טיפולי אסטתיקה אינטימית – ניתוח קוסמטי בנרתיק – ניתוח לייזר לנרתיק

תוחלת החיים הארוכה בימינו, גורמת לאנשים רבים להרגיש צעירים ברוחם, לעשות ספורט ולשמור על אורח חיים בריא שמאפשר להם לשמור על רמת תפקוד גבוהה בכל תחומי החיים, ובין היתר, גם בתחום המיני.
כאשר נשים עושות ספורט, הגוף יותר חיוני ופעיל, וכך גם יש יותר חשק מיני לפעילות אינטימית עם בן הזוג.
יחד עם זאת, לאורך השנים, ניכרת הזדקנות של העור, הידלדלות, התרחבות הנרתיק וצניחת שלפוחית השתן, דברים שעשויים לפגוע בבטחון העצמי ובאסטתיקה החיצונית של איברי המין.
התחום של אסתטיקה אינטימית מתייחס לאזור הכי עדין בגוף האישה, והוא כולל מגוון טיפולים שנועדו לשפר את איכות החיים של האישה וגם את היכולת שלה לקיים אינטימיות בחופשיות.
עד לפני כמה שנים תחום זה עסק בעיקר מקרים של תיקון קרום הבתולין, במיוחד בקרב אוכלוסיות דתיות, ולא בהכרח בקונוטציה חיובית.
כיום, ישנן המון דרכים שבהן אפשר לשפר את המראה של האזור וגם את התחושה הפנימית , מה שמעבר לפן הבריאותי מאפשר לנשים להנות מחיי מין מספקים ומלאים יותר, מה שגורם להשפעה כללית על איכות החיים שלהן.

טיפולי אסתטיקה אינטימית נפוצים

תחום האסטתיקה האינטימית מציע מספר רב של טיפולים לשיפור המראה הכללי של האזור האינטימי וגם פתרונות לבעיות פיזיולוגיות כגון צניחת רחם, היחלשות של רצפת האגן ותופעות לוואי כדוגמת בריחת שתן במיוחד אחרי לידה, ופגיעה באיכות יחסי המין כתוצאה מאלו.

בין הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום תוכלו למצוא:

• שיקום רצפת האגן
• עיצוב מחדש של הנרתיק
• תיקון קרום הבתולין
• טיפולים ממוקדים בבריחת שתן
• הצרת הנרתיק
• תיקון מראה שפתיים פנימיות וחיצוניות
ישנן מספר דרכים לטיפול בבעיות אלו בזכות הפיתוחים האחרונים בתחום הרפואה שמעניקים לנשים מראה אסתטי יותר כאשר לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. הנפוצות ביניהן הן טיפול בלייזר CO2, הזרקת חומרי מילוי ועוד.

טיפול בלייזר בנרתיק

טיפול בלייזר שמבוצע באזור האינטימי עוזר כמו בכל מקום אחר בגוף באמצעות האפקט התרמי שנוצר באמצעות הקרנה לרקמות ספציפיות.
אפקט זה מעורר ייצור מוגבר של קולגן על פני העור, מה שגורם להצערה כללית של האזור, הידוק העור ושרירי הנרתיק וכך למעשה מתקבלת תחושה נעימה יותר וכל האיזור הופך למהודק, נמנעת בריחת שתן ונוצר עונג רב יותר לאישה ולגבר בעת קיום יחסי מין.
כמו כן, ניתן לבצע תיקון אסטתי לשפתי הנרתיק שנראה יותר יפה וגם משפר את רמת הרגישות בכל האזור.

זה כבר לא טאבו לערוך שינויים אסטתיים באזור האינטימי

כיום יותר ויותר נשים פתוחות לרעיון של שיפור האסטתיקה גם באזורים האינטימיים שלהן, גם אחרי לידות מרובות ועם השפעת השנים על העור.
נשים רוצות ויכולות לנהל חיי מין פעילים ולהמנע מדאגה בנושא בריחת שתן או איך שהאזור נראה.
השילוב בין גניקולוגיה ורפואה אסטתית יחד עם החידושים הטכנולוגיים של רפואה אסטתית באמצעות לייזר, מאפשר טיפול מהיר, נוח, לא פולשני וכמעט ללא כאבים ויכול לחסוך ניתוחים במרבית המקרים או התערבות כירורגית גם לבעיות פיזיולוגיות שהן לא רק אסתטיות.
במרפאות לייזר שייפ תוכלו למצוא מגוון טיפולים בתחום האסתטיקה הפנימית והחיצונית לנשים או גברים בכל חלקי הגוף.

למידע נוסף לחצו כאן >>

הכתבה נכתבה בשיתוף פעולה עם המומחים של מרפאות לייזר שייפ המתמחות במגוון טיפולים קוסמטיים וטיפולי לייזר חדשניים.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *