ערסל לעגלת סופר לתינוקות – בינקסי – איך להסתובב עם תינוק בסופר , תכירו את Binxy

מכירים את זה שאתם ממש חייבים ללכת לקניות בסופר אבל אתם בדיוק עם התינוק?
ואז, הודות לחוקי מרפי הוא בדיוק החליט שהוא עייף ורוצה לישון או שהוא חסר מנוחה ובמנשא לא כל כך נוח לו , ולהסתובב עם עגלת תינוק בסופר – זו משימה בלתי אפשרית.
ואם זכיתם בזוג תאומים מתוקים, אז מנשא זו לא אופציה עבורכם.
אז יש פתרון.


ערסל לעגלת סופר של בינקסי Binxy

חברה שחיה בארצות הברית סיפרה לי שזה הדבר הכי חם עכשיו בסופרים ושיצא לה לראות עשרות הורים מאושרים עם המוצר הזה שהוא כל כך פשוט ועם זאת גאוני,
עוד מוצר מסדרת ה- “איך לא חשבו על זה קודם”?
כאמא ל-3 ילדים, אני מודה שנמנעתי מללכת עם התאומות שלי לסופר בשלב הינקות בחודשים הראשונים, אלא אם כן היה מדובר בהשלמת קניות בקטנה, כי להסחב עם עגלת תאומים לסופר זה לא להיט. ועם הגדול שלי – מדי פעם הייתי לוקחת מנשא, אבל זה לא היה נוח תמיד.
ואז באה איזו גברת מאמריקה והמציאה את הפתרון המהפכני החמוד הזה שעושה את החיים של הורים לתינוקות מגיל 0 עד גיל חצי שנה לקלים!

מה זה הערסל הזה?

מדובר על מוצר פשוט יחסית שמורכב מערסל בד עם קימור, רצועות קשירה ושני תופסנים בצדדים שמתלבשים על עגלת הסופר.
התופסנים קשיחים ועמידים ומקובעים לדפנות עגלת הסופר באמצעות סקוץ חזק ועמיד.
את הערסל אפשר להניח כערסל בודד לתינוק אחד ואף לשים שניים יחד עבור תאומים.
הערסל מגיע במגוון בדים ועיצובים משגעים ואופנתיים והוא סופר שימושי !
הוא בטיחותי, קומפקטי ומתקפל לגליל בד דק שיכנס בקלות לכל תיק.
יש על המוצר מאות ביקורות שמשבחות ומהללות אותו באמזון, ולכן חשבתי שכדאי להכיר לכם אותו.

הערסל של בינקסי מגולגל

להזמנת הערסל לחצו כאן 

הערסל עשוי מ-97% כותנה, בדים וחומרים איכותיים, תפירה כפולה, והוא עבר מספר מבדקי בטיחות של ארגונים שונים בארצות הברית על מנת לשמור על בטיחות הקטנטנים בנוחות ובסטייל.
אמנם אני עברתי את גיל הינקות, אבל אין ספק שהמוצר הגאוני הזה נוח יותר מלהסתובב בסופר עם מנשא, במיוחד כשהתינוק עייף ורוצה לישון. זה מספק לו נקודת מבט נוחה, מעניינת וצבעונית על המתרחש סביבו.
התאמה לסלקלים – המנשא הזה ברוב גאוניותו, מתאים גם למרבית הסלקלים ומעוצב כך שהוא יכול לסחוב את הסלקל ויש לכם רצועה לקשור את הסלקל בבטיחות במידה והתינוק נרדם באוטו ולא בא לכם להעיר אותו, אבל תהיו בטוחים שיהיה לו נעים ונוח בערסל. תוכלו לראות תמונות וביקורות בעמוד המוצר באמזון.
המחיר – 55$ ועוד 11 דולר משלוח לישראל.
אם יש לכם חברה או מישהי מהמשפחה שעומדת ללדת ובא לכם להביא מתנה מקורית, הערסל הזה בהחלט יהיה שימושי עבור כל הורה לתינוק בגיל לידה עד גיל חצי שנה.

להזמנת הערסל לחצו כאן 

שימו לב – יש מספר חיקויים באמזון ובאתרים סיניים שהם מעט זולים יותר, אך הם לא המוצר המקורי ואינם נתמכים באותם אישורי בטיחות , תקן ואותה רמת איכות של המוצר, לכן מומלץ במיוחד כשזה קשור בבטיחות תינוקות, לקנות מוצרים ממוכרים מוכרים, מוצר שיש עליו פטנט ומוצר שעבר בדיקות איכות ובטיחות, במיוחד כשמדובר בקטנטנים שלנו.
זה המוצר המקורי של בינקסי והוא נמכר באמזון: