ארוחת צהריים לילדים – שניצל דג , שניצל , אצבעות שניצל מוכן ועוד מוצרים חדשים מבית עוף טוב עם ערכים תזונתיים תקינים שיסירו לכם את רגשות האשמה

ההורים של היום הם לא ההורים של פעם.
אנחנו עסוקים יותר, עמוסים יותר, העבודה הרבה פעמים גולשת גם לבית הודות לסמארטפונים והמיילים, ויחד עם זאת, כשיש שניים או שלושה ילדים, צריך לחשוב במושגים של פרקטיות.
כילדה שגדלה לאמא עירקית שדאגה לבשל מדי יום אוכל חם, אצלנו בבית לא היה אוכל מוכן קפוא, וזה היה בגדר “אוכל לא בריא ולא טעים”.
וגם כשהפכתי לאמא, המשכתי את המסורת, ואני חושבת שרק בשנים האחרונות כשהבן שלי הודיע שהבשר היחיד שנכנס לו לגוף זה שניצל, די נכנעתי והתחלתי לקנות שניצלים קפואים כדי שיהיו במקפיא, כי לא תמיד אני מספיקה לטגן שניצלים והחבר’ה המפונקים פה אוהבים אותם כשהם חמים וטריים.
אז אני מודה, גם אצלי יש קצת אוכל קפוא בפריזר כי אין לי זמן לבשל כל יום.

במקביל החלה תופעה חדשה – הבן שלי מעדיף את השניצלים של עוף טוב על פני השניצלים שלי.
תופעה שאני חייבת להודות שייצרה אצלי לא מעט תסכול, כי בכל זאת, אמא עמדה והכינה וטרחה ואתה מעדיף את האוכל המוכן הזה.
אתמול הוזמנתי למפגש עם צוות ההנהלה של עוף טוב, כדי להכיר את סדרת המוצרים החדשים שלהם, ללמוד על המוצר, ולגלות באופן מפתיע שמדובר במוצר טוב ואיכותי עם עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, כמות קטנה מאוד של שומן ושמן וגם פחות נתרן ושעם ההקפדה והפיקוח של היום- זה ממש לא מה שהיה פעם!


עוף טוב שניצלים

מסתבר שאת השניצלים של עוף טוב מייצרים מחזה עוף טרי, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה (ולא “עוף ללא אנטיביוטיקה” – שאז העוף הפסיק לקבל אנטיביוטיקה כ-14 יום לפני השחיטה, אך רק עוף טוב מקפידים לגדל את העופות ללא אנטיביוטיקה בכלל – מה שהופך את העוף ליותר בריא).
בתהליך הייצור חותכים את השניצלים לגודל המבוקש, מצפים אותם בבלילת חלבון ולא עם ביצים כדי לשמור על בריאות וטריות, מטגנים למשך 25 שניות, ואז מעבירים את השניצל לאפיה – מה ששומר עליו פריך וטעים, ומופחת שומן בצורה משמעותית, יחסית לשניצלים שאנחנו מטגנים בבית.

טורטיה במילוי אצבעות עוף וירקות לארוחת צהרים מהירה לילדים

כשמבינים את תהליך ההכנה, כל ההתנגדות למוצר יורדת, ואת מבינה שאת יכולה לחסוך לעצמך הרבה זמן של עבודה ושהילדים עדיין יקבלו מוצר איכותי ומזין לארוחת צהרים.


סדרת אצבעוף מבית עוף טוב

קבוצת עוף טוב, מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי עוף: אצבעוף ביתי, סדרת אצבעות עוף במגוון של 4 מוצרים בעלי ציפויים פריכים, מגוונים וייחודיים, המשלבים גם ירקות:

 

  • אצבעוף בציפוי סלק
  • אצבעוף בציפוי צ’יפס
  • אצבעוף בציפוי צ’ילי
  • אצבעוף בציפוי שומשום

סדרת מוצרי אצבעוף ביתי החדשה של עוף טוב כוללת מוצרים  איכותיים ומזינים, שעשויים מנתח עוף שלם אשר גדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים.
מוצרי אצבעוף ביתי בציפויים המיוחדים טעימים מאד, מוסיפים גיוון, שמחה וכיף לארוחה הביתית.
 


סדרת דג טוב – סדרת מוצרי דג , שניצל דג , קציצות דגים ופילה אמנון מבית עוף טוב

במהלך השנה האחרונה עוף טוב החלה מהלך של חדירה לשוק הדגים בישראל, עם סדרה נפלאה ומגוונת שמכילה מספר מוצרים בתחום הדגים עם הכשר פרווה.
אחרי 4 וחצי חודשים שבהם המוצרים שווקו, עוף טוב השתלטה על 30% מהשוק, והצרכנים מצביעים בסופר ורוכשים את המוצרים בהתלהבות רבה.
מוצרי הדג יוצרו לאחר מחשבה רבה ושילובי טעמים ומתכונים כדי להוציא מהם את הריח והטעם החזק של הדגים, ולייצר מוצר מעודן מבחינת טעם וריח שיותר נעים וכיף לאכול, גם למבוגרים וגם לילדים.
אני די נמנעת מלאכול דגים מגיל צעיר, כי קשה לי עם הריח והטעם של הדגים. פעם בשנה בא לי לטעום חתיכה אבל אחרי כמה ביסים זה עובר לי, ואתמול כשטעמתי את השניצל דג של עוף טוב ואת הקציצות דגים הביתיות, זה היה לי טעים, והצלחתי לאכול חצי שניצל דג, משהו שמבחינתי הוא הישג גדול שמשמח אותי, לאור העובדה שאני כמעט ולא אוכלת בשר ואני יודעת שאכילת דגים תועיל לגוף שלי.

שניצל דג של דג טוב – פילה אמנון – הצעת הגשה עם דלורית, טחינה סלק, סלט עדשים מבושלות – עוף טוב. קרדיט- לימור בוחניק

הילדים שלי אוהבים שניצל דג, ומאחר ולי קשה להתעסק עם דגים, הם אוכלים דג פעם בחודשיים שלושה כשאמא שלי מכינה להם במיוחד, ועכשיו הבעיה הזו נפתרה.
שניצל דג של עוף טוב מגיע כפילה או כאצבעות פילה מצופות בתערובת קריספית וטעימה, מדגים מובחרים שעברו סינון ובקרת איכות קפדנית, כדי לעמוד בתקנים של ייצור דגים, שהם מאוד מחמירים בארץ.
שניצל דג של דג טוב – אפשר לראות כמה נתח הדג עסיסי ובשרני והציפוי קריספי ומזמין אחרי אפיה בתנור

מוצרי הדגים של מותג ‘דג טוב’ מיוצרים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, תוך עמידה בתקנים המחמירים בישראל  (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאי USDA, EFSA. המוצרים בסדרת ‘דג טוב’ החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות וכן בשוק המקצועי ולייצוא.
תבשיל קארי בנוסח תאילנדי עם קציצות דג נורבגיות ואורז


סדרת דג טוב – הסדרה כוללה 6 מוצרים:

  • פילה אמנון מצופה – עשוי 100% נתח פילה דג (360 גרם, כ-3 נתחים באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-35.90 ₪
  • נתחי פילה אמנון מצופה – עשויים 100% נתח פילה שלם ( 400 גרם, כ- 12 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-35.90 ₪
  • מקלוני דג בציפוי צ’ילי, בטעם חריף מעודן (600 גרם, כ- 20 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-29.90 ₪
  • מקלוני דג בציפוי צ’יפס, פריך ועסיסי (600 גרם, כ-20 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-29.90 ₪
  • קציצות דגים (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-29.90 ₪
  • קציצות דגים נורווגיות, מכילות סלמון (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 90-29.90 ₪

קציצות דג של עוף טוב – נהדרות לחימום במיקרוגל, על הגריל, או כהוספה לתבשיל עם טעמים ביתיים עדינים

המוצרים בסדרת ‘דג טוב’ החדשה עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול.
המוצרים בסדרת ‘דג טוב’ החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות.
כשרות: פרווה, כשר למהדרין בהשגחת הרב אד אוירבך, אב”ד טבריה


ולקראת סיום – שבירת מיתוס על נקניקיות – רכיבי נקניקיות

אחת השאלות שעלו במפגש, היא מהם הרכיבים שמהם מכינים נקניקיות עוף.
אני חייבת להודות שכל פעם שהילדים שלי מתעקשים על נקניקיות עוף, משהו בתוכי מתכווץ, כי איכשהו נקניקיות רכשו לעצמן מוניטין של מוצר לא בריא שמכיל “שאריות” של חלקי עוף.
אז שאלנו, מהן אותן שאריות.
ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק בקבוצת ‘עוף טוב’ שיתפה אותנו שכאשר הם מכינים במפעל את מוצרי העוף, הוא נחתך כדי להתאים למשקל או גודל ספציפי, וכל החתיכות שלא מתאימות לגודל או לצורה, נחשבות כ”שאריות”.
יחד עם זאת, היות וצריכת הנקניקיות בישראל היא רבה ביותר, רק חלקי העוף של השאריות לא מספיקים לייצור מליוני נקניקיות בשנה, והם משתמשים בחזה עוף וחלקי עוף רגילים (חזה, ירך וכו’) כדי לייצר את הנקניקיות והיא עדכנה אותנו שאפילו אצלה בבית הילדים אוכלים נקניקיות.
אז עזבו אתכם מכל הסרטונים ההזויים ביוטיוב, אפשר להיות רגועים עם עוף טוב.


קבוצת ”עוף טוב”, שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 וכיום הינה היצרנית המובילה של מוצרי מזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומוצרי הודו. ‘עוף טוב’ מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: מוצרי עוף קפואים מוכנים לאכילה הכוללים שניצלים וקציצות; פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וחלקי עופות קפואים ארוזים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש ‘דג טוב’ הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה.
 
קבוצת ‘עוף טוב’ מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. מוצרי עוף טוב מאפשרים לכל המשפחה ליהנות ממזון איכותי, מגוון וטעים  באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב אודות, ההיסטוריה, תחומי הפעילות ומגוון המוצרים של החברה.