צילומי הריון, תינוקות וילדים – אלין פריש, צלמת נשמה – המלצה חמה!

אני רוצה להמליץ לכם על צלמת מדהימה, צלמת נשמה.
קוראים לה אלין פריש, ולעסק שלה קוראים SOUL PHOTOGRAPHY או בעברית “צילום נשמה“.
באלין נתקלתי במהלך שיטוטיי בקבוצות שונות בפייסבוק עם שירות חדש שהיא מציעה של צילומי הריון בבית. בפעם השלישית שראיתי את הPREVIEW לפוסט הזה, לחצתי עליו והגעתי לאתר שלה.
כשהתחלתי לעיין בגלריות הבנתי למה היא קוראת לעסק שלה “צילום נשמה”.
לאלין יש כישרון מדהים לתפוס רגש , לתפוס רגע, לתפוס תמונה שעושה לך משהו בבטן כשאתה מסתכל, היא תופסת את האדם ברגע הזה שבו המבט או הבעת הפנים מביעה משהו תוך שימוש בקומפוזיציה של חלל החדר והשילוב של כל אלו יוצר משהו חזק,
יוצר חוויה אצל מי שמעיין באלבומים שלה.
מהר מאוד מצאתי את עצמי מעיינת באלבומים השונים, גם אלו שלא מתקשרים אלי, וגומעת בצימאון עוד ועוד מהעבודות הנפלאות של אלין.
כשהחלטתי שאני מרימה אירוע הריון נוסף, ידעתי שאני מחפשת צלמת כמוה. אני רוצה להעביר את הרגש, את התחושה הביתית הזו של אירועי בוטיק, הרגשתי שמישהי כמוה תדע איך לצלם את ההריוניות שבאות לאירועים, להוציא משהו מעבר לעוד תמונת בטן, ולהשאיר להן מזכרת כיפית מהאירוע.
כשפגשתי את אלין, הוקסמתי!
יש בה משהו כל כך ארצי, כל כך אמיתי, שגורם לך להתחבר אליה ולהרגיש איתה בנוח די מהר, משהו בה גורם לך להפתח אליה וזה כנראה מה שיוצא בתמונות.
בקרוב אוסיף קישור לגלריית התמונות מהאירוע, אבל רציתי להמליץ על שירות חדשני שאלין מציעה –  צילומי הריון שאלין עורכת, אצלכם בבית!
היא מגיעה אליכם הביתה, לסביבת המגורים הטבעית שלכם, אתם מתנהלים לכם בשגרת היום יום ואלין פשוט שם מסתובבת עם המצלמה ומנציחה רגעים משותפים של אהבה, מעין אלבום בשביל הילד שבדרך, שבעוד כמה שנים יוכל לראות איך ההורים שלו היו בזמן שהם המתינו לו  ואיך אמא שלו נראתה וכמה אהבה היתה לה אליו כבר בבטן..
אני חושבת שזו מזכרת מאוד יפה ויש משהו ייחודי בפשטות של להצטלם בבית שלכם, בסביבה הטבעית שבה אתם מרגישים הכי בנוח, תסמכו על אלין שהיא תדע להסתדר עם הקומפוזיציות והתאורה הנכונה שיוציאו תמונות מדהימות!
אותו הדבר תקף גם לגבי תינוקות, עסקים, משפחה , אירועים וילדים וכל דבר בעצם! והכל בנוחיות של הסביבה שלכם, בלי להתאמץ, אלין מגיעה אליכם, תופסת את הרגעים הקסומים והם ישארו לכם למזכרת.
אז הנה קצת על השירות שאלין מציעה לנשים בהריון :
אלין פריש, צלמת נשמה ומומחית לצילומי היריון משיקה בימים אלו סשן צילומי היריון חדש – סדרת צילומי מעקב, הכוללת תמונת היריון חודשית החל מהחודש השלישי ובוק תמונות בחודש השמיני.
אלין פריש:
“בוק צילומי היריון זה דבר נפלא ומרגש אך הוא לבדו אינו ממחיש את השינוי ההדרגתי העצום שגוף האישה עובר”. אלין מגיעה לצלם בבית הלקוחה על מנת שהתמונות יהיו בסביבה הטבעית והמוכרת של המצולמים.
וקצת על אלין:
אלין פריש הינה צלמת נשמה. בוגרת לימודי צילום (ופסיכולוגיה בלימוד עצמי). הסטודיו של אלין ממוקם בצפון תל אביב, הוא מעוצב כדירת מגורים, ובכך מאפשר סביבת עבודה אינטימית וחמימה וצילום סיטואציות הלקוחות מחיי היומיום. אלין מצלמת גם באתרים אחרים, לפי בחירת הלקוח, בכל רחבי הארץ ובחו”ל . עבודותיה מתאפיינות באיכות בלתי מתפשרת, סגנון ייחודי ומחויבות עמוקה לשביעות הרצון של לקוחותיה.
אתר האינטרנט:
www.soulphotography.co.il
לעמוד הפייסבוק של אלין


לפניכם טעימה קטנה מהצילומים של אלין, אני ממליצה לכם להכנס לאתר, להתרשם, להתאהב ולהזמין אותה אליכם, בין אם לצילומי הריון או לצילומים מרגשים יחד עם התינוק..


Response (1)
  1. מצלמות נובמבר 28, 2010

    יופי של תמונות הריון. ממש מרגשות! עושות לי חשק לתמונות משלי, למרות שאני עדיין לא בהריון 🙂

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *