לקראת Black Friday – טיפים שיגרמו לחבילות שלכם מחו”ל להגיע מהר יותר לארץ והשקת כרטיס אשראי נטען רב מטבעי חדש

דואר ישראל – טיפים שיגרמו לחבילות שלכם להגיע מהר יותר!
רגע לפני הבלאק פריידיי וחגי הקניות, בדואר ישראל קיימו בשבוע שעבר מפגש למנהלי קהילות כחלק מהשיפור באיכות השירות שניתן לציבור שמזמין ויזמין מליוני חבילות בחודש הקרוב מחו”ל.
דואר ישראל עבר שיפור עצום ברמת השירות מאז הקמת מרכז הסחר המקוון במודיעין שכולל מערכות ממוחשבות שמחוברת לאתרי הקניות המובילים בחו”ל כגון ALIEXPRESS, ASOS, EBAY, AMAZON ועוד כמה אתרים נוספים ומובילים, כדי לשפר את מהירות המשלוח.
כך שברגע שהחבילה שלכם יוצאת מחו”ל במידה ובחרתם משלוח עם אפשרות Tracking, יש עליה מעקב עד לרגע שבו היא מגיעה אליכם הביתה ולרוב תוך שבוע היא כבר בסניף הקרוב אליכם.
אני יודעת מניסיון אישי שלחבילות היום לוקח שבוע בממוצע עד לקבלת ה-SMS במכשיר הטלפון שלי ושיש תגבור משמעותי של כח אדם ב-700 נקודות חלוקה הפזורות ברחבי הארץ – מה שחוסך גם לנו זמן בהמתנה לאיסוף החבילות.
סיור מנהלי קהילות במרכז הסחר המקוון של דואר ישראל – מה קורה עם החבילות שלכם מהרגע שהן מגיעות לארץ – הצצה בלעדית למסלול שעוברות החבילות שלנו:


איך לקבל משלוחים מחו”ל במהירות?

על מנת שתוכלו לקבל את החבילות שלכם בצורה מהירה יותר, הנה כמה נקודות שכדאי לאמץ:
1. ודאו שרשמתם כתובת נכונה ומדוייקת בעת ביצוע ההזמנה.

  1. ודאו שהקלדתם מיקוד נכון ומדוייק. ברגע שיש מיקוד נכון זה מזרז את תהליך המיון של החבילה ומבטיח שהיא תגיע ליעד במהירות רבה יותר וללא טעויות. תוכלו לבדוק את המיקוד שלכם כאן בקישור
  2. וודאו שמספר הטלפון שלכם כתוב בצורה נכונה בפרטי המשלוח שלכם.

  3. בחרו בשירות משלוח עם מעקב, הכי טוב זה דרך – EPACKET שאני אישית גיליתי שמדובר בשירות פרימיום, שלפעמים הוא בתוספת של 2-3 דולרים, אבל יגרום לחבילה שלכם להגיע לפעמים תוך 3-4 ימים לנקודת המסירה.

  4. התחברו לאתר MY POST ותוכלו לעקוב בזמן אמת אחר החבילות שלכם ולבחור היכן תרצו לאסוף אותן. לדואר ישראל יש שת”פ עם לוקרים בחנויות הנוחות של רשת פז.

  5. אם אין לכם זמן לאסוף את החבילה, תוכלו להשתמש בשירות של גט פוסט מבית גט טקסי, שיביא את החבילה אליכם עד הבית עם שליח מסניף הדואר, תוך 20 דקות בממוצע!


קניות בטוחות ברשת- כרטיסי אשראי נטענים של דואר ישראל

עם ההתפתחות הטכנולוגית שיש לנו היום, יש גם פתח גדול יותר להונאות רכישה, לגניבת פרטי כרטיס אשראי, ואם קניתם באתרים שרמת האבטחה שלהם לא גבוהה מדי, אתם עלולים להפגע ויכולים לעשות שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי שלכם, במיוחד אם יש לכם מסגרת אשראי גבוהה.
אם בא לכם לערוך קניות בצורה בטוחה יותר, או שיש לכם ילדים ובני נוער שקונים באינטרנט, מומלץ להשתמש בכרטיס אשראי נטען של דואר ישראל.
העלות שלו ל-5 שנים היא כ-45 שקלים, ללא דמי ניהול והדבר היחיד שתצטרכו לשלם הוא עמלת טעינה של כ-2% על כל טעינה כשהטעינה הראשונה היא ללא עלות!
בנוסף, אם אתם טסים לחו”ל, זה הרבה יותר בטוח עם כרטיס אשראי נטען ולא עם כרטיס האשראי של הבנק שלכם. זה גם יותר זול.


כרטיס ויזה נטען עם דולרים או מאסטרקארד נטען רב מטבעי ?

בנוסף לכרטיס ויזה נטען של דואר ישראל, מושק בימים אלו גם כרטיס מאסטרקארד נטען עם 3 מטבעות – שקלי, אירו וליש”ט, כך שתוכלו לחסוך עשרות ומאות שקלים על המרות בכרטיס אשראי רגיל, לשלוט על ההוצאות ואפשר להטעין אותו בסכום של עד 20,000 שקלים!
בנוסף, ניתן להזמין אותו דרך האתר של דואר ישראל בימים אלו עם משלוח חינם עד הבית רק במהלך חודש נובמבר, אז כדאי שתיערכו בהתאם.
אין צורך בחשבון בנק או אישור לאשראי מהבנק, פשוט ניגשים לאחד מסניפי הדואר, משלמים, מטעינים, או נכנסים לאתר דואר ישראל ומזמינים כרטיס אשראי. ככה פשוט!
ההזמנה של כרטיס אשראי נטען חוץ בנקאי של דואר ישראל היא דרך הקישור הזה
אז.. חג קניות מהנה, ממש בקרוב נוציא סדרת כתבות עם המלצות לקניות בבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ואתם מוזמנים לכתוב בתגובות שאלות שיש לכם לגבי משלוחים מחו”ל או הזמנות של מוצרים!


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *