נעים להכיר – מוצצים ובקבוקים של MEBBY – המלצה וסקירת מוצר

כבר בחודש האחרון ניתן למצוא על גבי המדפים בחנויות למוצרי תינוקות וברשתות הפארמים מותג איטלקי חדש שעשה עליה – Mebby.
קיבלתי מארז של מספר מוצרים להתנסות על נוגה ומיה (שכרגע בנות חצי שנה וניזונות מתמ”ל בשילוב דייסות סמיכות ומוצקים):
מוצצי סיליקון ומוצצי לטקס, בקבוקי הזנה וכוס פטנט שאינה נשפכת. לפניכם סקירה ורשמים שלי על המוצרים.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הבנות מתלהבות מזה שהן יכולות להכניס ולהוציא את המוצץ לפה

מוצצי MEBBY – סדרת המוצצים מגיעה בצבעים צבעוניים ובעיצוב מעוגל מפלסטיק קשיח כשידית המוצץ עשויה מטבעת רכה וגמישה שהבנות ממש התלהבו ממנה. עד היום היינו עם המוצצים של מאמ כשמגיל חודשיים זה המוצץ היחיד שהן הסכימו להכניס לפה, אבל את המוצצים הללו שיש להם פטמה במבנה אורטודנטי ולא ישר הן דווקא התלהבו לקחת. הקטע של הידית הרכה מאוד מצא חן בעיניהן, שהן יכולות להחזיק את המוצץ (למוצצי מאמ אין ידית), ולהכניס אותו כפי שהוא או הפוך ועדיין יש להן מה ללעוס משני הצדדים.  המוצצים מגיעים בדגם עם פטמת סיליקון או לטקס טבעי בהתאם להעדפת התינוק. כל מארז מגיע עם 2 מוצצים ו-2 מכסים ב-3 מידות שונות – 0-6, 6-18 חודשים ו-18 חודשים ומעלה. המוצצים עשויים מפלסטיק וללא ביספינול A.

בקבוקי הזנה Mebby Gentelfeed
עשויים פוליפרופילן ללא BSA, בעיצוב מעוגל ומבנה ארגונומי לאחיזה נוחה וקלה לאם ולתינוק וצוואר רחב המאפשר מילוי וניקוי קל. לבקבוקים יש פטמת סיליקון רכה וגמישה שמדמה מבנה של פטמת שד טבעית עם חספוסים. המבנה האנטומי הייחודי של הפטמה מעניק לתינוק תחושת יניקה טבעית, בדומה ליניקה מפטמת אם. הפטמות הינן פטמות אנטי קוליק שנועדו להפחית את כמות האוויר שהתינוק מקבל בזמן ההאכלה (נגד כאבי בטן וגזים). הבנות שלי שרגילות לבקבוקים עם פטמות במבנה קצת שונה, פחות התחברו לפטמת הבקבוקים של MEBBY, מיה הסכימה לאכול מהבקבוק ונוגה סרבה בתוקף (היא בכלל בררנית בכל דבר), אבל אני מניחה שזה רק בגלל שהן מורגלות לפטמות במבנה קצת אחר. אני מאמינה שלתינוקות בני יומם ולאמהות שמשלבות הנקה, הבקבוקים הללו מצוינים במיוחד להתחלה. הם מאוד נוחים לאחיזה ולניקוי והיה לי קצת חבל שהבנות לא רצו את הפטמות הללו כי יש לבקבוקים עיצוב ממש יפה והם נוחים לשימוש.
בקבוקי mebby מתוכננים בהתאמה למשאבות החלב של Mebby כך שניתן לשאוב ישירות לתוך הבקבוק.
זמינים ב-2 צבעים ו- 2 גדלים שונים: 160 מ”ל, 280 מ”ל. פטמות הבקבוקבוקים מגיעות ב-4 גדלים שונים.

כוסות שתיה – EASY CUP  – סדרה של כוסות שתיה לתינוקות עם מנגנון מיוחד נגד שפיכה , ידיות מעוצבות לאחיזה נוחה של התינוק, מכסה שיכול לשמש גם ככוס ופיה מעוצבת. מכסה הכוס מתברג ומונע נזילות. הכוסות מגיעות בעיצוב צעיר וספורטיבי ומאופיינים בצבעוניות נעימה עבור התינוק.
כוסות השתיה מתאימות לשלב שבו רוצים ללמד את התינוק לעבור מבקבוק לשתיה בכוס בצורה הדרגתית.
אמנם מיה ונוגה עדיין שותות מים מבקבוק, אך אני מניחה שבקרוב נעבור להשתמש בכוסות לשתיה והכוס הזו בהחלט תהיה שימושית עבורנו. בדקתי והיא לא דולפת ובשל העובדה שמכסה הכוס מתברג בסיבוב, לתינוקות קשה מאוד לפתוח ולפרק אותו כך שהסיכוי שהנוזלים ישפכו מאוד קטן. הבעייתיות שיש בד”כ בכוסות שתיה לתינוקות, הם שהמכסה נסגר בלחץ עם ואקום, כך שכשרוצים לפתוח את הכוס כשעדיין יש בה נוזלים, לרוב יש סיכוי סביר שהם ישפכו עליכם. בכוסות השתיה של MEBBY זה לא יקרה.
סדרת הכוסות מגיעה ב-3 דגמים שונים :
EASY CUP 9 – מגיל 9 חודשים – כולל מגן המונע נזילת נוזלים וידיות קשיחות.
EASY CUP 12 – מגיל 12 חודשים – עם מגן נזילה
EASY CUP 18 – מגיל 18 חודשים – עם קש שתייה גמיש ומכסה.


לmebby יש עוד מגוון מוצרים ייעודיים לתינוקות וביניהם : משאבת חלב חשמלית, משאבת חלב ידנית, בקבוקי תינוק PP, מברשות, סטריליזטור למיקרוגל, נשכנים וגם אביזרים לאמבטיה. בנוסף יש סט קערות אוכל. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח תוך הקפדה על כללי בטיחות ואינם מכילים ביספינול A.
MEDEL חברת האם של MEBBY הינה חברה וותיקה ובעלת שם עולמי בתחום המכשור הרפואי, כבר למעלה מ 40 שנה ומאחוריה אינספור מחקרים, מיזמים, מוצרים חדשניים ושיתופי פעולה ייחודיים בין העולם האקדמי לתחום הבריאות. שנים של ניסיון בתחום הרפואי, לצד מחקר מעמיק וליווי מתמשך של הורים צעירים אפשרו לMEDEL לפתח קו תינוקות איכותי במיוחד.MEBBY.
סדרת מוצרי MEBBY נולדה תוך מחשבה וכוונה לסייע ככל האפשר להורים בגידול ילדיהם בשנים הראשונות והמעצבות של חייהם. הסדרה כוללת מגוון מוצרים ייעודיים לאם ולתינוק בעיצוב איטלקי מוקפד ואיכות חסרת פשרות!

לעמוד הפייסבוק של MEBBY

לאתר MEBBY  ומידע נוסף לחצו כאן

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מיה זורמת עם הבקבוק..

 
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (5)
  1. ענבל אוגוסט 5, 2012

    נשמע מעניין.
    אנחנו בדיוק התחלנו להשתמש בסימילאק קומפורט החדש שבאמת עוזר לנו לעבור את תקופת הגזים בשלום. ננסה את הבקבוקים בשמחה 🙂
    נ.ב. נוגה ומיה מהממות!!!

    1. אמא אוגוסט 6, 2012

      ענבל, לגבי הגזים אני יכולה להמליץ מאוד בחום על נוטרילון. העלים אצל מיה את הגזים בגיל חודש וחצי תוך 3 ימים ואצל נוגה תוך שבועיים ומשם החיים הפכו לשפויים יותר.

  2. איתן אוגוסט 6, 2012

    קניתי את המוצצים בגלל העיצוב המדהים שלהם, אבל התפרקה הידית אחרי שהרתחתי אותם לטובת סטריליזציה

  3. מיכל אוגוסט 7, 2012

    מה עם גילוי נאות ??

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *