קופיקו בייבי – ספרים לקטנטנים עם גרסת ג’וניור ללימוד מילים ראשונות

קופיקו בייבי – ספרים לקטנטנים עם גרסת ג’וניור ללימוד מילים ראשונות
קופיקו, הקוף האהוב והעל זמני, גאה להשיק במסגרת חגיגות ה- 65 שנה להיווסדו את:
 קופיקו בייבי
סדרת ספרים חדשה לקטנטנים עם קופיקו בייבי, גרסת הג’וניור של הקוף האהוב!!
איך מלמדים תינוקות לדבר? 
הדרך הכי טובה להכיר לתינוקות כבר מגיל 6-7 חודשים את העולם שבו הם חיים, היא באמצעות ספרים עם תמונות המתארות מילים ראשונות. 
אני ישבתי עם כל אחד מהילדים שלי מגיל חצי שנה עד גיל שנה, הראיתי להם תמונות, אמרתי את המילה, הם הקשיבו אבל לא דיברו. ואז, בדרך כלל בסביבות גיל שנה פתאום הם התחילו לפלוט את כל המילים שלימדנו אותם. 
חזרתי עם כל אחד מהם באופן עקבי על המילים בספר, התמונות, כמעט מדי יום. ואחר כך בשלב הבא הייתי שואלת אותם : איפה הכדור? איפה אפרוח? והם היו מצביעים. וברגע שהתחילו לדבר היו לוקחים לבד את הספר ומספרים לי מה המילה שהם רואים ומדפדפים לבד. 
 
תינוקות הם כמו דף חלק שאפשר לכתוב עליו הכל. אפשר ללמד אותם מה שאתם רוצים ויכולת הקליטה שלהם מדהימה גם אם הם לא מדברים. 
שימוש בספר לימוד למילים ראשונות יכול לפתח מאוד את היכולת הקוגניטיבית והוורבלית של הילדים ולפתח לו גם כישורי למידה כבר מגיל צעיר מאוד. 

קופיקו, הקוף הלאומי המלווה אותנו כבר למעלה מששה עשורים, מזמין את הקטנטנים ללמוד מילים ראשונות בשני סוגי ספרים חדשים בעלי פורמט שונה, גדול, צבעוני ושובה עין שמשלב לימוד, משחק והנאה:
“מילים ראשונות”- סדרה חדשה לקטנטנים מבית היוצר של קופיקו. בעזרתו של קופיקו בייבי ילמד הפעוט בספר זה מילים ראשונות.
“ספר משחק ” – קופיקו בייבי מזמין ללמוד מילים ראשונות בספר משחק מקסים הכולל מעל 50 לשוניות משחק מתחתן יגלה הפעוט מילים בסיסיות מעולמו של קופיקו בייבי.
הסדרה החדשה מעוטרת בציורים גדולים וצבעוניים המעניקים לילד אמצעי מוחשי נוסף לחיבור אל הדמות, ההתרחשות והמסרים וביחד – אל מחוזות דמיונו של הילד.
 
מחיר מומלץ לצרכן :
“מילים ראשונות”-88 ₪
כריכה קשה 14 עמודים .
“ספר משחק מילים ראשונות”-98 ₪
כריכה קשה 14 עמודים .
 
ניתן להשיג  בכל רשתות הספרים המובחרות!