עגלת תינוק עם גלגלי אויר למול גלגלים מוקצפים – יתרונות וחסרונות

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

עגלה לדוגמא עם גלגלי אויר – EASY WALKER

זו עובדה שהמבחר הרחב של עגלות תינוק שקיים היום בשוק הוא לא נורמלי.
ישנם קריטיריונים רבים לבחירת עגלת תינוק ולכל הורה מתאים סוג אחר של עגלה בהתאם לשימושים שלו.
נתחיל ונאמר שאין דבר כזה “העגלה הכי טובה”, יש עגלה שמתאימה יותר ועגלה שמתאימה פחות. לצרכים שלכם.
הורים רבים שואלים אותי לאחרונה מה עדיף – עגלה עם גלגלי אויר או עגלה עם גלגלים מוקצפים?
גם לשאלה הזו אין לי תשובה חד משמעית מאחר ויש יתרונות וחסרונות לכל סוג של גלגלים.
על העובדה שגלגלי אויר הם בעלי יכולת היגוי מוצלחת יותר מגלגלים מוקצפים אין ויכוח. במסגרת מבחן העגלות יצא לנו לבחון למעלה מ-100 עגלות שונות ותמיד כשאנחנו מגיעים לעגלה עם גלגלי אויר, זה ברור לנו שיכולת ההיגוי שלה תהיה מעולה, גם אחרי שנעמיס עליה את המשקולת שלנו ששוקלת 17.5 ק”ג (ואמורה לדמות לפי התקן משקל של תינוק בן כשנה וחצי +תיק שנמצא בתחתית המושב).
בין אם הבדיקה מתבצעת על רצפת שיש של חנות או רצפת פרקט, תהיו בטוחים שכאשר מעמיסים על מרבית העגלות משקל שכזה, הן פשוט מגיבות אחרת לחלוטין וחלקן בקושי זזות וההיגוי הופך לקשה מאוד. זה מאוד תלוי במתלים שיש לעגלה.
בד”כ לעגלות עם גלגלי אויר יש תכנון הנדסי של מתלים ובולמי זעזועים שגורמים לעגלה לנסוע בקלילות וללא מאמץ גם אחרי שמעמיסים עליה משקל רב כל כך.
בנוסף, גלגלי אויר הם בעלי עבירות מוצלחת מאוד בכל תנאי שטח והם הופכים את הנסיעה לנוחה ונעימה יותר עבור התינוק שנמצא בעגלה. כך שאם בנוחות עסקינן – זה הפתרון.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
עגלת סולה – גלגלים מוקצפים

למעשה, לגלגלי אויר יש חיסרון אחד בולט והוא הפנצ’רים. בדגמים הישנים של העגלות עם גלגלי אויר מלפני מספר שנים, אכן היתה בעיה מאוד נפוצה מסוג זה, אך במרבית דגמי העגלות של השנים האחרונות, הגומי של הגלגלים הפך להיות עבה הרבה יותר ובחלק מהגלגלים יש גם שלד מתכת כך שגם אם תמצאו את עצמכם עם פנצ’ר באמצע טיול, עדיין העגלה תיסע די טוב. במרבית החברות ישלחו אליכם גלגל חלופי הביתה או שאפשר לקפוץ לפנצ’ריה על מנת שיתקנו לכם את התקר בגלגל.
אני יכולה להעיד שבשנה- שנתיים האחרונות אני שומעת פחות ופחות על פנצ’רים בעגלות תינוק ובאירופה מרבית העגלות מגיעות עם גלגלי אויר ולא עם גלגלים מוקצפים, גם דגמים שבארץ נמכרים עם גלגלים מוקצפים.
היתרונות של גלגלים מוקצפים הם כמובן שאין פנצ’רים אבל יחד עם זאת, העבירות שלהם קצת פחות מוצלחת וגם יכולת ההיגוי לא משתווה לזו של גלגלי אויר תחת עומס של משקל רב.
במידה ואתם מתגוררים במושב או מתכננים לעשות הרבה טיולי שטח\פארקים עם העגלה, או הליכות מרובות, שווה לכם לצאת מהסטיגמה ולבחון גם עגלות עם גלגלי אויר כי גלגלי האויר של היום הם לא גלגלי האויר של פעם.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]