עגלת תינוק 3D LIGHT מבית SILVERCROSS – סקירת מוצר

חברת סילברקרוס הבריטית שהביאה לשוק עגלות מצוינות כמו ה-SURF היוקרתית, את עגלת FREEWAY הסופר פרקטית ואת טיולון הPOP SPORT שתפס מקום מכובד בשוק הטיולונים, משיקה את עגלת 3D LIGHT , עוד עגלה איכותית ומוצלחת לרשימה.
הדבר הראשון שניתן להבחין בו בכל העגלות של סילברקרוס הוא ההקפדה על הפרטים הקטנים, על הריפוד האיכותי שלא חוסכים בו, על איכות החומרים, המנגנון והשלדה וגם כשמדובר בעגלות “קלות”, הן די יציבות ומאסיביות.
עגלת ה3D LIGHT בעלת פוטנציאל להתברג חזק בשוק העגלות. עם טיולון במשקל של 9 ק”ג בלבד, אמבטיה רכה ומפנקת שנשכבת יחד עם המושב ל180 מעלות וידית שמתארכת עד 106 ס”מ, הופכים אותה לעגלה עירונית מוצלחת ביותר.

האמבטיה הרכה

מי אמר שבעגלה לתינוק חייבים אמבטיה קשיחה? בעגלת 3D LIGHT מושב הטיולון נשכב עד ל180 מעלות ויש לעגלה אמבטיה רכה , מפנקת ומרופדת שמתלבשת על גבי המושב בקלות ובפשטות, ומקנה מתחם שכיבה נעים ובטיחותי לתינוק , יחד עם רתמות לקשירה בטיחותית של התינוק וכיסוי רגליים שהופך את האמבטיה הרכה למוגנת וחמימה עבור התינוק. כאשר העגלה עם האמבטיה הרכה, הפנים של התינוק פונים כלפי האם.

מושב הטיולון

מושב הטיולון נשכב ל180 מעלות וכמו האמבטיה גם בו יש השקעה בריפוד המפנק לנוחות מירבית של התינוק והפעוט בעת השינה בשל תמיכה מרופדת לראש התינוק. מזרן המושב ניתן להסרה ולכביסה בקלות. סוכך השמש של הטיולון די מוצלח ומקנה הגנה טובה גם כאשר התינוק שוכב. כיסוי הרגליים מתאים גם לטיולון ויחמם את התינוק שלכם בימי החורף הקרים.

תפעול העגלה

מנגון הקיפול של העגלה די פשוט וקל לתפעול – מושכים קליפס קטן בשתי הידיות של העגלה ואז מושכים ביד אחת כלפי מעלה את ידית הקיפול של העגלה, והעגלה מתקפלת תוך שניות לקיפול מטריה קומפקטי, ננעלת ונעמדת. יש לעגלה גם ידית אחיזה נוחה לנשיאה ויחסית לעגלות משולבות אחרות היא די קלה – רק 9 ק”ג, כך שלא תצטרכו לרכוש בהמשך טיולון.
העגלה מאוד יציבה גם כאשר מעמיסים תיק כבד על הידיות. לידיות העגלה יש צורה ארגונומית עם זוית כלפי פנים שמאפשרת לנווט בנוחות ובקלות גם ביד אחת ויש ווים קטנים בידית כדי לתלות שקיות.
ידיות העגלה מתכווננות לגובה, ומגיעות עד ל106 ס”מ ומתאימות גם לאנשים גבוהים.
בתחתית העגלה יש סל אחסון גדול יחסית ונגיש .

היגוי ועבירות

לעגלת 3D LIGHT  יש 4 זוגות של גלגלים כפולים בגודל בינוני. לשימוש עירוני סטנדרטי  שכולל קצת פארקים ודרכי עפר פה ושם, העגלה מצוינת.

הוספת סלקל

לעגלת 3D LIGHT  ניתן להוסיף בקלות סלקל VENTURA מבית סילברקרוס שמתלבש בקלות על הטיולון ועל הפגוש הקדמי של העגלה והופך אותה למעשה לTRAVEL SYSTEM.
 
לסיכום,
עגלת 3D LIGHT היא בהחלט אחת העגלות הפרקטיות יותר שקיימות בשוק העגלות, יש לה יתרונות רבים, עיצוב צעיר ורענן והיא עגלה יציבה, איכותית ועמידה שתשמש אתכם בהנאה לאורך זמן.
את עגלות סילברקרוס ניתן להשיג בחנויות המורשות וברשת ד”ר בייבי.
נננננ

סרטון הדגמה על תכונות העגלה :


 


Response (1)
  1. s
    skychick דצמבר 29, 2011

    יופי כבר הרבה זמן שמתי עליה עין

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *