התינוק מחרחר ומצפצף? תנשמו עמוק. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מכשירי אינהלציה ביתיים

הורים לתינוקות מכירים היטב את התופעה – התינוק מתמודד עם קשיים בנשימה, הנגרמים מסתם צינון עונתי, אלרגיה או ממצבים רפואיים כרוניים, כמו אסטמה, אלרגיות או בעיות במערכת הנשימה.
המצב הזה משפיע רבות על איכות חייהם של הקטנים שלנו והוא עלול להוביל לשלל סיבוכים נוספים, מהפרעות בשינה ועד עצבנות וחוסר תיאבון.
אז איך מתמודדים עם הבעיה ומספקים הקלה אמיתית לתינוק? התשובה מגיעה באריזה קטנה ונוחה במיוחד, בדמות מכשיר אינהלציה ביתית.

מכשירי האינהלציה הביתית הפכו למוצר חובה בכל בית שיש בו תינוקות ויש סיבה טובה לכך. מדובר במכשירים נוחים ויעילים אשר מספקים מענה לבעיה מבלי לצאת מהבית. על פי הסטטיסטיקה כשליש מהתינוקות בישראל סובלים מהפרעות בנשימה, אז אם גם אתם מכירים את הבעיה מקרוב, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.
התינוק מצונן, מחרחר וסובל מ”צפצופים” בזמן נשימה. לא נעים, אבל יש מה לעשות. אם תצטיידו במכשירי אינהלציה לתינוקות תוכלו לטפל בבעיה באופן שיספק הקלה מיידית.
מכשירי האינהלציה הביתית הפכו למוצר חיוני בכל בית עם תינוקות וילדים רכים, כזה שהורים רבים מגדירים כמוצר חובה.
מדובר במכשיר נגיש, נוח ויעיל, שכל הורה יכול להחזיק בבית, כשהשילוב בין נוחות משתמש למחיר נוח הופכים אותו להשקעה בטוחה ומשתלמת במיוחד. במקרים רבים מכשירים אלו מאריכים חיים ואף עוברים מילד ראשון לשני.

למי מתאים מכשיר האינהלציה?

מכשירי האינהלציה מתאימים לכל מי שסובל מקשיי נשימה, חולי אסטמה, אנשים המתמודדים עם מחלות ריאה וסיבוכים כרוניים וכן לסובלים מתסמיני צינון. המכשירים ניתנים לשימוש בכל גיל כאשר אפשר למצוא היום מגוון מכשירים ייעודיים המותאמים לתינוקות מגיל לידה.
המכשירים הללו נחשבים לאחד מהפתרונות היעילים ביותר בטיפול והקלה במצב של קשיי נשימה בקרב תינוקות והם פותחו ועוצבו במיוחד עבורם.
חשוב להבין כי המכשירים לא מיועדים לשימוש בקרב חולים וסובלים ממחלות ריאה ורקע של מחלות כרוניות בלבד, אלא מציעים מענה לטווח רחב מאוד באוכלוסייה.
פרט חשוב, לאור העובדה כי אחוז ניכר מכלל התינוקות מדי שנה מתמודדים לפחות פעם אחת עם סיבוכים על רקע קושי נשימתי.


להיות מוכנים לכל תרחיש- למה כדאי שיהיה לכם בבית מכשיר אינהלציה

שעת לילה מאוחרת, שבת או חג והמרפאה סגורה, התינוק מתקשה לנשום באופן סדיר ואתם     מחפשים בדחיפות אחרי פתרון זמין. התרחיש הזה ממש לא נדיר והוא הוא אחת מהסיבות מדוע מכשיר אינהלציה ביתי נחשב לפריט הכרחי עבור כל הורה לתינוק.
כשמדובר בתינוקות ובפעוטות, השגרה היא שאין שגרה וכל סיטואציה אפשרית, לכן חשוב שתהיו מוכנים מראש.
המכשיר הזה מתאים לשימוש בכל מקרה של בעיות נשימה, מאלרגיה או צינון קל ועד אסטמה ומחלות רקע נוספות והוא מספק מענה גם במקרים בהם יש צורך בשימוש במשאף ובכל מצב בו יש צורך בפתיחה של דרכי הנשימה.
המכשירים הללו ניתנים לרכישה באופן פרטי דרך רשתות הפארם או חברות המשווקות ציוד רפואי ואף דרך קופות החולים.
עם זאת בחלק מהמקרים, מכשירי האינהלציה אותם מציעות קופות החולים נחשבים למיושנים, ולמתקדמים פחות, כך שבדרך כלל הם כבדים ורועשים יותר.
גם העיצוב שלהם לעיתים פחות ידידותי ונוח למשתמש. לעומת אלו, הדור החדש של מכשירי האינהלציה האלקטרוניים נחשב למשוכלל ומתקדם במיוחד, לכן כדאי להצטייד מבעוד מועד במכשיר נוח ולא לחכות למצב חירום בו תאלצו לרכוש את המוצר הראשון שתפגשו.

מנוחות שימוש ועד פעולה שקטה – כל יתרונות השימוש באינהלציה לתינוק

מכשירי האינהלציה לתינוקות פותחו במטרה לטפל במצבים של קשיים בנשימה, לרבות מצבים של קשיי נשימה חמורים. במהלך השימוש במכשיר חודרת התרופה הישר אל הריאות ומשם אל דרכי הנשימה של התינוק וכך היא מספקת הקלה מידית.
כל מי שמכיר מקרוב מכשירי אינהלציה ביתית ודאי נתקל במכשירים רועשים ומסורבלים שעלולים להיראות ולהישמע מאיימים, או כאלו אשר מצריכים מהתינוק או הפעוט לשבת משך זמן ארוך עד תום פעילות המכשיר.
לכן שמחנו לגלות שהמכשירים החדשניים אשר מיוצרים כיום מציעים אלטרנטיבה משודרגת מבחינת נוחות משתמש. הם קומפקטיים וניתנים לניוד ונשיאה, מאפשרים שליטה ברמה גבוהה כמו ויסות של משך פעולת המכשיר ובחלק מהמקרים מאובזרים במסכה מותאמת לתינוק. עם זאת, חשוב שתבחרו את המכשיר המדויק עבורכם, אשר יתאים גם במקרים של תינוק סרבן ולא יגרור פחד ובכי מיותרים.
מוצר אשר בולט לטובה בקטגוריה הוא מכשיר האינהלציה האולטראסוני  Bubble treeאשר עוצב תוך הקפדה על עיצוב המתאים בדיוק לקהל היעד. הוא קומפקטי, קל להפעלה ושקט לחלוטין, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור תינוקות וילדים רכים, מבלי להבהיל או ליצור תחושה מאיימת.
מדובר בפרט חשוב במיוחד אשר בזכותו מפלס החרדה אצל התינוק פוחת ואתם ההורים זוכים להשיג שיתוף פעולה מלא מצידו. בזכות הפעולה השקטה תוכלו אף להשתמש במכשיר בזמן שהתינוק ישן מבלי להפריע לו.
המכשיר מעוצב ללא צינוריות בזכות גודלו הקטן, מה שמאפשר נוחות מרבית, ללא אביזרים מיותרים המסרבלים את תהליך השימוש. כשהמשתמש במכשיר הוא פעוט או תינוק, כל דקה חשובה ולכן חשוב שזמן השימוש יהיה קצר.
ה- Bubble tree פועל בטכנולוגיה המאפשרת שאיפה יעילה ואידוי של התרופה במהירות גבוהה במיוחד כך שהוא נחשב לאידיאלי עבור קהל היעד. הוא מאובזר במנגנון מונע נזילות הפועל בטווח רחב של מצבים, במטרה לאפשר לתינוק לנוע בחופשית.
המכשיר פועל על סוללות ללא צורך בחשמל, לכן לא תצטרכו לחפש אחר שקעים בבית ותוכלו להפעיל אותו בכל מקום שזמין לכם. העיצוב הנוח שלו ומשקלו הקל מאפשרים להתנייד עמו גם מחוץ לבית, בכל שעה ובכל סיטואציה.

קרדיט תמונה: מכשירי אינהלציה ביתיים – דין סטור


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *