שעון GPS לילדים ונוער עם טלפון Q50 Smartwatch – שעון חכם לילדים עם לחצן מצוקה

אם אתם הורים לילדים מתבגרים צעירים (בגילאי 9-14, בוודאי אתם נהנים כמוני מהתופעה שבה הילדים שלכם הולכים לחברים, ומואילים בטובם להעלם לכמה שעות מבלי להיות זמינים עבורכם.
הבן שלי בן 11 ולפעמים הוא משחק עם חברים עם האקס בוקס בווליום גבוה או שהוא משחק איתם בגינה והם רצים ומשתוללים והטלפון נמצא בתיק, או כמו שהוא “אוהב” לעשות  – הוא “שוכח” את הטלפון אצל חברים או שהוא שיחק יותר מדי במשחקים ונגמרה לו הסוללה.. מוכר פה למישהו?
על אף התחנונים הרבים שלי, שום דבר לא עזר ובסופו של דבר מצאתי פתרון עם שעון GPS שהזמנתי ב-20$ בלבד מ-Gear Best.
השעון בעיצוב אופנתי לילדים, עם רצועת סיליקון חזקה ועמידה ויש לו GPS מובנה ואפשרות להוסיף גם SIM נוסף כך שאפשר להתקשר לילד.
לאחר שהגדרתם את השעון למכשיר הטלפון שלכם באמצעות סריקת קוד QR, אתם מחוברים לילדים שלכם!
תוכלו לבדוק על גבי מסך הטלפון שלכם היכן הילד שלכם מסתובב.
הוא מצידו יהיה בהתלהבות על זה שיש לו Smart Watch ואתם – ההורים, תקבלו קצת שקט נפשי.
עוד פונקציה נהדרת שיש לשעון הזה היא שיש לו לחצן מצוקה – SOS – כך שאם חלילה הילד נמצא במצב שקורה לו משהו, הוא יכול ללחוץ על הלחצן ובאופן מיידי תופיע בטלפון של ההורים הודעה עם מיקום של הילד.
זה פתרון מעולה במיוחד אם הילדים שלכם חוזרים לבד הביתה מחוגים, מבית הספר או מחברים וכך אתם יכולים לדעת בכל רגע נתון היכן הם נמצאים ולאתר אותם במידת הצורך.

קישור להזמנה ולפרטים נוספים>>


פונקציות נוספות של השעון Q50 SMARTWATCH

– שיחות קוליות , הודעות קוליות
– יכולת איתור באמצעות GPS + LBS + WiFi
– כפתור חירום SOS עם איתור והודעות חירום
– היסטוריה של מעקב והגדרת אזורים “בטוחים” כמו למשל בית, בית ספר
– חסכון בסוללה ואופציה להגדרת מצב “לא להפריע” (למשל בשעות מסוימות בהן הילד בבית הספר)
– יצירת קשר נוחה וקלה
– מד צעדים – תוכלו לעקוב אחר כמות הפעילות שהילדים שלכם עושים במהלך היום, יכול לעזור לעודד מוטיבציה לילדים מלאים שצריכים לרדת במשקל.
– שעון מעורר
– בקרת איכות שינה של הילד

קישור להזמנה ולפרטים נוספים>>


אבטחה ובטיחות

לשעון יש מערכת FIREWALL מובנית, כך שתוכלו להגדיר רק עד 10 מספרי טלפון שיכולים להתקשר לשעון, ולמנוע למעשה מזרים ליצור קשר עם הילדים שלכם.
כמו כן, ניתן להגדיר “אזור בטיחות” – שזהו אזור כמו למשל הבית או בית הספר, כך שברגע שהילד שלכם יוצא מהאזור הזה אתם תקבלו הודעה למכשיר לכם שמעדכנת אתכם היכן הוא נמצא כרגע.


אורך חיי סוללה

ה- Q50 יכול לעבוד בין יום ליומיים עם שימוש סטנדרטי ובמצב סטנדביי עד 3 ימים. זמן ההטענה הוא בסך הכל שעה והשעון יודע לחסוך בצבירת חשמל.


השעון הזה מגיע באנגלית אמנם, אבל במקרה של הבנות הקטנות שלי שהן בנות 6 וחצי ועולות לכיתה א’, אני לא רוצה שהן ישחקו עם השעון ומבחינתן הוא רק שעון דיגיטלי ועבורי הוא שעון לאיתור שלהן כשיחזרו הביתה מבית הספר שנמצא אמנם במרחק של 300 מטר מהבית ללא כבישים, אבל ככה אני אוכל להיות רגועה ושקטה ששתיהן בסדר ובדרך הביתה.
השעון תומך רק בשפות אנגלית ורוסית, אך האפליקציה שלו תומכת בשפות הבאות : English, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Portuguese, Spanish, German, Turkish, Vietnamese, Russian, French, Indonesian, Malay, Dutch, Danish, Polish, Italian, Swedish, Hungarian, Filipino, Bulgarian 
הבן שלי שבן 11 יכול להנות קצת יותר מהשעון מאחר והוא קורא ודובר אנגלית, אבל בגדול, בשביל המטרה הפשוטה של איתור ילדים, לא צריך יותר מזה.
בנוסף, אם אתם הולכים עם הילדים לטייל בארץ, בחו”ל, בטבע , או באירועים ומקומות הומים, עם השעון אתם תדעו לאתר אותם די בקלות תוך שניות דרך האפליקציה שמגיעה עם השעון.
אני יכולה לומר מניסיון שכבר קרה לי מספיק פעמים שאיבדתי לרגע את אחד הילדים כי הוא או היא בדיוק ראו משהו שעניין אותם או חלמו בהקיץ בזמן שהסתובבנו במקומות הומים וזו חוויה לא נעימה בלשון המעטה, לא להורה ולא לילד.
לכן, ממש עכשיו, רגע לפני ששנת הלימודים מתחילה, זה הזמן להזמין לילדים שלכם את השעונים החכמים מ- Gear Best  ולדאוג לביטחון שלהם ולשקט הנפשי שלכם.
שימו לב, השעון דורש כרטיס סים, מיקרו סים.
השעון מגיע בצבעים : שחור, ורוד, ירוק, כחול

 קישור להזמנה ולפרטים נוספים>>


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *