מזרן פעילות לתינוק של פנג – פוסט המלצה


מזרן פעילות לתינוק, הוא לדעתי אחד הפריטים הכי שימושייים שיש להורים לתינוקות. אני זוכרת שכשיובל, הגדול שלי נולד, לא חשבתי כך. זה היה נראה לי כמו פריט מיותר לגמרי כי לא היה לנו סלון גדול מדי ועד שנזכרתי הוא היה כבר בן חצי שנה והתחיל לטייל לי בבית אז זה נראה לי חסר טעם לקנות. חוץ מזה שיש שטיח ואפשר לשים שמיכת פוך בסלון שזה הכי נוח. אז זהו שלא.
כבר כשהתחיל להתקרב החורף, שמנו לב לבעיה שלילד פשוט קשה לזחול על שמיכה, כי זה מחליק ואז הוא מתקשה להרים את עצמו ולהתקדם. אז נכון שלנו נעים ומגניב לשבת על שמיכת פוך, אבל לתינוק קטנטן זה מאוד מסרבל ומתסכל.
ואז קנינו שטיח. אבל מהר מאוד שמתי לב שזה סוג של שעבוד כי צריך לשאוב אותו כל יומיים ושכל פירור של חול או לכלוך נתפס עליו, כולל שערות, וכשהתינוק שלך זוחל עליו עם הפנים קרובות למשטח שהוא אמנם רך ונעים, אבל מהווה כר פורה לאבק ולכלוך, זה לא הכי בריא, ובמיוחד אם הילד שלך אסטמתי. אז די מהר השטיח שלנו התגלגל ואוחסן בפינה בבית עד שמסרנו אותו כי למי יש כוח לשאוב כל יום?
איכשהו העברנו את הזמן עד שהוא התחיל ללכת בגיל שנה ו-4 והסתדרנו עם שמיכות.
4 וחצי שנים מאוחר יותר, ילדתי את התאומות. היה לי ברור שאני קונה מזרן פעילות. לפני שהספקתי להגיע הביתה, כבר קיבלתי אחד כזה במתנה מהמשפחה.
המזרן שלי בגודל של 1.50 על 1.50 מ’, מתקפל בגלגול, ואחד הפריטים שאני הכי אוהבת ומשתמשת בהם על בסיס יומיומי.
עם יובל השתמשנו באוניברסיטה עד גיל 9 חודשים בערך. הוא היה יושב על השמיכה הדקה שלה ומשחק בצעצועים, בחורף שמנו לו עוד שמיכה עבה מתחת. עם התאומות פשוט שמנו להן את האוניברסיטה על גבי משטח הפעילות כבר מגיל חודש וקצת (הן נולדו בחורף) וככה גם לנו היה נוח לשבת לידן על המזרן ולשחק איתן כשיש מקום לנו וגם ליובל, האח הגדול שלהן.
כשנוגה התחילה לזחול בגיל 5 חודשים על הגחון והיא ומיה התגלגלו בעיקר, השטח של המזרן היה נהדר עבורן ותחם להן את האזור וגם כשהן היו מתגלגלות וכשהתחילו לשבת, הן היו נופלות לפעמים על הראש או על היד והמזרן פשוט בלם את הנפילה. עם הזמן הן החלו לשחק בצעצועים במזרן, היום הוא נמצא בסלון ומרכז מלא צעצועים והן אוהבות לשבת עליו ולשחק בצעצועים, לזחול עליו וגם אח שלהן יושב איתן די הרבה ושלושתם משחקים ביחד. בתקופה שהן החלו לזחול הן היו יוצאות מהגבולות שלו אבל עכשיו, בגיל 9 וחצי חודשים כשקצת עברה להן ההתלהבות של הזחילה, הן לבד באות ומתיישבות במזרן עם המשחקים וזה ממש נעים להן.
היתרון של מזרן פעילות הוא שהוא עשוי מספוג ברכות המתאימה כדי להגן על התינוק והוא מספיק קשיח כדי להקל על התינוק באימוני הזחילה, מה שפחות מתאפשר כשהתינוק על שמיכה שנמצאת על הרצפה.
מזרן הפעילות של פנג בעל ליבה עשויה פוליאוריטן עטוף אריג באיכות גבוהה בשלל צבעים ובמגוון הדפסים והוא עשוי מחומרים איכותיים וגימור ברמה גבוהה כדי לשמור על בטיחות התינוק.
 
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הקטנטנות שלי שוכבות במזרן הפעילות עם האוניברסיטה בגיל 4 חודשים

אחסון מזרן הפעילות – אני זוכרת שאחת הסיבות שהתנגדתי למזרן פעילות, היתה המקום שהוא תופס. אחרי שקיבלתי את המזרן פעילות שלי, גיליתי שכשהוא מגולגל, בקוטר של כ-30 ס”מ, זה ממש לא נורא וכשאנחנו רוצים לאחסן אותו הוא עומד בפינה של החדר או בארון ולא תופס הרבה מקום.
יש כיום גם מזרני פעילות שמתקפלים ל4 או 6 חלקים, ואמנם זה נוח יותר לנסיעות אבל במקרה הזה המזרן בד”כ דק יותר וכשרוצים לכבס את הריפוד, הספוג עדין ועלול להקרע והרבה יותר מסורבל ומורכב לנקות אותם. כשהמזרן בחתיכה אחת זה הרבה יותר נוח לכבס ולהלביש בחזרה.
יתרון נוסף של מזרן פעילות הוא מבחינת הניקוי – הוא פחות צובר אבק. אני מנערת אותו מדי יום, מטאטאת, ומחזירה מחדש.
מומלץ לבחור במזרן פעילות צבעוני שההדפסים שלו לא בהירים מדי בכדי שהוא ישמור על מראה נקי לאורך זמן רב יותר כי אתם תגלו מהר מאוד שהילדים אוהבים לאכול ולשתות עליו ובהמשך גם ללכת עליו.
גודל מומלץ למזרן פעילות הוא 1.50 על 1.50 מ’, זה גודל שהוא לא גדול מדי ונכנס לכל סלון ולתינוק שזוחל הוא מהווה מספיק מקום לזחילה ולטיולים וגם לכם יהיה נוח לשבת ולשכב עליו בזמן הפעילות המשותפת.
 
המזרן אמנם מותאם בהגדרה לתינוקות, אבל הבן שלי שהוא בן 5, אוהב מאוד לשבת ולשחק עליו או לשכב עם כרית ולראות טלויזיה ועכשיו כשמתחיל להיות קריר, זה ממש נוח.
שימוש נוסף של מזרן הפעילות הוא כאשר מעבירים את הפעוט למיטת מעבר ויש חשש שיפול מהמיטה, אז אפשר פשוט לשים את מזרן הפעילות בחדר והוא יכול לשמש גם במקום שטיח לזמן המשחק.
במידה ויש לכם גינה בבית, אפשר בהחלט להוציא את המזרן החוצה ולהנות עליו יחד עם הילדים.
 
את מוצרי פנג ניתן להשיג בכל חנויות התינוקות הנבחרות ברחבי הארץ.
לקבלת מידע לחנות ספציפית ובכל שאלה נוספת אתם מוזמנים לפנות לפנג דרך האתר בכתובת www.fang.co.il

פנג מזרונים ומוצרים לתינוקות וילדים

לחנות הקרובה למקום מגורייך לרכישה ממבחר מזרונים לתינוקות ומוצרים נלווים, צלצלו לטלפון:
טלפון: 03-6810410    074-7244816
שירות לקוחות:
טלפון: 074-7244823
פעילות המוקד: ימים א’ – ה’  בין השעות: 16:00 -8:00[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]