איך להזמין צעצועים מחו”ל ברשת

2

 איך להזמין צעצועים מחו”ל

צעצועים לילדים בארץ הם הרבה פעמים מאוד זמינים ונגישים, אבל לא פעם די יקרים יחסית למחיר שאפשר לקנות אותם בחו”ל.

  • ·         איזה צעצועים שווה להזמין מחו”ל?
  • ·         מותגים : לגו, פליימוביל, דופלו, ברבי, דיסני, מליסה אנד דאג, טייני לאב, הפוני הקטן ועוד.
  • ·         איפה קונים : אמזון, טויס אר אס, איביי, עליאקספרס, וולמארט
  • ·         כמה חוסכים – 30-70%
  • ·         תחפושות
  • ·         צעצועים יד 2
  • ·         שילוח
  • ·         מוביילים וצעצועי התפתחות
  • ·         כסף חזרה
  • ·         מתנות לימי הולדת

אז איך בעצם קונים נכון וחוסכים בחו”ל?

קודם כל כדאי לעקוב אחרי הסיילים בארצות הברית.

לתכנן מראש את הקניה.

אם אתם יודעים שאתם רוצים לקנות מוצר יקר, חכו לאחד הסיילים שבד”כ מתרחש אחת לחודש חודשיים, ואז בד”כ אפשר למצוא את מרבית המוצרים בהנחות של 20-50% ולפעמים אפילו יותר.

קניות אימפולסיביות – הרבה פעמים עולות ביוקר.

אנחנו ממליצות לערוך בבית רשימה של הדברים שאתם רוצים לקנות – בגדים, מעילים, צעצועים, בובות, אפילו אביזרי יצירה, ובמהלך השיטוטים באינטרנט לבדוק בכמה מקומות ולסמן לכם את המוצרים שאתם רוצים, אפשר לפתוח קובץ על שולחן העבודה במחשב ולשמור בו את הדברים או לשלוח לעצמכם מייל. כאשר אתם יודעים שיש סייל שמתקרב, תכנסו לאתרים ותבדקו. תשאלו אותנו בטרנדי מאם איך לקבל קופון הנחה שיחסוך לכם עוד כסף. תרשמו לאתרים שמעניינים אתכם ותקבלו למייל עדכונים על סיילים והטבות.

כסף בחזרה – EBATES ,– CASHBACK

עוד דרך נפלאה לחסוך היא באמצעות CASHBACK.

איבייטס הוא אחד האתרים המובילים בתחום. זה אומר שעל כל קניה , אתם מקבלים אחוז מסוים מהרכישה שנצבר לטובתכם ואתם מקבלים צ’ק או העברה לחשבון הפייפאל שלכם. כזה פשוט.

יש פרטים בטרנדי מאם לגבי הנושא.

בד”כ בתקופות של הסיילים יש דאבל קש בק, מה שאומר שאפשר לפעמים לקבל כסף חזרה בשיעור של עד 10-20% מסכום הקניה.

שילוח מחו”ל.

אמזון הוא אחד המקומות שבו יותר משתלם לקנות צעצועים מחו”ל. אמנם מרבית הספקים לא שולחים לארץ, אבל אתם בהחלט יכולים להשתמש בשירותי שילוח של חברות שונות כגון BUY2USA שאנחנו ממליצות עליהם וחלי עובדת רק איתם, זה יוצא משתלם במיוחד כשקונים מספר פריטים (ועל הדרך תעשו שופינג קטן בצ’ילדרנס פלייס, קרטרס או שתזמינו גם בקבוקים ומוצצים בחצי מחיר). היתרון הגדול של שילוח הוא החסכון הגדול כאשר קונים פריטים בהנחה של 50-60% ולפעמים יותר, ואז תוך שבוע וחצי – שבועיים החבילה מגיעה אליכם הביתה עם שליח כך שאפילו  לא תצטרכו לצאת מהבית.
מומלץ להציץ במדריך המשלוחים שלנו במיוחד אם זו פעם ראשונה שלכם. אם עדיין יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לשאול.

חוקי מכס ומיסים

כל עוד הרכישה שלכם עד 75$ , בד”כ אתם פטורים ממס ומכס.

מעל ל-75$ תצטרכו לשלם 18% מע”מ

ומבחינת מכס – זה די תלוי בקטגוריה שאליה משתייך המוצר שבחרתם.

בכל מקרה ,מומלץ לעשות בדיקה במחשבון של  BUY2USA טרם הרכישה ולקבל סדר גודל של עלות המשלוח ולבדוק עד כמה זה באמת יוצא לכם משתלם לרכוש או לא את המוצר שבחרתם.

מתנות לימי הולדת

במידה ואתם מתכננים יום הולדת מספיק זמן מראש, אפשר בהחלט להזמין מוצרים בכמויות גדולות מעלי אקספרס. יש שם מגוון מוצרים ממותגים במחירים מאוד אטרקטיביים שיורדים עוד יותר כאשר אתם קונים כמות גדולה.

בין אם מדובר כהפתעות לילדים , ובין אם מדובר במתנות לילדי הכיתה – אני קונה בד”כ 5-10 יחידות של מתנות בעלות של 3-5$ לפריט שבארץ המחיר שלו הוא בסביבות ה- 40-50 ₪, עוטפת לבד וחוסכת המון. בד”כ מדובר גם במתנות מיוחדות יותר ומתוקף הניסיון שלי כאמא, אני די יודעת מה עובד ומה לא. אז אם תרצו המלצות, נשמח לעזור.

מוביילים וצעצועי התפתחות

תחום שבחו”ל הוא לגמרי פרוץ.

במיוחד כאשר מדובר על המותגים המובילים כגון טייני לאב, לאמאז’, פישר פרייס ועוד מותגים מובילים ובינלאומיים של צעצועים לילדים ותינוקות. המקום הכי טוב למצוא אותם הוא לרוב אמזון, ושוב, עם שילוח. בתחום המוביילים והאוניברסיטאות אפשר לחסוך בין 30-70% לעומת המחירים בארץ. חלק מהמוצרים אפשר למצוא באיביי עם דמי משלוח עד לארץ וגם אצל חלק מהספקים באמזון. שווה בהחלט לבדוק לפני שאתם קונים מוביילים וצעצועי התפתחות שבארץ עולים המון כסף.

צעצועים יד 2 :

רגע לפני שאתם נבהלים, תעצרו רגע.

באיביי אפשר למצוא היום המון צעצועים סופר שווים במצב מעולה של המותגים המובילים במחירים מאוד מאוד זולים. הרבה פעמים מדובר בצעצועים שהיו בשימוש פעמים ספורות בלבד ברבע מחיר מהמחיר המקורי בחו”ל. יש לא מעט אנשים שמוכרים למשל סטוקים של קוביות לגו , כמות של 1000-10000 חלקים, במחירים מאוד זולים. תכלס, מה אכפת לכם באמת מהאריזה? הרי גם ככה הילדים זורקים את הקופסא ברוב המקרים. חשוב רק לשים לב היטב לתנאי המשלוח ולעלויות, למשקל ולבקש לראות תמונות עדכניות. כנ”ל לגבי בובות ברבי ועוד צעצועים. ותחום בגדי התינוקות ביד 2 באיביי בכלל חוגג. אז שווה לבדוק.

תחפושות

נכון שתחפושות זה לא לגמרי צעצועים, אבל כמו שלנו יש את חג פורים, לאמריקאים יש את ההלוואין. שזה על אותו עקרון מבחינת התחפושות, אמנם עם סיבה אחרת.

בעוד אצלנו בארץ תחפושת איכותית תעלה בין 150-400 ₪ של המותגים המובילים לילדים , בחו”ל אפשר למצוא מגוון עצום של תחפושות במחירים שנעים מ-5$ ועד 50$ לתחפושות היותר מושקעות.

ואם תחכו לדקה וחצי אחרי ההלוואין, שזה אוטוטו בתחילת נובמבר, תוכלו למצוא המון עודפים של תחפושות משגעות במחירים מצחיקים של 5-30$ . נכון שזה להתכונן לפורים 3-4 חודשים מראש, אבל אפשר להזמין מאתרי התחפושות בחו”ל כמה תחפושות ביחד עם חברים או משפחה , לעשות משלוח מרוכז ולהתחלק בעלות ולקבל תחפושות משגעות שיחסכו לכם המון כסף לקראת חג פורים.

במיוחד כאשר מדובר בתחפושות למבוגרים החסכון עוד יותר גדול היות ותחפושות למבוגרים בארץ עולות המון כסף. יצא לי לשוטט בחנויות בחג הפורים האחרון, ופשוט הזדעזעתי מהתחפושות שבאיכות כל כך ירודה ומהמחירים המופקעים – 300-400 ₪ לתחפושת שכוללת שמלה. ושוק השכרת התחפושות בארץ בכלל חוגג על הכיס של הישראלים – 400-1000 ₪ להשכרת תחפושת. במחיר כזה אתם קונים כמה תחפושות סופר שוות שאחר כך גם תוכלו למכור בכיף באיביי ולעשות כסף בחזרה לקראת ההלוואין הבא.

שוב, כל החוכמה זה תכנון מראש.

אתם מוזמנים לדבר איתנו  בעמוד הפייסבוק של טרנדי, שם תוכלו גם לשאול שאלות.

אם אתם עדיין לא רשומים לעדכונים שלנו , הרשמו כאן ותקבלו מיילים עם כל המבצעים הכי חמים

קניות מהנות וחסכוניות!

חלי וקרן-אור