תכירו את פארטיקול – אביזרים ליום הולדת , קישוט וערכות ציוד ליום הולדת לפי נושאים

כאמא ל-3 ילדים, אני זוכרת שביום ההולדת הראשון של יובל, הבכור שלי, ערכנו לו 3 מסיבות, סתם כי התלהבנו – עם המשפחה שלי, המשפחה של אבא שלו ועם חברים.
עדיין לא הבנתי כל כך לאן אני מכניסה את עצמי כי בכל זאת, ילד ראשון עם כל ההתלהבות.
אבל היום, ממרומי הורות ל-3 ילדים – יובל שכבר בן 11 והאחיות שלו שהן תאומות בנות 7 כמעט, אני מתחילה להבין שמדובר על מיני הפקות כל פעם כי הימים שבהם היינו נפגשים עם כל הכיתה במקלט מעופש, מביאים מוזיקה בטייפ עם קסטות, ה”מגניבים” היו מביאים גם אורגן אורות מעפן, והיינו שותים מיץ פטל מתוק מדי ואוכלים פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ.
אם נפלנו על הורים “משקיעים” אז היו משחקים כמו “חבילה עוברת”, משחקי בלונים ועוד כל מיני משחקים מאולתרים מוזרים והזויים שבאמת שאין לי מושג איך יצאנו בסוף בסדר J.


הפקת מסיבות יום הולדת לילדים בעידן של היום

מסיבת יום הולדת אימוג’י – אביזרים – פארטיקול

 
בעידן של היום, בעידן הטלויזיה הצבעונית והכבלים, הילדים רוצים מסיבות עם נושא, מסיבות מעוצבות, כי להביא צלחות פלסטיק לבנות ב-10 שקלים מהסופר כבר לא עושה להם את זה.
המושג השקעה השתנה – להורים מאוד חשוב להשקיע אבל לא כולם יכולים או יודעים איך – ובדיוק בשביל זה יש את פארטיקול.
היום , כל אחד יכול לארגן בקלות מסיבה מעוצבת, כלומר אתם צריכים רק לקנות את הדברים, לסדר ולארגן, אבל יש כל כך הרבה פתרונות מעוצבים מוכנים שמשדרגים כל מסיבה או אירוע די בקלות!
 

מסיבת יום הולדת צבעונית – מתאים לכל אירוע או גיל! אביזרים לימי הולדת – פארטיקולכל מה שצריך זה להכנס לאתר של פארטיקול , לבחור נושא או אפילו צבע, להקדיש שולחן אחד לכיבוד, לקנות קצת חטיפים, ויטמינצ’יק, להתארגן על הפתעות , ובתוך שעתיים בערך סגרתם את הפינה של הקניות.
ברגע שאתם מכינים שולחן מעוצב לפי נושא, זה גורם לאוירה אחרת של המסיבה, גם אם היא מתרחשת אצלכם בסלון.
ערכה למסיבת יום הולדת שנה פארטיקול

פארטיקול מציעים מבחר ענק של נושאים לימי הולדת, אירועים ומסיבות שונות, כולל מסיבות חגים, מסיבות למבוגרים, חתונה, מסיבת רווקים או מסיבת רווקות.


איך להכין בעצמכם שולחן יום הולדת מעוצב?

קודם כל, החליטו על הנושא. אחרי שבחרתם נושא, בחרו 2 צבעים עיקריים ועוד צבע אחד שיכול לתת חיזוקים. לדוגמא:

עיצוב יום הולדת חדי קרן

למשל במסיבת יום הולדת חד קרן, הצבעים השולטים הם ורוד ולבן עם נגיעות של זהב.

אפשר לשים מפה לבנה ועליה צלחות בגווני ורוד וזהב, עם מעט כוסות וצלחות בעיצוב חד קרן, להשתמש בצבעים הללו בכל תהליך העיצוב והכיבוד :
עוגה בגוונים הללו, קאפקייקס עם קצפת לבנה או ורודה, כיבוד בגווני פסטל כגון מרשמלו, סוכריות גומי שונות, סוכריות סודה (אלו של השרשרת או הצמיד יכולות להשתלב נהדר מבחינת צבעים), אפשר לפזר מעט קונפטי של כוכבים בזהב על השולחן, לתלות קצת בלונים, להוסיף פיניאטה של כוכב זהב או חד קרן מלאה בממתקים וסוכריות ועוד כל מיני אביזרים מערכת הנושא של חדי קרן שתוכלו למצוא כאן בקישור – מסיבת חדי קרן .
וזהו.
לא צריך להשתולל יותר מדי . כמובן שלהביא חטיפים רגילים ואם אין לכם בעיה עם לכלוך, אפשר לקנות גם כוסות לפופקורן מקרטון ולהכין 10 שקיות פופקורן ולמלא את הכוסות עם רפילים.


מסיבת יום הולדת, או אירוע במיתוג אישי – בר מצווה \ בת מצווה או אירועים פרטיים

בכל יום הולדת או אירוע יש לחוגגים העדפה או קשר לנושא הנבחר באופן אישי.
אפשר להעביר את הקשר האישי הזה גם לשאר החוגגים בכל מיני צורות – מדבקות בעיצובים וגדלים שונים שניתן להדביק על כוסות /שקיות /כלים ממולאים בסוכריות/ קופסאות לפופקורן ועוד .
בפארטיקול יש לכם אפשרות להדפיס הזמנות ודגלונים , באנר וכמובן תמונות לעוגה ודפי טרנספר שאפשר לקשט איתם שוקולדים ונשיקות.
בפארטיקול אפשר להדפיס כל תמונה שתבחרו ולצרף טקסט – זה מתאים להשאיר לאורחים כמזכרות ולתת את הטאץ הסופי האישי שלכם למסיבה.
כמובן שזו גם אפשרות להשלים חוסרים אם חסר לכם מוצר מסויים או שאתם רוצים לעשות מסיבה בנושא ספציפי עם עיצוב ספציפי ואין בדיוק כזה.
לקטגוריה של מסיבות במיתוג אישי לחצו כאן >>


אביזרים לחתונה – מסיבות רווקים – מסיבות רווקות ציוד ואקססוריז

אחת המחלקות היותר פעילות בפארטיקול היא עיצוב למסיבת רווקות או מסיבת רווקים.
תוכלו למצוא מגוון גדול של אקססוריז, הפתעות, באנרים, דגלים, מרכזי שולחן ועוד קישוטים שיהפכו כל חדר פשוט וסטנדרטי למתחם מעוצב ומקסים!
לקטגוריה אביזרים לחתונה
 

עיצוב מסיבת קיץ פארטיקול


פיניאטה לימי הולדת

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות במסיבות יום הולדת, הוא פיניאטה!
זה למעשה מעין בובה עשויה מקרטון דק, בציפוי של נייר מעוצב, שבתוכו ממלאים סוכריות והפתעות לילדים.
חתן או כלת יום ההולדת מכסים את העיניים, מקבלים מקל, והם צריכים להכות בפיניאטה התלויה לקול עידוד החברים עד שהיא נשברת ונפתחת וכל הממתקים וההפתעות נופלים על הרצפה..
עשיתי את זה ביום ההולדת של הבן שלי שהוא בן 11 וזו היתה לגמרי האטרקציה של המסיבה.
תוכלו למצוא בפארטיקול מבחר פיניאטה ליום הולדת בגדלים ודוגמאות שונות שיתאימו לכל קונספט של מסיבה.


האתר של פארטיקול מסיבות מעוצבות לילדים

מה שטוב באתר של פארטיקול, מסיבות מעוצבות זה שיש לכם עשרות הצעות לימי הולדת מעוצבים ומבחר קיטים מוכנים לפי כמות הילדים במסיבה עם מבחר של מאות מוצרים!

אני באופן אישי ממליצה להגיע לחנות כי שם תוכלו לראות עוד הרבה דברים מדליקים, אבל אם אין לכם זמן תוכלו לעשות הזמנה ולקבל אותה עד הבית עם שליח תוך 3 ימי עסקים.

יום הולדת פיראטים – ערכת אביזרים פארטיקול


חנות פארטיקול פתח תקווה אם המושבות

במידה ואתם כמוני – מאלו שמחליטים שהם עורכים מסיבת יום הולדת ביום רביעי בצהריים ליום שישי בצהרים, כדאי פשוט שתעברו לחנות ותקחו מה שאתם צריכים.

ערכה מעוצבת למסיבת ברית פארטיקול

חנות פארטיקול נמצאת בפתח תקווה, בשכונת אם המושבות ברחוב אבשלום גיסין 10.
גם אם אתם מתכוונים להגיע לחנות, מומלץ לעשות את ההזמנה הראשונית באתר ולהעזר בצוות החנות להשלמות.
הם פתוחים מדי יום מ-9 בבוקר עד 8 בערב ותוכלו למצוא מבחר עצום של מגוון פריטים למסיבות, הפתעות לילדים, אקססוריז, כלים חד פעמיים והכל במחירים משתלמים במיוחד!
טלפון לפרטים : 03-553-1606
לאתר של פארטיקול >>
לעמוד הפייסבוק של פארטיקול >>
 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *