מרכז פעילות נייד לתינוק של KID CO – סקירת מוצר

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מרכז פעילות נייד

רובכן ודאי מכירות את השלב הזה בין גיל 4 חודשים בערך לשנה וחצי כשהתינוק מתחיל להיות חסר סבלנות וזקוק לתעסוקה וגירויים כל הזמן כדי שלא ישתעמם, מה שבד”כ גורם לכן להיות צמודות אליו ולהעסיק אותו וכשהתינוק מתחיל לזחול אסור להוציא ממנו את העיניים לשניה וצריך לרדוף אחריו.
מהיום יש פתרון – מרכז פעילות נייד של KID CO.
בניגוד למרכזי הפעילות הבומבסטיים והיקרים והמרעישים של המותגים הגדולים, מרכז הפעילות של קיד קו פשוט, אבל מיוחד וממש פרקטי ונוח לשימוש.
שלחו לי את המוצר להתנסות ולסקירה. מאחר ומיה ונוגה הבנות שלי רק בנות חודשיים, זה עדיין לא מתאים עבורן.  אז ביקשתי מחברה שלי שהבת שלה בת 11 חודשים לקפוץ עם הילדה כדי לבחון את מרכז הפעילות בלייב ולראות איך הוא.
נתחיל מתיאור המוצר – מדובר על מעין קוביה מבד עם רגלי מתכת, שמתקפלת לקיפול קומפקטי וקטן. במרכז הקוביה יש שקע שבו מושיבים את הילד ויש לו חורים לרגליים כך שהוא יושב \עומד בנוחות בעת המשחק במתקן ורגליו לא נוגעות ברצפה, אלא בכסוי בד שיש בתחתית המתקן. הכי פשוט לראות את זה בתמונה.
על גבי מרכז הפעילות יש 5 לולאות שאליהן ניתן לחבר צעצועים שונים ובובות , כמו למשל אלו שנתלות באוניברסיטה. בנוסף ללולאות יש מקום לבקבוק ומקום לחטיף.
גובה הרגליים ניתן לכיוונון למספר גבהים על מנת להתאים לגיל וגובה התינוק.
מרכז הפעילות מתאים מגיל 4-6 חודשים כאשר התינוק יושב בצורה יציבה, לדעתי יותר מגיל חצי שנה וצפונה כשהתינוק מחזיק את הראש ממש יפה. המתקן יכול להתאים עד גיל שנה וחצי בערך כשזקוקים לכמה דקות שבהן התינוק לא יתרוצץ בבית כמו למשל בעת בישולים, נקיונות או סתם אם את זקוקה לכמה דקות של ישיבה בלי מרדפים אחרי התינוק בבית.
היתרון הגדול של מרכז הפעילות הוא שהוא קל ונייד, שוקל כ-3 קילו בלבד והוא מתקפל לקיפול מטריה קטן וקומפקטי בתוך תיק נשיאה.
המוצר אידיאלי לבית, לטיולים בחוץ  – בפיקניקים או סתם בפארק ויחד עם צעצועים הוא יכול לספק יופי של תעסוקה לקטנטנים. לרגליים יש לחצן בטיחות עם נעילה כדי להגן על התינוק מפני קיפול והוא די יציב. נוח להעביר אותו מחדר לחדר או החוצה לגינה והוא לא כבד או מסורבל כמו מרכזי הפעילות האחרים שקיימים בשוק.
 
ועכשיו.. למבחן!
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
מרכז הפעילות מקופל עם תיק הנשיאה

שמנו את נועה, הנסיינית שהיא בת 11 חודשים, ילדה די אקטיבית וסקרנית, בתוך מרכז הפעילות. בהתחלה היא לא כל כך הבינה מה קורה כי היא בדיוק בשלב שהיא זוחלת בכל הבית , מגיעה לכל מקום וצריך לרדוף אחריה. הושבנו אותה לידנו בסלון, חיברנו לה כמה בובות ללולאות שבמרכז והסתכלנו עליה. הילדה די התלהבה מהבובות שהיו תלויות לה במרכז הפעילות והראתה לנו אותן, ניסתה להוציא אותן אבל ללא הצלחה. זה לבד נתן לה תעסוקה ונראה שהיה לה די נוח במושב הבד.
שמנו לה בקבוק במקום המיועד לכך וגם נתנו לה בהמשך לכרסם חטיף. אחרי רבע שעה בערך הילדה איבדה את הסבלנות, מדובר על ילדה מאוד פעלתנית שלא יושבת לרגע במצב רגיל, כך שמרכז הפעילות העסיק אותה יפה.
מחירו של מרכז הפעילות הוא כ-250 ש”ח וניתן להשיגו דרך עמוד הפייסבוק של החברה שמייבאת אותו.
אידיאלי כמתנה לחג , מאוד נוח כשיוצאים לטיולים, במיוחד עכשיו רגע לפני הקיץ, מרכז הפעילות יהיה מאוד שימושי בפיקניקים או רביצה בפארק והוא יוכל לשמש אתכם גם כשיוצאים להורים או לבקר חברים ולא בא לכם להתחיל לרוץ אחרי הילד.
מרכז הפעילות פתוח ונותן לתינוק תחושה של מרחב והוא לא מרגיש כלוא כמו למשל בלול , כי מרחב הראיה של התינוק נשאר פתוח והוא עדיין יכול לתקשר עם סביבתו ולהנות מהמשחקים שקרובים אליו כל כך.
לאתר היבואן ולפרטים לגבי רכישה לחצו כאן
 
 
 
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
מרכז הפעילות לאחר הוספת הצעצועים הנתלים (לא כלול)
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]