קורס חיתום רפואי באורין שפלטר מתאים מאוד לאמהות, רוצים לדעת למה? כל הפרטים בכתבה

G

סט הכלים שנדרש לתהליך החיתום נמצא בהרבה אמהות. חושים מחודדים, קריאה של נשים, יכולת דיבור וחמלה, הם אלו שעוזרים לאותם חותמים להגיע לעמק השווה עם הרבה מאוד מהמבוטחים שלהם. תהליך חיתום רפואי ברמה גבוהה הוא משהו ששווה הרבה מאוד כסף לחברות הביטוח, ולכן זהו תחום ששווה להיכנס אליו

תחום הביטוח הוא גדול ונרחב במיוחד, ולמעשה נחשב לתמנון רחב זרועות. מעבר לסוכנים הרגילים, יש הרבה מאוד תפקידים אחרים, כמו מתכנני פרישה למשל ואפילו כאלה שהם שונים ולא קשורים ישירות לפוליסה. סוכן טוב צריך שיהיה לו בארסנל לא מעט אלמנטים, ובתוך כך, תחום החיתום הוא שונה, ומצריך סט כלים אחר. אדם העוסק בחיתום צריך כמובן אחריות, יכולת ניתוח של אנשים, הבנה של סיטואציות מורכבות וכמובן שיקול דעת מעמיק. הצורך של אנשים להיות מבוטחים הוא מובן, אך בתוך כך, יש גם את האינטרס הכלכלי של הסוכן עצמו שצריך לבוא לידי ביטוי. היכולת של חותם היא להבין את רמת הסיכון להפעלה של הפוליסה היא המפתח להצלחה, והיא למעשה עמוד היסוד של מקצוע הביטוח. 

הצטיינות בתחום החיתום מהווה בונוס ענק בעולם הביטוח, והביקוש עבור חותמים עם התמחות מוכחת בתחום הרפואי הוא גדול מאוד. תחום החיתום מתאים כמובן לאנשים איכותיים, אך מבחינת אוכלוסיות יעד, דווקא אמהות יכולות למצוא בו עניין מיוחד. אמהות מגיעות עם חושים מחודדים לקריאת אנשים, יש להם את החמלה והיכולת לדבר עם אנשים כדי להגיע לדרך המלך. מבחינת תנאים, העבודה יכולה להיות גמישה, ולכן, אמהות רבות מוצאות את עצמן מצטיינות בתחום שאנשים אחרים לא מצליחים למצוא את עצמן בו. עם זאת, כדי להצטיין, צריך ללמוד את התחום אצל הטובים ביותר, ולא להתפשר על קורס חיתום איכותי ומעשיר. במכללת אורין שפלטר ניתן לקבל קורס חיתום ברמה הגבוהה ביותר, ולגעת בכל הנושאים ואפילו תת הנושאים הרלוונטיים. 

הערך המוסף

בקורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר לומדים על פעולת החיתום גם בתחומים של ביטוח רכב, ביטוח הנדסי וביטוח עסקי, ולמעשה מתנסים באופן מעשי בתהליך שיכול להיות מאוד מורכב, אך בסופו של דבר מהווה את עמוד התווך של כל עולם הביטוח. בתחום החיתום יש להתבסס על נוסחאות מוכרות, אך לא רק. מבחינת החותם, חשוב ללמוד את הסיטואציה העומדת בפניכם, לדעת לנתח אותה ולנסות גם לקרוא את האדם שעומד מולכם, בלי קשר להיסטוריה הרפואית שלו, או גיליון ההרשעות שלו על הכביש, לצורך הדוגמה. אמהות ידעו להביא פה את הערך המוסף עבור החברה שבה הן עובדות, כי יש בהרבה מהן את החמלה ויכולת הניתוח הרלוונטית.

המטרה הסופית בתהליך החיתום היא להעניק ללקוח פוליסה שהוא יוכל לעמוד בעלויות שלה, אך עדיין יהיה בה מספיק רווח למבטח, ומינימום סיכון של הפעלת הפוליסה והפסדים לחברה. התחום הוא, כאמור, מורכב מאוד, אך חשוב לאין ערוך. כאשר אדם רוצה לרכוש פוליסת ביטוח, הוא צריך להבין שיש לו הכוח הצרכני, ומנגד עומד האינטרס של סוכן או חברת הביטוח להרוויח. סוכן ביטוח שיודע למצוא את דרך המלך ולמצוא מודל רווחי ונכון גם לעצמו או לחברה שלו וגם ללקוח, הוא סוכן ביטוח טוב, ניואנס זה משנה את לגמרי את ההגדרה של “כמה מרוויח סוכן ביטוח” בחודש.  תהליך החיתום, מהווה, דה פקטו, את הבסיס לעבודה של כל חברת ביטוח באשר היא. 

להקטין את הסיכון

חשוב לזכור שמבחינת חברת הביטוח, כל לקוח הוא שונה, מכיוון שרמת הסיכון היא אינה קבועה. בתהליך החיתום יש לקחת בחשבון את כל האלמנטים השונים, כדי למצוא מחיר שהוא נכון ללקוח ורווחי לחברה. לימודי חיתום ביטוח נותנים למעשה את כל הכלים לסוכן הביטוח על מנת למצוא את הנוסחה המנצחת שתעזור לו להרוויח ולהקטין את הסיכון עבורו או עבור הגוף שהוא עובד בו. התהליך הזה, כאמור, דורש בידוק עמוק, שאלת השאלות הנכונות ובדיקת כל הנתונים לפני שמעניקים פוליסה ללקוח. לימודי חיתום ביטוח חייבים להיערך במקום הנכון, אצל אנשי מקצוע איכותיים שכבר ביצעו את התהליך בעבר, וזאת אפשר למצוא למכביר במכללת אורין שפלטר.

לפרטים נוספים על לימודי חיתום ביטוח והקורסים השונים במכללת אורין שפלטר צרו קשר 077-362-6402

קרדיט תמונה: Shutterstock


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *