מכונת שטיפת רצפות I-mop – מכונת שטיפה בלחץ מים לנקיון יסודי של בתים ומוסדות

חברת שקד את סלום מייבאת לארץ בימים אלו את אחד המכשירים המהפכנים שהולכים להשפיע על תחום הנקיון – תכירו את ה- I-mop.
האיי מופ הוא רובוט ששוטף את הרצפה , מעין מכונת שטיפת רצפות קומפקטית, חסכונית, קלה ויעילה שמשנה את כללי המשחק בכל מה שקשור למכונות שטיפה בלחץ מים שמשתמשים בהן כיום במוסדות כגון בתי חולים, בנינים גדולים, מפעלי תעשיה, מגדלי מגורים, בתי מלון ועוד.באנר-עליון-מתוקן
לאיי מופ יש מספר יתרונות לעומת מכונות השטיפה הקיימות כיום בשוק:
גודל – האיי מופ קומפקטי מאוד, אינו תופס הרבה מקום ומסוגל לעמוד. בשל הגודל הקטן שלו גם נשים יוכלו לעבוד איתו בכיף, במהירות ובקלות. אפשר לאחסן אותו בארון.
משקל – בשונה ממכונות הניקוי התעשייתיות – האיי מופ שוקל רק 20 קילו לעומת 120 קילו למכונות הגדולות .בגלל הגודל והמשקל הקומפקטי שלו הוא מתאים גם לבתים פרטיים וכיום כרבע מלקוחות החברה הם לקוחות פרטיים שרכשו את המכונה לבית.12140001_404012536462639_7831323948039241588_o
יכולת ניווט – במכונות הגדולות שהן כבדות, בד”כ צריך לעבור בצורה שיטתית לאט על פני השטח ולעשות סיבובים רבים. הן איטיות, כבדות ומסורבלות ולעומתן האיימופ ניתן לניווט עם יד אחת אפילו, התנועה שלו סיבובית והוא רץ לבד ודי במהירות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכוון אותו לאזור שבו אתם רוצים לנקות והוא כבר ישפוך מים, יקרצף, ישאב וייבש את הרצפה.
מהירות – האיי מופ הרבה יותר מהיר מבחינת שטח כיסוי. כמו כן, גם מבחינת מגדלי מגורים עם חברות אחזקה או מלונות, או מבני ציבור שמכילים כמה קומות, ההתניידות מקומה לקומה הרבה יותר מהירה והוא מנקה שטחים גדולים במהירות ויעילות וחוסך המון זמן.
המכשיר מנקה שטח של 100 מ”ר רבוע ב-10 דקות בלבד ועד 1300 מ”ר בשעה!
שוטף את כל סוגי הרצפה והפרקט – בשל משקלו הקל והייבוש המהיר, אפשר לנקות באמצעות מכונת השטיפה גם משטחי פרקט.
חסכון במים וחומרי ניקוי – המכשיר זקוק לתמצית של חומר ניקוי יחד עם 2 ליטר מים לשטיפת שטח של 100 מ”ר.108597-9357850
ללא כבלים – המכשיר מגיע עם סוללה חזקה ויכולת טעינה מהירה – שעה טעינה עבור שעת עבודה. המכשיר ללא כבלים כך שתוכלו להסתובב איתו בחופשיות ולהגיע גם למקומות פינתיים. הראש של המכשיר מסתובב למספר זויות כדי לאפשר לכם להכנס מתחת לרהיטים.
יצא לי באופן אישי להתנסות במכשיר השטיפה, ואני בטוחה שברגע שתצא גרסה קטנה יותר, זה הולך להיות מוצר חובה בכל בית.
המכשיר קל, זריז, נוח לתפעול ומנקה ביסודיות את כל סוגי הלכלוך והכתמים. אפילו יצאנו החוצה למתחם הכניסה לאולם שבו התקיימה ההדגמה, והיתה שם רצפת קרמיקה בהירה שניכר שלא ניקו אותה כמו שצריך. אחרי כ-10 דקות של שטיפה וניקוי במכשיר, הרצפה קיבלה ברק וצבע בהיר יותר, הלכלוך השחור בפינות ובחריצים ירד בלפחות מחצית ואני התאהבתי בדבר הזה.
למכשיר יש מברשות עם סיבים דקים שמסתובבים במהירות ויכולת שאיבה מאוד עוצמתית. הלכלוך מתרכז במיכל נפרד שאותו אפשר לרוקן לאחר מכן.
לסרטון הדגמה של ה- IMOP :

 
לקבלת פרטים נוספים ניתן להכנס לאתר החברה.
זה פשוט מדהים. במיוחד אם אתם בועד בית של בנין מגורים משותף וגדול, שווה לשקול לרכוש את המכשיר הזה שיכול לחסוך שעות ניקוי רבות וגם עלויות של חומרי ניקוי בצורה משמעותית. או במידה ואתם מנהלים חברת ניקיון או אחזקה למבנים, כדאי שתבדקו את המכשיר הזה אם אתם רוצים יעילות וסביבה נקיה יותר.
לאתר החברה – IMOP.CO.IL 
file-2715886571
 
עוד במוצרי החברה תוכלו למצוא את הנרי – שואב אבק קטן, קומפקטי עם יכולות של שואב אבק תעשייתי, במחיר של שואב אבק ביתי.
את מוצרי החברה מייצרים באיכות גבוהה ותוך עמידה בסטנדרטים גבוהים. הנרי הוא אחד משואבי האבק הפופולאריים בעולם בשל הגודל הקטן שלו, המראה הידידותי ועוצמת השאיבה החזקה שיכולה לאפשר לכם לתחזק בתים שטיחים, משרדים ומלונות.41SHG6CRFKL._SY300_
להנרי יש גם מחיר די קומפקטי – כ- 2,700 ש”ח בלבד, למרות שהוא מוגדר בקטגוריה של שואבי האבק התעשייתיים והעוצמתיים.
אם אתם מחפשים שואב אבק מומלץ, כדאי שתבדקו את הנרי.
Henry  המיוצר באנגליה, החל לאחרונה להימכר בישראל באופן משמעותי גם לסקטור הפרטי, לאחר שהוכיח את איכותו במשך עשרות שנים בשוק המוסדי בתור שואב אבק מרכזי.
Henry  נחשב לשואב האבק האיכותי מסוגו, ולראייה, בכל 10 שניות נמכר Henry   בעולם..
. Henry  שומר על סביבת ניקיון היגיינית ביותר – השואב מכיל שקיות בד ענקיות ברמת סינון גבוהה ביותר, של המותג Hepaflo בעל דרגת הסינון הגבוהה בעולם לשואבי אבק. במרבית השואבים המתחרים לא קיימים שקיות סינון כלל, והם מסתפקים במיכל מרכזי הצובר בתוכו את כל הלכלוך, מה שגורם לחלקו להתנדף לאוויר במהלך השאיבה, ולחזור ולזהם את החדר. כדי להמחיש את יעילותו יוצאת הדופן של Henry, בוצעו בדיקות איכות בתנאים מחמירים, בהם הוכח שמדובר בשואב אבק המסוגל לנקות ביעילות אבקות דקות במיוחד, ממדפסות רגילות ותלת מימד מבלי להיסתם, וזאת בשל רמת הסינון הגבוהה ושטח הסינון הגדול.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

שואב אבק הנרי - חלקים
שואב אבק הנרי – חלקים
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]