שדרוג חווית הנסיעה – אוטוטו – סקירת מוצר



[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

otot
ערכת "אוטוטו"



אוטוטו היא דמות קסומה וחברותית, אוטו ירוק שהוא מעין חיפושית, אשר הופכת את חווית הנסיעה עם הילדים באוטו לחיובית, מעניינת ומשעשעת.
אוטוטו הוא תקליטור לנסיעה משפחתית שמגיע במארז הכולל מפה מאויירת של ארץ ישראל ומכיל בתוכו שירים, סיפורים קצרים, ופעילויות הכוללות תנועה, קצב, הקשבה והפעלת הזיכרון והדמיון, אשר הופכים את הנסיעה עם הפעוטות והילדים למהנה תוך כדי הנאה מהדרך.
התקליטור כולל 21 קטעים של שירים בסגנון קאנטרי קל, משחק וסיפור, עם אינטונציות שונות וצלילים מיוחדים שמושכים את תשומת הלב של הילדים וגורמים לפעילות אינטראקטיבית של הילדים וגם ההורים.


קיבלנו את התקליטור המדליק הזה למטרת התנסות וסקירה. הוא מגיע בקופסה חמודה ומאויירת עם ידית נשיאה.
כבר כשהחבילה הגיעה יובל התלהב בקריאות התפעלות של “יאאא רוצה דיסק”. האזנו יחד לתקליטור, הוא הקשיב. אמנם הוא בן שנתיים וחצי ועדיין לא מבין הכל, אבל רוב הקטעים קצרים יחסית והצליחו לגרום לו לקשב ועניין גם במהלך הנסיעה. מאז, כל פעם כשנכנסים לאוטו הוא מבקש לשים “דיסק עם אוטו” ונהנה לעיין במפה ולהחזיק אותה ביד במהלך ההאזנה והנסיעה (למרות שבינינו הוא לא ממש מבין).
אני מצידי מרוצה מהעובדה שיש קצת חופש מהחפירות של יובל המבולבל..
לדעתי מדובר במוצר מצויין, תכנים איכותיים ומוקפדים, שומעים שהושקעה מחשבה רבה בהכנת התקליטור.
התקליטור מיועד לגילאי 3-6, יובלי בן שנתיים וחצי וגם נהנה מהשירים והסיפורים למרות שאני מאמינה שעוד מספר חודשים הוא יבין קצת יותר.
התכנים האיכותיים על גבי התקליטור פותחו בליווי וייעוץ של אנשי מקצוע אשר עוסקים במדינה ובטבע. מטרתם היא לגרות את סקרנות הילדים ולעודד אותם להיות מעורבים בנסיעה ובסביבתם תוך העשרת הלקסיקון והידע שלהם.
מחיר היכרות לתקליטור – 34.90 ש”ח – ניתן להזמינו באתר של אוטוטו
הנכם מוזמנים להשתתף בתחרות סיפורי נסיעות משפחתיות בדף המעריצים של “אוטוטו” בפייסבוק.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (5)
  1. טלי מרץ 18, 2010

    מוצר יפה!
    ראיתי את הסקירה פה באתר, וכמה ימים מאוחר יותר נכנסתי לצומת ספרים וראיתי אותו גם שם. קניתי את המוצר ובתי ממש אהבה אותו. כל פעם שאנחנו באוטו היא רוצה לשמוע את אוטוטו. מצידנו, אנחנו שמחים שמצאנו מוצר איכותי שהבת שלנו אוהבת וגם לנו כיף לשמוע אותו
    טלי

  2. רחל מרץ 31, 2010

    הבת שלי קיבלה את הדיסק בחג (כאפיקומן). רעיון ממש חביב.
    אתמול לקחנו אותו באוטו לנסיעה. בהתחלה היא לא כ”כ התחברה אבל דילגנו קצת בין הפעילויות והיא התלהבה מהמשחק עם התנועות (צריך להזיז ידיים, לערבב מרק, לעשות פו.. די מצחיק. גם אותי ואת בעלי)
    אחרי כמה נגלות היא כבר הסכימה לשמוע הכל ברצף וסימנה על המפה הקטנה איפה סבתא גרה.
    כבר התקשרנו להודות לסבתא שקנתה לנו.

  3. אבא של יובל מרץ 31, 2010

    ממליץ בחום
    קבלנו מתנה לפני שלושה שבועות ליום הולדת של הבן שלי והוא כל כך נהנה מהנסיעות
    אנחנו שומעים את זה כל זמן בדרך והילד ממש נהנה למד על ארץ ישראל – חרמון בצפון ועוד דברים ממש נחמדים.

  4. טובית יוני 18, 2010

    מאזין קבוע של הדיסק באוטו. תראו מה קורה כשהקצב מתגבר. חמוד
    http://www.youtube.com/watch?v=HdGBX-lkK6k

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *