק.
   

אפליקציית סנופי- צילום דימה קרמינסקי
אפליקציית סנופי- צילום דימה קרמינסקי

בתחילת חודש פברואר עלתה לאוויר אפליקציית מובייל חינמית ראשונה מסוגה בישראל – Snoopi, אפליקצייה להשוואת מחירים והזמנת מזון, ציוד ושירותים לכלב ולחתול.האפליקציה מבוססת מיקום וניתנת להורדה בחינם למכשירי אנדרואייד ואיפון.
באמצעות סנופי Snoopi אפליקציה יוכלו בעלי חיות המחמד להשוות בין מחירי המזון והציוד בזמן אמת מבין מאות חנויות בתפוצה ארצית. ההזמנה כוללת גם שירות עד הבית ללא תוספת תשלום למשלוח.
השימוש באפליקציה יחסוך לצרכנים עד 30% בעלויות החודשיות וחברת “סנופי אפליקיישן”, שעומדת מאחורי המיזם, תתרום 5% מרווחי החברה לעמותות בעלי החיים, ובנוסף תאפשר כשירות לציבור לפרסם חיות לאימוץ בחינם. מאחורי המיזם עומדת חברת “סנופי אפליקיישן” בבעלותם של אבינעם ומשה בלומנקרנץ ואליהם הצטרף המשקיע איש העסקים אלי להב,מחלוצי הקימעונאות בישראל.
מעבר לחיסכון בעלויות הציוד והמזון, מאפשרת האפליקציה להשוות בקלות בין שירותים של בעלי מקצוע שונים, כגון: וטרינרים, ספרים, מאלפים ופנסיונים (מי זמין? מה ההצעה שלו? וקביעת תור). הגולשים יוכלו גם לדרג באפליקציה את איכות השירות של הספקים השונים ולנהל תזכורות לקביעת תספורת לכלב, חיסונים, תספורת ועוד.
אבינועם בלומנקרנץ, יזם ומנכ”ל חברת “סנופי אפליקיישן”: “כמי שגדל כל חייו עם כלבים ומגדל כלב, אני מודע לעלויות הגבוהות של אחזקת כלב או חתול המגיעות למאות שקלים בחודש. אנחנו מאמינים, שאפליקציית  Snoopi  היא בשורה מהפכנית לצרכנים, שתשנה את פני השוק. עכשיו 700 אלף בעלי כלבים וחתולים יוכלו להוריד את האפליקציה ולבצע את העסקה המשתלמת להם ביותר וכך לחסוך מאות שקלים ואף אלפי שקלים באחזקת הכלב והחתול”.
עוד מוסיף בלומנקרנץ, מדובר גם בצורך עסקי של הספקים, אשר יוכלו להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגדיל את ההכנסות באמצעות האפליקצייה. מאז שהקמנו את החברה הצטרפו אלינו מאות חנויות, וטרינרים, ספרים, מאלפים ופנסיונים בפריסה ארצית. ובכל שבוע מצטרפות אלינו עוד ועוד חנויות.
אלי להב, משקיע ושותף בחברת “סנופי אפליקיישן” : “אני מאמין שמדובר במיזם עסקי חברתי מיוחד במינו ולכן החלטתי להשקיע בו מיליוני שקלים. אני סמוך ובטוח, שהאפליקציה תועיל כלכלית לבעלי החנויות וגם לבעלי הכלבים והחתולים. לא פחות חשוב, מדובר במיזם שיכול לסייע גם באופן משמעותי  לעמותות למען בע”ח,  שתמיד זקוקות לתרומות”.
  
סרטון על האפליקצייה – סנופי SNOOPI 

 
להורדת האפליקציה : https://snoopi-app.onelink.me/1355059882?pid=Blog&c=PressRealease
 
 
 


Response (1)
  1. […] שאתם קונים לחיות המחמד שלכם, כדאי לכם למהר ולהתקין את אפליקציית סנופי (Snoopi). כדאי לדעת כי החברה הישראלית שיזמה את פיתוח […]

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *