מטבחי אלגל מציגים מטבחים מודולריים בייבוא מאיטליה בהתאמה אישית ומחירים אטרקטיביים

אם יצא לכם במהלך השנים האחרונות לשפץ בית, להחליף מטבח, או לקנות דירה חדשה ולתכנן מטבח, בוודאי שמתם לב לעובדה הפשוטה – שמטבח טוב ואיכותי עולה הרבה כסף, דורש תכנון, עיצוב, וכל התהליך לוקח זמן.
חברת אלגל, מהחברות המובילות במשק בתחום הסניטריה לבית נכנסת גם לשוק המטבחים עם מטבחי אלגנס ויסטו אותם היא מייבאת, חלקים מודולריים שמיוצרים באיטליה ומורכבים במהירות בבית הלקוח ומוכיחה שמטבח איכותי, מעוצב ובמראה יוקרתי, לא חייב לעלות המון כסף.
חברת אלגל הבינה את הצורך של זוגות צעירים וחלק גדול מהאוכלוסיה שמחפשים לרכוש מטבח שיוכלו להנות ממנו לתקופה ארוכה בעיצוב מודרני ובמחיר אטרקטיבי ואחרי מחקר שוק מקיף היא החלה לשתף פעולה עם חברת IMAB האיטלקית ולהציע לשוק הישראלי מטבחים איטלקיים איכותיים במחירים שפויים.
אלגנס ויסטו‘ של חברת IMAB , הוא מטבח איטלקי מודולרי בעל קווים נקיים, מראה מינימליסטי, ופרזול איכותי ביותר של חברה גרמנית (HETTICH), איתה עובדות חברות המטבחים היוקרתיות בעולם.
 

מטבחי אלגל מטבח מעוצב מודולרי
מטבחי אלגל מטבח מעוצב מודולרי

 
בשנים האחרונות מספר חברות גדולות אימצו את רעיון המטבחים המודולריים שיכולים להוריד את עלויות המטבח באופן משמעותי,
אך בד”כ התהליך לוקח זמן היות ולוקח מספר ימים עד שקובעים פגישה עם מעצב, עוד מספר ימים עד שמתאמים ומגיעים אליכם הביתה למדידות ואז עוד מספר ימים עד למשלוח המוצרים והרכבה.
חברת אלגל החליטה לפשט את התהליך עד כמה שאפשר היות ויש לה מלאי גדול וזמין וצוות של אנשי מקצוע שיעמדו לרשותכם והכל במקום אחד מבלי לרוץ ממקום למקום.DM0443_MC_00
כאשר תגיעו לאולם התצוגה של אלגל (מומלץ לתאם מראש), אתם יושבים עם המעצב על מחשב יחד עם שרטוט של המטבח ומידות מדוייקות, מספרים לו איך הייתם רוצים שהמטבח ייראה, מה הצרכים שלכם, איזה אביזרי פרזול תרצו, איזה סוג שיש, עם או בלי אי במטבח, ואתם בוחרים גם את הצבעים ומקבלים הדמיה מפורטת של המטבח החדש והמודרני שלכם יחד עם הצעת מחיר במקום.
אחרי שבחרתם את המטבח נציג של אלגל יגיע אליכם בהקדם למדידות בבית ותוך 48 שעות כבר תוכלו להנות מהמטבח החדש שלכם שיורכב אצלכם בבית.
תיארתם לעצמכם שלהזמין מטבח יכול להיות תהליך כל כך פשוט??DM0412_MC_01
החברה מציעה מחירים שהם נמוכים לפחות ב-10% מהמתחרים וזאת, מבלי לפגוע באיכות.
גוף המטבח עשוי מלוחות Green mfc  שזו למעשה שבבית אירופאית דחוסה המצופה בחומר בעל גוון ירוק המהווה שכבת הגנה פנימית.
שכבה זו אינה קיימת אצל החברות המתחרות ומשפרת מאוד את עמידות הגוף בתנאי לחות מפני נפיחות ועובש לאורך זמן כך שאתם מקבלים מוצר שיוכל לשמש אתכם לאורך שנים.
חזיתות המטבח מצופות מלמין אשר עבר תהליך של ציפוי בצביעה, פולימר או פורמייקה.
רמת הפרזול של מוצרי החברה (המגירות, המסילות, הצירים ואביזרי המתכת) היא הגבוהה בתחום, עם פרזול איכותי באופן משמעותי מרמת הפרזול של המטבחים שקיימים כיום בשוק. 
אביזרי הפרזול מסופקים  על ידי חברה גרמנית מובילה (HETTICH), איתה עובדות חברות המטבחים היוקרתיות בעולם.
הפרזול המקצועי מאפשר טריקה שקטה של ארונות, תנועה חלקה של צירים, יציבות רבה של המגירות,
הצירים ומרכיבי הברזל היושבים על המסילות, יכולת נשיאת משקל וקיבולת גבוהה, וכמובן עמידות לאורך זמן כך שבסופו של דבר אתם גם חוסכים וגם נהנים ממטבח יוקרתי ואיכותי. DM0420_MC_00
על המטבחים חברת אלגל נותנת 7 שנות אחריות!  שזה הרבה יותר ממה שנותנים המתחרים ואפילו הנגריות הפרטיות, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שגם רכשתם מוצר איכותי וגם במידת הצורך יש לאן לפנות. החברה קיימת כבר 26 שנה ומייבאת מגוון רחב של מוצרי סניטריה לבית, כיורים, מקלחות, אמבטיות ג’קוזי מפוארות ועוד מגוון מוצרים כך שההתרחבות לתחום המטבחים מגיעה באופן טבעי.
אם אתם לקראת שיפוץ לבית או לפני רכישת מטבח לבית חדש וגם אם אתם לפני שיפוץ של חדר האמבטיה, כדאי שתגיעו לביקור באולם התצוגה של אלגל במודיעין, רח’ צלע ההר 1, ותוכלו לקבל במקום אחד שירות ויחס אישי וחם עם מענה מקצועי לכל הצרכים שלכם במחירים אטרקטיביים. 

לפרטים נוספים צרו קשר – מטבחי אלגל : 074-7190829 

לעמוד הפייסבוק של מטבחי אלגל לחצו כאן