יום הולדת פוני קטן – יום הולדת 5 לתאומות – עשו זאת בעצמכם

יום הולדת פוני קטן – יום הולדת 5 לתאומות – עשו זאת בעצמכם – מסיבה מעוצבת. לתכנן מסיבה מעוצבת לילדים זה לא מסובך, במיוחד כשבוחרים נושא צבעוני וכיפי. 
כשמיה ונוגה, התאומות שלי, חגגו לפני שנה יום הולדת 4, הן נורא רצו שנחגוג להן במסיבה מושקעת כמו שהרבה ילדים אחרים בגן עשו, אבל מאחר ובגן שלהן עשו כבר מסיבה די שווה במשך שעה עם מתנות, עוגות, הורים והכל, זה היה נראה לי מיותר לעשות להן גם בבית. מה גם שאופרטיבית זה היה מורכב כי גרנו בדירה עם סלון מאוד קטן. 
הגיע גיל 5 והבנתי שאני לא הולכת להתחמק מזה וגם אם אנסה, הן לא ממש יאפשרו לי. 
ישבתי איתן ובהתחלה הן רצו יום הולדת נסיכות. אמרתי להן שזה כל כך נדוש ושבואו נלך על משהו מגניב שהן אוהבות כמו למשל פוני קטן.
הן מאוד אוהבות את הסדרה ויש להן סוסי פוני על הקירות בחדר וגם בובות וברגע שנכנסנו לפינטרסט כדי שאקבל רעיונות גם הן נדלקו וצעקו בהתלהבות “יאא כזה , כזה, לא! כזה!” ומפה כבר היה לי קל יותר.. 
מבחינת צבעים – לפוני קטן יש צבעים פסטלים רכים, זה לשחק עם דקורציה במספר גוונים וגם אפשרויות האילתור מאוד רחבות אז זה די שימח אותי. 
 
הפעלה ליום הולדת פוני קטן: פטל הפקות יום הולדת 
ראיתי מגוון רעיונות בבלוגים בחו”ל לכל מיני משחקים שאפשר לארגן לילדים אבל סבלנות זה לא הצד החזק שלי ובטח שלא בא לי להפעיל 30 ילדים בעצמי, אז קראתי לסיון יעקובי מפטל הפקות שהיא חברה טובה ולמדנו יחד. 

סיון מפטל הפקות – הפעלה ליום הולדת במגוון נושאים

לסיון יש חברה שמציעה מגוון הפעלות במגוון תחומים לילדים ומבוגרים בהתאמה אישית עם המון אטרקציות ופעילויות וגם הפעלות ימי הולדת לפי נושאים. 
בגיל 5 היא עשתה ליובל יום הולדת פיראטים ובגיל 6 היא עשתה לו הפעלת יום הולדת מיניונים וריתקה את הילדים. 
כששאלתי אותה אם תוכל לעשות לבנות יום הולדת של פוני קטן, היא אמרה שאין שום בעיה, גם היא בעצמה אמא לשתי בנות ומכירה את הסדרה..

בהפעלה סיון לקחה את הילדים למסע קסום בארץ פוניוויל שהצבעים בו הלכו לאיבוד ויחד הם פתרו חידות ועשו משימות ובסוף קיבלו את הצבעים לסוסי הפוני. הילדות שלי היו מוקסמות כל רגע ורגע והילדים שיתפו פעולה ממש יפה וישבו במשך שעה וחצי מרותקים לסיוון ולהפעלה. 
סיון מאפרת את הבנות

 
עיצוב יום הולדת פוני קטן – עיצוב בלונים:
האמת שתכננתי להכין קישוטים מניירות קרפ בגווני פסטל, אבל אז הכירו לי את עדי בוטווין מהבלונים של עדי שההתמחות שלה זה עיצוב אירועים עם בלונים. 
עדי, אמא ל-3 בנות, הגיעה לתחום ממש במקרה במהלך חופשת הלידה האחרונה שלה כשהרגישה שהיא מחפשת דרך לשלב בין קריירה מעניינת ומספקת לאימהות ויחד עם היכולות היצירתיות שלה היא מעצבת חדרים ואירועים עם בלונים שהופכים את הכל לקסום ומוסיפים המון לאירוע. 
עדי מהבלונים של עדי בפעולה

עדי הכינה שני עמודים עם גשר של בלונים שעמדו משני צידי השולחן,כשעל כל אחד מהם עומד סוס פוני. עמוד עם בלון של הספרה 5 ועוד בלונים עם הליום שפיזרנו על גבי העמודים באולם האירוע והוסיפו צבע וקישוט. 
עיצוב אירוע עם בלונים – הבלונים של עדי

 
עדי עובדת באזור המרכז והיא עושה עיצובים משגעים של בלונים לכל מטרה – אירועי חברה, מסיבות יום הולדת, הצעות נישואים, חתונות, בריתות וסתם אירועים רומנטיים כשהבלונים עושים את העבודה ונותנים מראה משודרג וחגיגי לחדר. 
הגשר עם העמודים והבלונים שעדי עיצבה ליום ההולדת

 
עוגה פוני קטן – עוגה מעוצבת
על העוגות ניצחה גם הפעם מלי הדני מנגיעות עוגות מעוצבות.
אמרתי לה שבגלל שהבנות הן תאומות והן שתי ילדות שונות, חשוב לי לייצר הפרדה ושלכל אחת מהן תהיה עוגה משלה.
מלי הכינה שתי עוגות ממש טעימות כשעל כל אחת היא עשתה דמות אחרת של סוסת פוני שהן בחרו.
את שתי העוגות חיברה קשת בענן גדולה מבצק סוכר עם הספרה 5 עליה. 
עוגת פוני קטן – מלי הדני עוגות מעוצבות

התוצאה – שתי עוגות מרשימות וטעימות שהוסיפו צבע ונוכחות לשולחן הכיבוד לילדים. 
מלי מעצבת בעוגות ובצק סוכר כבר למעלה מעשור, היא אחת הוותיקות בתחום, מוכשרת ויצירתית בטירוף ותוכל להוציא לפועל כל עוגה, קינוח או מתנה שתרצו. כל הפרטים כאן : נגיעות – עוגות מעוצבות 
העוגות שמשלימות את השולחן המעוצב ליום ההולדת

השולחן המעוצב :
עיצוב שולחנות זה אחד הדברים שאני הכי נהנית לעשות באירועים שלי. 
את ההבנה שלא צריך הרבה בשביל שהשולחן ישתדרג, קיבלתי לפני כמה שנים במהלך הפקת אירועי ההכנה ללידה שלי. הכל עניין של לקבל השראה ורעיונות מפינטרסט, לתכנן וליישם. 
כאשר בחרתי לעצב את השולחן, היה לי ברור שאני משתמשת בגוונים פסטלים. 
קניתי כל מיני ממתקים בגוונים בהירים – מקלות מרשמלו בצבעי קשת שחתכתי לשניים ושמתי בתוך עציצים, סוכריות בגווני צבעי הקשת, סוכריות סודה ששמתי בכוסות קטנות שקופות, סוכריות ג’לי בטעמי פירות, צמידים מסודה ששמתי בצנצנות וכמובן חטיפים כגון ביסלי במספר טעמים שפיזרתי בצלחות. 
 
משלוח שקיבלנו מניקול עם כל מה שצריך לעריכת שולחן מסיבה מפנק

לעיצוב השולחן השתמשנו בכלים מעוצבים של ניקול – תבניות גדולות עגולות מעוצבות לעוגות והכיבוד להורים, בנוסף, הכנתי קאפקייקס בתוך התבניות קאפקייקס הצבעוניות עם הדפסים של לבבות שאותם הנחתי על גבי מעמד לעוגה או לקאפקייקס מעוצב . 
קיבלנו מניקול גם משלוח של מפיות, נייר אלומיניום , ניילון נצמד וניר אפיה לשימוש בהכנת המאפים למסיבה.
את המוצרים של ניקול ניתן להזמין באתר של ניקול שיש בו גם מלא טיפים פרקטיים ויעילים לשימוש במוצרים. 
מפות – השתמשתי במפות בצבע ורוד ושידכתי רצועות של טול בצבע ורוד וסגול לאורך השולחן כדי לייצר מראה חגיגי יותר לשולחן. 
למבוגרים הכנו עוגות שמרים, ופלים וקצת עוגיות עם שתיה חמה. 
הקאפקייקס שאני הכנתי די הוסיפו למראה העשיר והצבעוני של השולחן. 
הזמנתי מבעוד מועד מעלי אקספרס צנתר שמתחלק ל-3 צבעים ומאפשר זילוף של קצפת צבעונית על גבי הקאפקייקס. מעל פיזרתי מעט אבקת נצנצים אכילה ולבבות קטנים אכילים ויחד עם התבנית לבבות של ניקול, התקבלה תוצאה משגעת וטעימה. 
קאפקייקס עם קצפת ב-3 צבעים

 
מתנות לילדים : 
בתור מתנות קניתי קפיץ צבעוני ודילגית – חבל קפיצה שאותם חילקנו בתוך שקיות הפתעה. מבחינת מתנות לימי הולדת לילדים – המלצה שלי – תחסכו. מספיק לקנות צעצוע קטן ב-5-10 ש”ח ולא להתפרע יותר מדי. לילדים יש חוויה מעצם היום הולדת וגם צ’ופר קטן בסוף עושה את העבודה נהדר! 
הר של מתנות ובלגן בבית אחרי..

לילדים היתה חוויה והיה כיף לראות אותם מגיעים לשולחן הצבעוני והמפנק ומתלהבים מהממתקים והעיצוב ובעצם עם זה שבוחרים גוון אחד או שניים והולכים איתו מבחינת עיצוב, זה עושה את כל ההבדל בין שולחן יום הולדת מעוצב לשולחן יום הולדת רגיל. 
לסיכום, 
היה יום הולדת מהחלומות. הקטנות נהנו, קיבלו המון מתנות ועכשיו יש לי שקט.. עד שנה הבאה..