טיטולי פמפרס פרימיום קר- Pampers premium care החדשים – חוות דעת

 

PAMPERS PREMIUM CARE
PAMPERS PREMIUM CARE

לפני שבועיים בערך קיבלתי חבילה של טיטולי פמפרס פרימיום קר החדשים לטובת התנסות.
מאחר ואנחנו משתמשים רק בפמפרס מההתחלה די שמחתי על החיתול החדש. האמת שניסינו במהלך הזמן מספר פעמים לעבור להאגיס ולטיטולים פרימיום ואפילו לטפנוקים, אבל כנראה שזה עניין של מבנה או שפשוט פמפרס הם היחידים שעמידים בפני כמויות הפיפי של יובל שלפעמים שותה גם שני בקבוקי דייסה לפני השינה – כ- 500 CC וזאת בנוסף לשתיית מים ללא הפסקה במהלך היום (בממוצע 2-3 בקבוקים).
גם אחרי המהלך האחרון של פמפרס שבו החיתולים של פמפרס אקטיב בייבי הפכו לדקים יותר, הם עדיין סופגים מצוין, ובבוקר יובל קם אחרי 12 שעות שינה עם חיתול רטוב ומפוצץ בפיפי, כשהוא והבגדים שלו יבשים לחלוטין וגם הטוסיק שלו במצב די טוב בלי תפרחות למיניהן למרות שמדי לילה הוא ישן עם החיתול למשך שעות רבות.
אני יודעת שזה נשמע אולי קצת כמו פרסומת לפמפרס, אבל אחרי שניסינו את כל החיתולים ועדיין מדי פעם אני משאילה מחברות חיתול או שניים ללילה לבדיקה לטובת צמצום ההוצאה הכספית אני עדיין מתאכזבת כל פעם מחדש והחלטנו שפשוט נמשיך עם הפמפרס תוך כדי התמקדות במבצעים ורכישת 4-5 חבילות אחת לחודש במחיר של כ-50 ש”ח בממוצע לחבילה (מסדרת ACTIVE BABY ).
שמחתי כששמעתי שפמפרס יצאו עם טיטול חדש, אבל כבר כשפתחתי את האריזה נוכחתי לדעת שמדובר בחיתול שנראה בדיוק כמו החיתול הסגול שלהם מסדרת הACTIVE FIT (שעולה כ-15-20 ש”ח יותר מהאקטיב פיט).
במקרה מצאתי באחד התיקים חיתול מחבילה סגולה שקנינו פעם מסדרת הACTIVE FIT, והם נראים ומרגישים אותו הדבר, לשניהם יש את הרשת שאמורה למנוע מהקקי והפיפי להדבק לעור התינוק (ניסינו, זה לא ממש קרה) ולמעט שינוי גרפי קל הם נראים די זהים.. התכוונתי לצלם, אבל השארתי את החיתול במגירה שלו ובעלי כבר השתמש בו.
נכון, החיתול יושב קצת יותר טוב מאשר ה ACTIVE BABY וזה באמת מרגיש כאילו שהוא יושב “בדיוק” על הגוף שלו (אנחנו משתמשים במידה 5, שוקל 13 ק”ג), הוא קצת יותר רך מבחוץ ונעים ביחס לאקטיב בייבי, הרצועות נמתחות בצורה יותר טובה, אבל עדיין, מדי בוקר יובל קם רטוב, עם חיתול רטוב והפיפי גם עובר לבגדים. אחרי שבוע כזה החלטנו להחזיר אותו בלילה לאקטיב בייבי שסופגים מצויין והוא חזר ללילות יבשים.
בנוסף, שמתי לב שעם ה- ACTIVE FIT נשארו מעין פירורים לבנים שנדבקו ליובל לטוסיק, בהתחלה זה נראה כמו לכלוך, אבל שמתי לב שכשאני שמה לו את ה- ACTIVE BABY הכחול זה לא קורה.
 
PAMPERS ACTIVE BABY - הסטנדרטי
PAMPERS ACTIVE BABY – הסטנדרטי

לסיכום, אני די מאוכזבת מפמפרס. ייתכן ואני טועה, אבל מהצד שלי זה נראה כאילו הם לקחו את החיתול הסגול מסדרת הACTIVE FIT, הוסיפו לו את השם “פרימיום”, עטפו אותו באריזה לבנה שנראית יוקרתית יותר ומוכרים אותו במחיר גבוה יותר מהחיתול הסטנדרטי שעושה את העבודה בצורה טובה יותר..
לדעתי האישית לגבות 65-75 ש”ח לחבילה של 40 חיתולים זה קצת יותר מדי, במיוחד כשיש אלטרנטיבות לא פחות טובות וזולות.
 
 
אגב, הבהרה קטנה.
לא רוצה ללכלך על חיתולים אחרים, אבל ממה שהסקתי על בסיס שיחות עם אמהות רבות והשתתפות בסקרים בנושא חיתולים, יש תינוקות שיש להם דליפות עם פמפרס, עם האגיס ופירמות אחרות, כנראה שזה עניין של מבנה או כמויות שהילד שותה. המסקנות שלי נובעות מתוך ניסיוני האישי בלבד ואינן מוטות לשום כיוון וזו בסך הכל חוות דעתי האישית על מוצר שנתנו לי לנסות ולא כתבה פרסומית לטובת שום חברה.
 
 


Response (9)
  1. הדס ויסמן מרץ 23, 2010

    תודה על חוות דעת כנה!
    אני גם ניסיתי את הפרמיום במסגרת האירועי השקה שלהם
    ואני ובעלי החלטנו שזה לא יותר אפקטיבי מההאגיס שאנחנו רגילים להשתמש בו ולא מצדיק את המחיר הגבוה.

  2. מיכל מרץ 23, 2010

    גם אני חושבת כך על פמפרס וכתבתי על זה. תוכלי למצוא בזה עניין.
    מיכל

  3. אבי ורון מרץ 25, 2010

    בישראל אמנם לא קיים גוף צרכני אובייקטיבי העורך מבחנים כמו ה-Consumer Reports האמריקאי, שאכן השווה ודירג אפילו חיתולים (המשווקים בארה”ב), אבל בישראל קיים גוף אמין שבוחן זאת … מכון התקנים.
    כחלק מבדיקת התקן לחיתולים חד פעמיים (818/3) בוחנים בדיוק את יכולת הספיגה של החיתול.
    דרך אגב, ילדתי בת השנתיים מסוגלת לאחר שהיא מחסלת מעל 700 סמ”ק סימילק לפי השינה, לפוצץ עד הבוקר חיתול פמפרס 4+ ומסתבר שיצרן ישראלי שמחירו הרגיל כמחצית, לא עושה עבודה פחות מוצלחת.
    וכן, גם אנחנו משתמשים בפמפרס וכן, ה-CR קבע שהם סופגים טוב יותר מהאחרים. 🙂

  4. מיכל אפריל 30, 2010

    הי חלי,
    אני כותבת לך גם כאן. נכון לגבי הפמפרס בשימוש ממושך יותר אני בהחלט מסכימה איתך. לגבי דליפות, אחת תגיד שיש אחת שאין. הבנתי שזה אידוידואלי. אין אפשרות להשוות את כמות הפיפי בין הילדים (חחחחחחחח…….) ולהחליט חד משמעי איזו חברה לא “מדליפה”.

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *