טיפים – הזמנת תחפושות לפורים מחו”ל לקראת הסיילים של הכריסמס

2

נובמבר ודצמבר הם חגי הקניות של האמריקאים שמתרחשים בעיתוי האולטימטיבי רגע לפני סוף השנה, עם בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי בנובמבר, ולקינוח, מגיעים הסיילים של הקריסמס בדצמבר, כך שכל החנויות מצליחות להפטר ממרבית המלאי שלא נמכר כל השנה, לקראת חידושי מלאי לשנה החדשה.

מאחר וההלוואין, חג התחפושות האמריקאי מתרחש בסוף חודש אוקטובר, זו הזדמנות מעולה בשבילנו, הישראלים, לרכוש תחפושות לפורים מחו”ל במחירים נמוכים ומשתלמים וזה מספיק זמן להיערך מראש.

הסיילים של הקריסמס מציעים הנחות במגוון אתרי קניות, ובמיוחד בפורטלים הגדולים – תחפושות באליאקספרס, תחפושות ב- EBAY או תחפושות באמזון.

תחפושת סינדרלה, 10$ אליאקספרס

מחירי תחפושות בישראל

בישראל ניתן למצוא תחפושות במגוון מחירים, וזה די תלוי באיכות, כאשר התחפושות הזולות מתחילות מ-50 ש”ח ולרוב הן באיכות ממש ממש גרועה ונראות די עלובות מבחינה ויזואלית.

התחפושות הטובות והאיכותיות נעות במחירים של בין 150-300 ש”ח לילדים, ולמבוגרים המחירים יכולים להגיע גם עד 400-800 ש”ח לתחפושות מהודרות.


מחירי תחפושות בחו”ל

כאשר אנחנו מסתכלים על חו”ל, המצב שונה לגמרי. זה יוצא הרבה יותר משתלם.

מחיר של תחפושת לילדים בחו”ל נע בין 5$ ל-30$ שבתרגום לשקלים זה בין 20 ל-100 ש”ח כשהממוצע לתחפושת טובה ואיכותית הוא כ-70-80 ש”ח ולפעמים אפשר למצוא בפחות.

איך שלא תסתכלו על זה, הבדים מחו”ל בדרך כלל הרבה יותר איכותיים גם מהתחפושות היקרות יותר שמוכרים בישראל, ובמרבית המקרים, גם כשאלו תחפושות זולות מאליאקספרס, הן עדיין יראו טוב יותר ויעלו לפחות מחצית, אם לא שליש או רבע.

תחפושת הנסיכה אלנה 8$ + תחפושת של מואנה – 10$ – אליאקספרס

טיפים להזמנת תחפושות מחו”ל – רגע לפני שאתם מתחילים:

  • מחיר – כאשר התבייתתם על תחפושת ספציפית, חפשו אותה במספר אתרים. לפעמים תגלו שתחפושת שעולה 30$ באתר אחד, עולה 10$ באתר אחר, כולל משלוח.
  • אתרים אמריקאיים – איכות טובה יותר. במרבית המקרים התחפושות שתזמינו מאתרי תחפושות אמריקאים יהיו באיכות גבוהה יותר, גימור טוב, חומרים איכותיים ומראה כללי מהוקצע. לרוב האתרים הסיניים מציעים חיקוי של התחפושות המקוריות. בחלק מהמקרים החיקוי הוא טוב ואפילו מוצלח, אבל בחלקם הוא פחות טוב. שימו לב היטב לתמונות ולפרטים.באתרים אמריקאיים המתמחים בתחפושות, בד”כ התחפושות עומדות גם בתקני בטיחות נגד אש, והן יהיו קצת יותר יקרות.

    תחפושת חיפושית של קרטרס לתינוקות מפליז מרופד, איכות מושלמת, 15$
  • מיקום המשלוח במקומות כמו אמזון ואיביי. אם מיקום הספק הוא מסין, רוב הסיכויים שזה מעליאקספרס ודומיו, אז במקרה שכזה עדיף כבר להזמין ישירות מאליאקספרס.
  • אחרי שמצאתם תחפושת, חפשו אותה באליאקספרס – רק לשם השוואה, לפעמים זה בדיוק אותו מוצר רק בחצי מחיר.
  • משלוחים – מומלץ לבצע משלוח עם E-PACKET  שזה כמו משלוח פרימיום והוא הרבה יותר מהיר ולפעמים יעלה רק עם תוספת של 2-3 דולרים למחיר החבילה. בכל מקרה, תמיד תבחרו באופציה שכוללת מעקב (Tracking) על החבילה, כדי שלא יווצר מצב שבו הספק שולח או לא שולח ואתם לא יכולים לדעת מה קורה. במקרים של אתרים בארצות הברית, השוו משלוח עם חברת שילוח ישראלית (ראו פרטים בהמשך).
  • שילוח עם חברת שילוח  – במקרה של אתרים בארצות הברית הוא לרוב עדיף כאשר המשלוח מהאתר בתשלום, היות ואתם מקבלים שילוח מהיר עד הבית עם שליח תוך שבוע בד”כ וכאשר מזמינים כמה פריטים יחד זה יוצא יותר משתלם לרוב.
  • כמות הזמנות – כאשר אתם בוחנים תחפושת או פריט כלשהו, בדקו מהי כמות ההזמנות שהיתה לו עד היום, למשל באליאקספרס אני נוהגת לסדר את החיפוש לפי Orders כך שבד”כ המוצרים הפופולאריים והטובים יותר שכולם מזמינים יעלו לי ראשונים. לפעמים עדיף לשלם עוד כמה דולרים ולהנות מספק אמין ואיכותי וממוצר טוב.
  • פידבקים – מוצר וחנות – טרם הזמנה מאליאקספרס, איביי או אמזון, בדקו פידבקים על המוצר והחנות. אל תתעצלו ואם אתם רואים יותר מ-5 אנשים שכותבים שהספק לא אמין ולא שולח את המוצר, בד”כ לא מומלץ להתעסק עם ספק כזה. כמו כן, תבדקו את הפידבק של אנשים אחרים על המוצר עצמו. במקרה של תחפושות אפשר הרבה פעמים לראות תמונות שאנשים העלו של המוצר, זו הדרך הכי טובה לראות איך הוא במציאות. כמו כן, חשוב לקרוא פידבקים לגבי המידה – אם היא גדולה או קטנה מיד.
  • מידות אסיאתיות – שימו לב היטב למידות, במיוחד באתרים סיניים יש פערים בין המידות שאנחנו מכירים פה ואני נוהגת תמיד לקחת מידה אחת יותר ליתר ביטחון וכמעט תמיד זה יוצא מדויק במיוחד כשמדובר בבגדים לילדים. עדיף גדול מאשר קטן ובמקרה הכי גרוע מסדרים עם סיכות ביטחון או תפר קטן או שהולכים לתופרת לסדר מכפלת.
  • בגד גוף וטיץ – זכרו שחג פורים מתרחש בחודש מרץ, וכמעט תמיד יש גשם בפורים או לפחות קר. מרבית התחפושות לילדים ובעיקר לילדות כוללות שמלות קצרות או בגדים דקים, לכן אני מקפידה לקנות לבנות שלי בגד גוף בצבע גוף. בשנה שעברה הלבשתי להן בגד גוף נהדר שקניתי בעליאקספרס ב-7$, עם שכבת ריפוד פנימית נעימה ומחממת כך שהיה להן נעים להסתובב עם התחפושת כל היום בחוץ.
  • אקססוריז לתחפושות – אקססוריז לתחפושות עולים בחו”ל ממש גרושים. הרבה יותר שווה להזמין חרבות, כתרים, תכשיטים, או פיאות מחו”ל ברבע מחיר מהארץ. לדוגמא, פיאה לתחפושת תעלה בארץ בין 50-100 ש”ח, בעוד אותו מוצר בדיוק יעלה בין 5-10$ באליאקספרס. יש לכם מספיק זמן להיערך מראש!
  • תחפושות מתנפחות עם מפוח – אחד הטרנדים החזקים שיש לתחפושות בשנתיים האחרונות הוא תחפושות מתנפחות עם מפוח. במקרה של ילדים זה פחות כדאי כי מדובר על מנועים די פשוטים שאוכלים את הסוללות במהירות, ויצא לי לשמוע פידבקים מהרבה חברים שאחרי 20 דקות המפוח שבק חיים והילדים הסתובבו עם תחפושת מצ’וקמקת כל היום והתבאסו, אני אישית פחות בעד עד כמה שזה נראה מגניב.
  • תחפושות אוברול – אחד הפתרונות הכי נוחים וקלים לילדים ולמבוגרים, הן תחפושות אוברול בדמויות שונות של חיות, הן יפות, יחסית זולות – בין -10-30$, הן עשויות מבד מחמם ונעים ויכולות ליצור לוק מגניב לגמרי , והיתרון הכי גדול שלהן הוא שהן יכולות לשמש לפני ואחרי פורים כפיג’מה או בגד בית שילדים וגם מבוגרים יהנו ללבוש!
  • תחפושות למשחק – אם יש לכם ילדים ובעיקר בנות, תוכלו להזמין מספר תחפושות של נסיכות ודברים שהן אוהבות או מבחר אקססוריז, כך שבעת מפגשי המשחק עם חברים הילדים יכולים לשחק יחד ולהנות ממשחקים יצירתיים שמעשירים את הדמיון.
  • תחפושות לתינוקות – שימו לב שהתחפושת לא מציקה\לוחצת, ופרקטית לתינוק. לקרטרס יש תחפושות נהדרות לתינוקות.
  • כתובת למשלוח – ודאו היטב את פרטי כתובת המשלוח שלכם, את המיקוד הנכון ואת מספר הטלפון כדי שתוכלו לקבל הודעת טקסט כשזה יגיע לארץ.

    תחפושת בת הים הקטנה אליאקספרס – 8$

איפה מזמינים תחפושות מחו”ל – אתרים להזמנת תחפושות מחו”ל

תוכלו להזמין תחפושות באתרים אמריקאיים ייעודיים לתחפושות, שם בדרך כלל יש את המבצעים הכי שווים במיוחד בקטגורייה של הסיילים.

קחו בחשבון שהאתרים הללו לא שולחים בד”כ לארץ, ותצטרכו להשתמש בשירותים של חברת שילוח ישראלית עם כתובת אמריקאית, אבל זה עדיין יצא לכם משתלם יותר ברוב המקרים, במיוחד אם אתם מזמינים 2-3 תחפושות יחד לכל המשפחה או עם חברים.

רשימת אתרים להזמנת תחפושות מחו”ל >>

בנוסף, יש לכם את אתרי הקניות הגדולים : EBAY, ALIEXPRESS, AMAZON כאשר מרבית החנויות בהם שולחות לישראל בעלויות שילוח נמוכות לרוב, אבל כאשר מדובר באמזון יש להם בד”כ את הסחורות הכי טובות של חברות אמריקאיות בעוד איביי ואליאקספרס זה בעיקר חברות סיניות ששולחות מסין.

לגבי אמזון, שווה לבחון את עלות השילוח של הספק לעומת עלות של חברת שילוח, לפעמים יצא לכם משתלם יותר.

קישורים להזמנת תחפושות:

תחפושות משפחתיות אליאקספרס

התחפושות הכי נמכרות באמזון

התחפושות הכי נמכרות באיביי

התחפושות הכי נמכרות באליאקספרס

תחפושות אוברול אליאקספרס למבוגרים וילדים

תחפושות למבוגרים אליאקספרס

תחפושות פורטנייט אליאקספרס

תחפושות פורטנייט אמזון

תחפושת פורטנייט איביי

 

 


כתובת אמריקאית ושילוח מארצות הברית לישראל

במידה ובחרתם באתר שאינו שולח לארץ או שולח לארץ במחיר גבוה, כדאי להשתמש בשירותים של חברת שילוח ישראלית.

אני ממליצה על שיפו, הם מציעים מחירים טובים ושירות מצוין עם שירות לקוחות בעברית וממש עכשיו יש מבצע של שילוח לתחפושות עם הנחה של  25% עם הקוד : COSTUMES

לפתיחת חשבון ללא עלות עם כתובת אמריקאית לחצו פה >>

כמו כן, אם תזמינו מוצרים ממספר חנויות תוכלו לעשות איחוד חבילות עד 10 חבילות בעלות של 6 דולר בלבד – כלומר שולחים לכם הכל יחד בחבילה אחת!

 


אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים להוסיף אותן בתגובות,

ואתם מוזמנים לשתף את הכתבה ברשתות החברתיות או לשלוח לחברים.

חג קניות שמח!

לפני שתתחילו אנחנו ממליצות לכם לקרוא את המדריך המקוצר לשופינג בחו”ל , לפתוח חשבון ב – EBATES כדי לקבל כסף בחזרה ולבקר בעמוד הפייסבוק של טרנדי,
שם תוכלו גם לשאול שאלות. 

פוסטים עם תחפושות נוספות תוכלו למצוא כאן : costumes

אתם מוזמנים לשתף את הפוסט ולשתף אותנו בתגובות על תחפושות שקניתם!


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *