על הטלפון, הלפטופ, הילדים שלי, ומה שביניהם – Safe Sleeve – מגן קרינה לטלפון נייד , מגן קרינה ללפטופ

על הטלפון, הלפטופ, הילדים שלי, ומה שביניהם
את מי אתה אוהב יותר אבא? אותי או את הטלפון שלך?”
אויבן שלימתוקוואומה אתה בכלל מכניס את עצמך לתחרות הזו? ברור שאת הטלפון…”
ככה מסכם אודי כגן בפשטות את היחסים המורכבים שאנחנו מקיימים עם הטלפון הנייד שלנו.
כולנו דבוקים לפלאפון, לטאבלט, למחשב הנייד או איך שלא תקראו לזה, כמו למכשיר החייאה – שחס וחלילה לא נשאר לבד, שלא יהיה לנו רגע אחד משעמם שחלילה נצטרך להיפגש עם עצמנו.
לפעמים יותר קל לי לשאול את הטלפון שאלות מאשר את אשתי שיושבת לידי על הספה. גם מהלפטופ שלי אני לא חוסך עבודה והוא נמצא על ברכיי כמה שעות טובות ביום
הילדים שלי מתחילים לגדול וכמובן שהם כבר יודעים להתעסק במכשירים הללו יותר טוב ממניהגדול שלי סהכ בן 6 והוא כבר שואל אותי אם הוא יכול לקבל את הטלפון הישן ששדרגתי.
על הטאבלט אין מה לדבר בכללהם דבוקים אליו ויודעים להפעילו בעיניים עצומות ולמרות שאני מעדיף שיתעסקו איתו ולא ייצפו בטלוויזיה כמו זומבים, זה עדיין מפחיד אותי שהוא כל כך קרוב לגופם למשך כל כך הרבה זמן במשך היום
 
זהירות קרינה
הרבה זמן הדחקתי את המחשבות האלו, ואז לפני כמה חודשים דיברתי בסמארטפון כמה דקות וכשסיימתי את השיחה קלטתי שהאוזן שלי ממש בוערת מחום, נבהלתי!!
התחלתי לתהות האם החום הזה מזיק? ממה בעצם נוצר החום?
ואני כאמור בחור יסודי, התחלתי לבדוק את העניין והגעתי לכתבה שמדברת על כך שהטלפון מייצר קרינה אלקרומגנטית בתדר נמוךמשהו שדומה למיקרוגל קטן שמקרין אל תוך האוזן שלנו, ואז שאלתי את עצמיאם הפלאפון מקרין לאוזן אזי החום מתחתית הלפטופ שיושב על ברכיי מקרינה לי ישירות למקום שממנו אני מביא ילדים!
בדיקה קטנה (בסמארטפון כמובן) גילתה לי שהנושא הזה אכן נבדק ומחקרים אשכרה מוכיחים שהקרינה הזו נמצאת בכל מקום! (וויפיי, מכשירי חשמל קטנים ועוד). הסמארטפון, הטאבלט והמחשב פולטים קרינה אפילו כשהם לא פועלים והחלקים החיוניים של הגוף (חזה, בטן וראש) בדכ נמצאים קרוב מאוד במשך רוב היום.
אלפי רופאים, מדענים ומומחים מתחומים שונים, מקשרים חשיפה לקרינה זו למגוון השפעות בריאותיות, והנושא ממשיך, וימשיך, להיות נושא למחקר לשנים רבות (כמו הסיגריות שנחשבו פעם טובות לבריאות).
הסמארטפון דבוק לגופי כמעט כל שעות היום, ולא רק לגופי אלא גם לגופה של אשתי ההריונית, לגופם של ילדי הקטנים, ועדיין לא יודעים באמת מה ההשפעה על המוח המתפתח והעדין שלהם
אבל יש גם חדשות טובות: ניתן לצמצם קרינה!
ככל שאנו מתרחקים ממקור הקרינה, יורדת ההשפעה שאליה אנו נחשפים. אמנם הפתרון הכי טוב הוא להתרחק מהמכשירים האלו, אבל זה לא ממש ישים, המכשירים נהיו חלק מהחיים של כולנו, אז מה בכל זאת אפשר לעשות?
חיפשתי ומצאתי קייס חדשני שהומצא עי שני מהנדסי מכונות מארהב עם סיפור מעורר השראה: בשנת הלימודים הראשונה שלהם בקולג‘, ישבו שניהם בבית, כרגיל עם הלפטופ על הברכייםואבא של אחד מהם (שהוא אורולוג) הסתכל עליהם וזרק את המשפט– “אתם מודעים לזה שאתם פוגעים לעצמכם בספירת הזרעמה עם נכדים?” והשאר היסטוריהכיסויים ללפטופ, לטאבלט, לסמארטפון
מי שרוצה ללמוד עוד קצת עליהם מוזמנת להסתכל כאן: http://www.techandstyle.biz/questions
הכיסויים אלגנטיים ויפים (חייבים גם סטייל…)- וישר הזמנתי לי ולאשתי כיסויים לפלאפון, ואחד לאייפד וללפטופ
Safe Sleeve – המוצר שיגן עליכם מקרינה.
הכיסויים הגיעו והתלבשו בנוחות על המכשירים שלנו, הם עשויים מחומרים איכותיים ויש להם 3 כיסים פנימיים לשמירה של כרטיסי אשראי, רישיון נהיגה או כל דבר אחר שרוצים לשמור קרוב, הכיסוי לא כבד בכלל, והבד הפנימי רך ונעים למגע
בקדמת הקייס יש פלטה מובנית עשויה סגסוגת מתכות שחוסמת את הקרינה וכשעונים לטלפון חשוב לדבר עם הקייס סגור. הם גם ממליצים גם לשים את הטלפון בכיס עם החלק הקדמי שלו כלפי הגוף מפני שגם שהטלפון לא עובד הוא עדיין מייצר קרינה שעוברת ישירות לגוף.
אגבעל הדרך גיליתי שיש מכשיר קטנטן שבעזרתו גנבים יכולים לסרוק את פרטי האשראי שלנו דרך הארנק או התיקוהכיסוי מגן עלינו גם מהאופציה הזדונית הזו.
כל הכיסויים נוסו במעבדה המאושרת עי הוועדה הפדרלית לתקשורת בארהב והוכחו כיעילים בחסימת קרינה אלקטרומגנטית.
יש גם אופציה מגניבה שבו ניתן לפתוח את הקייס ולהפוך אותו למסך טלוויזיה לילדים מתי שצריך לשחד אותם במשהו (:
כיסוי הלפטופ מדליק ביותר, הלפטופ יושב בפנים בקלילות וכשפותחים אותו הקייס נפתח למשטח עבודה עם מקום לעכבר, הכיסוי מעוצב ואני מקבל עליו מחמאות בכל מקום שאני מסתובב איתוממש להיט!
כיסוי האייפד גם נהדר, נתפס בצורה נוחה ונפתח למסך צפייהנוח, עמיד ויציב, כמובן שיש גם לטאבלטים אחרים
בשורה התחתונההקרינה מסביבנו כל הזמן, ועוד לא ידוע כמה היא מזיקה, אבלכמו שאומרים מוטב להיזהר מאשר להצטער
ואני בהחלט מרגיש עכשיו בטוח יותר לשבת עם הלפטופ על הברכיים ולכתוב את הכתבה הזו, או לתת לילדים לשחק עם הטאבלט אחהצ.
 

מבצע לגולשים שלנו – קופון הנחה:

  • קופון מיוחד לקוראות הכתבה – הנחה של 10% שם הקופון: 2bmommy
    הכיסויים נמכרים בהמוניהם בארהב, ועכשיו הם בהרצה בארץ והמלאי מוגבלמוזמנות להתרשם:

    • באתר החדש   www.techandstyle.biz
    • בדף הפייסבוק      https://www.facebook.com/TechandStyle/
    • ניתן להזמין דרך האתר או ישירות בטל’ 052-8984620  (יש אפשרות למשלוח בדואר/משלוח עד הבית.