משאבת החלב הידנית של AVENT – עכשיו ללא ביספינול A


[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

משאבת הנקה ידנית של AVENT

משאבות החלב של הידניות שלPhilips AVENT  מאפשרות לך לשאוב את חלב האם ישירות לבקבוקי האכלה של אוונט או למיכלי VIA סטריליים לאחסון במקרר או במקפיא. המשאבה פועלת במהירות בעדינות ובשקט ללא צורך במנוע או סוללות ובשל כך מהווה פתרון מצוין לאמהות שחוזרות לעבודה ומעונינות להמשיך לשאוב בדיסקרטיות ובשקט חלב עבור התינוק שלהן. פעולה זו שומרת על ייצור שוטף של חלב בכדי להאריך את משך ההנקה.
משאבת החלב הידנית נועדה על מנת לסייע לך להתגבר על בעיות שכיחות כגון גודש או פטמות סדוקות. הסוד טמון בשילוב של כרית עיסוי בעלת פטנט רשום ודיאפרגמה סיליקונית הפועלות יחד לדמות את פעולת היניקה של תינוקך.
על מנת לחקות באופן מלא את פעולת היניקה של התינוק, הותקנה בתוך משפך המשאבה כרית עיסוי רכה בעלת חמישה עלים מעסים. בזמן פעולת השאיבה, מתגמשים עלים אלו ומעסים את אזור טבעת הפטמה, על מנת לסייע בגירוי הזרימה הטבעית של חלב האם ובכך מקלים על פעולת השאיבה.
דיאפרגמת הסיליקון מספקת יניקה אמינה ויוצרת ואקום רציף כי להפיק את החלב מהשד, היניקה מבוקרת על ידי לחץ קל של קצות אצבעותיך על הידית המאפשר התאמה לרמת הנוחיות שלך.
מחיר מומלץ לצרכן 399 ₪
להשיג ברשת סופר-פארם, בבתי המרקחת, רשת “מוצצים”, רשת ד”ר בייבי ובחנויות תינוקות מובחרות

למידע נוסף
www.avent-baby.co.il
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]