יוניליוור מציגים – ירידה של כ-25% בכמות הסוכר בדגני הבוקר של תלמה ושקיפות באריזות חדשות

יוניליוור מציגים דגני בוקר בריאים, קורנפלקס תלמה , פחות סוכר בתוך דגני בוקר – דגנים בריאים – בשורה חדשנית להורים, מהיום תוכלו לשחרר את רגשות האשמה.

לפני כשבוע כינסה מנכלית יוניליוור, ענת גבריאל מסיבת עיתונאים בנוגע לדגני הבוקר של תלמה ובה בשורה משמחת להורים – עד 2017 מנה של דגני הבוקר של תלמה (30 ג’), תכיל בין חצי כפית לכפית וחצי סוכר בלבד!
בסקר שערכה החברה לא מזמן, נמצא שכ-97% מהאמהות חושבות שארוחת בוקר מזינה היא הכרחית עבור הילדים, אך כ-30% מהילדים יוצאים מהבית בבוקר ללא ארוחת בוקר.
13263725_10154259082627094_315528286576176184_n (1)אני מודה שגם אצלנו הבקרים די עמוסים ולחוצים, ואני משתדלת שהילדים יאכלו קערת דגנים, לפעמים כריך. במיוחד יובל, הגדול שלי שלוקח ריטלין שדי מדכא לו את התיאבון אחרי שהוא לוקח אותו ואני יודעת מעצמי כמה זה קשה להתרכז על בטן ריקה.
אני מקפידה שהוא יאכל לפחות קערת דגנים ואם הוא לא מספיק (ילד עם הפרעת קשב על הבוקר- צריך לאסוף אותו מהפיזור שלו כל רגע) ואני חייבת להודות שעד לא מזמן זה היה עם לא מעט רגשות אשם מאחר ודגנים – או לפחות הסוגים שהוא אוהב – עוגי, שוגי, כריות, מכילים סוכר ולא מעט. אני בעצמי מנשנשת אותם לפעמים כחטיף כשאני מרגישה שאני זקוקה לבוסט קטן של סוכר..
הקטנות זורמות עם מה שיש – אם זה קורנפלקס, ברנפלקס או כל דבר אחר.. מעדיפה ככה האמת, להרגיל אותן לצרוך כמה שפחות סוכר כבר מגיל קטן, לתת להן הרבה פירות ולהשתדל לתת להן תזונה בריאה ומאוזנת ככל האפשר.
 
יחד עם זאת, אני כן שמתי לב בשנתיים האחרונות לירידה במתיקות שלהם, זה לא ה”מכת סוכר” שהייתי חווה בעבר, אלא משהו מעט יותר ממותן ויחד עם זאת עדיין מתוק וטעים. עכשיו אני גם מבינה למה.
מסתבר שהחל משנת 2010 תלמה ערכה תהליך הדרגתי של הפחתה ברמות הסוכר באמצעות המון מחקרים וסקרי שוק וטעימות של לקוחות כדי להגיע לטעם הנכון והמדוייק ולהרכב שיהיה גם טעים, גם בריא, וכמה שיותר מופחת סוכר.
השאיפה היא כאמור, שעד שנת 2017, דגני הבוקר של החברה יכילו בין חצי כפית לכפית וחצי למנת דגנים של 30 ג’, למעט כריות שזה מוצר שיגיע גם בגרסה מופחתת סוכר וגם בגרסה הרגילה (בעקבות סקרי שוק, החליטו לא לגעת במוצר).
מסתבר שלמשל בדגני בוקר שוגי – שזה פתיתי קורנפלקס מצופים סוכר, יש רק כפית וחצי של סוכר ב-30 גרם של מנה. שזה באמת כלום יחסית לזה שהשוגי מאוד מתוק וזה מרגיש כאילו שהוא מצופה בהמון סוכר.
עוד מהלך נפלא של החברה, הוא להחליף את כל האריזות של דגני הבוקר של תלמה, ולכתוב על גבי כל אריזה בצורה ברורה את כמות כפיות הסוכר שיש במנת דגנים עם ציור של כפיות שיאפשר לצרכנים להחליט איזה מוצר הם מוכנים להכניס הביתה. ובאותה נשימה אני אומרת שתשימו לב גם לכמויות הנתרן..
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

האריזות החדשות עם סימון של מספר כפיות סוכר במנת דגני בוקר של תלמה
האריזות החדשות עם סימון של מספר כפיות סוכר במנת דגני בוקר של תלמה

ולא, המהלך הזה לא הולך להיות על חשבון הציבור, מנכ”לית יוניליוור התחייבה שלא צפויה עליית מחירים בזמן הקרוב או שינוי בגודל האריזות.
תלמה נכנסה לשוק דגני הבוקר כבר בשנת 1985 כשבארץ באותה התקופה היו רק מספר מוצרים מיובאים מחו”ל. תלמה זיהתה את הפוטנציאל הענק של הקורנפלקס להפוך למוצר נצרך בכל בית ולא טעתה. כיום שוק דגני הבוקר נמצא ב-95% מבתי האב בישראל ודגני הבוקר של תלמה נמצאים ב-70% מתוכם.
בין המותגים המובילים של יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.
13240772_10154259082167094_1358208106207648029_n[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]