מצאנו את המתנה הכי שווה לגננת ולמורה – הגיפט קארד המושלם

בכל סוף שנה מגיעה הדילמה הגדולה – מה לקנות למורה או לגננת המסורה? כדי להקל עליכם את הבחירה, הבאנו בפניכם את כל היתרונות של רכישת גיפט קארד, מסתבר שזה הרבה יותר שווה ממה שהיה בעבר. 
לא משנה אם אתם מחפשים מתנה למורה או מתנה לגננת, בקבוצות הווטצאפ של הכיתה או הגן יתחילו הדילמות – אחת תמליץ לקנות משהו אישי לגננת כמו מארז עם מוצרי קוסמטיקה, השנייה תציע תכשיט והשלישית כלי אירוח. אבל מה אם המורה או הגננת לא ממש אוהבת לארח, או שיש לה את מוצרי הקוסמטיקה הקבועים שלה? אז היא תלך להחליף, ואולי לא תמצא משהו… בקיצור, בלגן שלם.
אם נאמר לכם שבמתנה אחת היא תוכל לבחור מה שהיא רוצה, עם מגוון עצום של חנויות לבחירה ואפילו אפשרות למימוש במגוון בתי קפה, ספא, צימרים וכמובן מגוון רחב של רשתות ומותגים? נכון שהרבה יותר שווה? ברור!
אז תכירו את ה-Giftcard של נופשונית
לפני שנפרט על הגיפט קארד המושלם לגננות ולמורות, נספר לכם שנופשונית היא אחת החברות המובילות בארץ לשוברים וכרטיסי מתנה דיגיטליים ופיזיים מפנקים, המספקים אינספור חוויות בכרטיס אחד. כדי לספק מגוון עצום של חוויות, נופשונית עובדת בשיתוף עם הרשתות והמותגים המובילים בישראל, בתי ספא, מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי שווים, ולכן גם אתם תוכלו להעניק מתנה למורות ולגננות הכי שווה שיש. מה שבטוח, הן יופתעו ובגדול. 
לא רק מתנה לסוף השנה
גיפט קארד לגננת ולמורה מתאים לכל מועד ולכל סיבה למתנה, לדוגמה מתנה למורה לפסח, לפורים, ליום הולדת של הגננת או המורה, לגננת שעוזבת, ליום המשפחה, לחנוכה ואפילו לסייעות המקסימות שעושות עבודה מבורכת לאורך כל השנה. כמובן שתוכלו לבחור את סכום הגיפט קארד שתרצו להעניק, להזמין ולשלוח דיגיטלית בקלות דרך אתר נופשונית. 
למה דווקא גיפט קארד של נופשונית?

  • ואוו.. יש כל כך הרבה סיבות לבחור בגיפט קארד של נופשונית, אבל נספר לכם שהוא תקף לרכישה במגוון רחב של רשתות מובילות, כולל כפל מבצעים והנחות סוף עונה. כמובן שהגננת או המורה יוכלו לבחור את הבילוי המועדף וליהנות עם בני המשפחה. 
  • גיפט קארד נופשונית זו מתנה שלא מחזירים, הרי יש כל כך הרבה אפשרויות, בטוח הגננת או המורה ימצאו משהו שכל כך רוצות לקנות. 
  • תוקף ארוך מאוד – נופשונית מאפשרת לכם ליהנות מתוקף ארוך של 5 שנים, כך שניתן לנצל את המתנה מתי שרוצים ולאורך זמן, למרות שמתנה כזאת מנצלים מהר.
  •  תוכלו לבחור את סכום המתנה – נופשונית מאפשרת לכם לבחור את סכום המתנה שתרצו לקנות למורה או לגננת ולכן תוכלו לבחור סכום של מ- 50 שקלים ועד 500 שקלים.
  • מבחר מסעדות ובתי קפה, כי אין כמו לשבת במסעדה טובה או ליהנות מארוחת בוקר זוגית ביום החופשי שלהן.  
  • בילוי באתרי ספא, יקבים ובמגוון אטרקציות, עם כל בני המשפחה ופריסה ארצית. לבל נשכח שיש לנו ארץ נהדרת עם מגוון אטרקציות הפרוסות מהדרום ועד הצפון. בין הבילויים לבחירה יש גם סיורים ביקבים וסדנאות קולינריות מהנות.

אין מה להתלבט! להזמנת מתנה לגננות או למורות הקליקו כאן >>> 
 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *