מי טסט , וי טסט – סקירת מוצר – פדים לאבחון דליפת מי שפיר ורמת חומציות הנרתיק מבית טבע

tevaסקירת מוצר – פדים לאבחון דליפת מי שפיר ורמת חומציות הנרתיק – וי טסט ומיי טסט מבית טבע
 
חברת טבע יצאה עם 2 מוצרים חדשים שמיועדים לנשים בהריון – וי טסט ומיי טסט.
מדובר בפדים מיוחדים לאבחון דליפת מי שפיר ולבדיקת רמת חומציות הנרתיק בהריון.
קיבלתי מטעם חברת טבע ערכות להתנסות ולסקירה של המוצרים כדי שאחווה את דעתי, אז הנה היא מובאת כאן לפניכם.
 
אפתח ואומר שמדובר לדעתי במוצרים מצוינים, שהם טובים במיוחד להיסטריות שבינינו, ואלו ערכות שלדעתי טוב שיהיה לכל אישה בהריון בבית.
אני זוכרת שבזמן ההריון שלי סבלתי מפטריות חוזרות ונשנות בשל שינויים קיצוניים ברמת החומציות בנרתיק שהתרחשו בגלל שינויים הורמונאליים בגוף, ולמרות שכבר למדתי לזהות כשזה התחיל זה עדיין הציק והצריך ברוב המקרים פניה לרופא לאבחון לקבלת טיפול ותרופות.
 
בסוף ההריון שלי במהלך תקופת האשפוז היה לי חשש לדליפת מי שפיר בשל רטיבות והפרשות מוגברות בשבוע 35 והתמעטות בכמות מי השפיר בבדיקת האולטרא סאונד.
אחת הרופאות במחלקה עשתה לי בדיקה שהיתה מאוד לא נעימה כדי לבדוק אם יש לי דליפה של מי שפיר , אני אחסוך מכן את הפרטים, אבל מדובר בבדיקה פולשנית שהייתי מעדיפה שלא לעבור, אך במידה והיו נותנים לי פדים כאלה לבדוק אם מדובר במי שפיר או סתם ריבוי הפרשות, אי הנעימות הזו היתה יכולה להחסך ממני.
 
חברת “טבע” חשבה על הצרכים של נשים בהריון והוציאה 2 ערכות שמיועדות בדיוק לדברים הללו שכל אחת יכולה לבדוק באמצעותן את גופה ולקבל אבחנה מיידית בקלות ובפשטות תוך זמן קצר  מבלי לצאת מהבית ומבלי לעבור בדיקות פולשניות.
 
קיבלתי ערכות של מיי טסט ווי טסט להתנסות , ומאחר ואני לא בהריון ולא מתכננת להיות בשנה – שנתיים הקרובות, פניתי ל2 חברות טובות שלי שנמצאות בחודש 4-5  כי 3 חברות אחרות שלי שהיו בהריון מתקדם כבר ילדו לפני שהספקתי לפגוש אותן כדי לתת להן את הערכות.
אמנם כרגע הערכות לא יהיו בשימוש אצלן, אך הן הבטיחו לעדכן אותי במסקנותיהן לכשיגיע היום שבו ישתמשו בערכות ואני אעדכן את המסקנות שלהן בעמוד זה.
הן מאוד התלהבו מהערכות והסכימו איתי שמדובר במוצרים שימושיים ויעילים לכל אישה בהריון ושטוב שהם יהיו בבית .
 

ועכשיו לקצת מידע אינפורמטיבי על המוצרים:

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

מי טסט של טבע
מי טסט של טבע

מייטסט

“מיטסט” מיועדת לנשים בהריון רגיל או בהריון בסיכון גבוה ומאפשרת בדיקה פשוטה, לא פולשנית ומדויקת לזיהוי תחילת ירידת מי שפיר במהלך הריון, או לפני לידה, כאשר יש תחושה של רטיבות בלתי מזוהה. במידה ומופיע כתם כחול או ירוק על פס הגילוי סימן שהתוצאה חיובית ויש להגיע לרופא או לחדר מיון. במידה ואין שינוי בצבע פס הגילוי כנראה  שמדובר בדליפת שתן.
האבחון מתבצע בתוך 30 דקות.
מחיר ערכת “מיטסט”: 75.55 ₪ למארז המכיל 3 פדים.
 
 
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
וי טסט -טבע
 

ויטסט

“ויטסט” נועדה לבדיקת רמת החומציות בנרתיק במהלך ההיריון. רמת חומציות שאינה תקינה מהווה סמן מוקדם לדלקת חיידקית(BV) , שעלולה לגרום ללידה מוקדמת מהצפוי וכן לדלקות ברחם. זיהוי מוקדם של BV מאפשר טיפול בזמן למניעת סיבוכים אלו. מחקר שנערך בגרמניה קבע שניתן להפחית את כמות הלידות המוקדמות בכ 50%- בעזרת מעקב אחר חומציות הנרתיק וטיפול נכון במהלך ההיריון.
 
יש להשתמש בערכה  עד שבוע 24 פעם בשבוע או לפי הוראת הרופא המטפל. במידה ומופיע כתם כחול או ירוק על פס הגילוי, סימן שהתוצאה חיובית ושרמת החומציות בנרתיק גבוהה מהרגיל ויש לפנות לטיפול רפואי. האבחון מתבצע בתוך 10 דקות.
 
מחיר ערכת “ויטסט”: 181.45 ₪ למארז המכיל 10 פדים.
 
את ערכות “מיטסט” ו”ויטסט” ניתן להשיג ללא מרשם רופא בבתי מרקחת פרטיים ובכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.
 
 
 
 
 

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (2)
  1. […] […]

  2. פולינה פרל פלטנר נובמבר 11, 2015

    אין בכלל את המוצר בבתי מרקחת פרטיים וסופר פארם באזור אריאל ראש העין ופתח תקווה

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *