עגלת תאומים במבלרייד או סטרולאייר STROLLAIR – BUMBELRIDE

במסגרת מבחן העגלות שערכתי עם אבי ורון יצא לי לבדוק המון עגלות תאומים.
כשהייתי בהריון עם הבנות התחלנו לבדוק וחקרנו וחפרנו וגם בחו”ל שתיהן הכי מומלצות עם ביקורות מצוינות. יש לי חברות שהביאו את הבמבלרייד מחול והמליצו בחום. אני הייתי מהראשונות שקנו את הסטרולאייר בארץ והאמת שבהתחלה הייתי מאוד מרוצה. בחצי שנה הראשונה בעיקר.
העדפתי אותה בגלל האפשרות למושבים שמתהפכים לכיוון שלך. בסך הכל עגלה מצוינת.
כשהבנות היו בנות חצי שנה בערך נסענו לחופשה משפחתית באילת והיינו צריכים עגלה קומפקטית יותר והחלטנו לקנות את הSAVVY של בייבי סייף שהוא טיולון תאומים קל ופשוט ששוקל 10 ק”ג.
די מהר התאהבתי בו כי הקיפול קומפקטי- מטריה – קל ונוח ופשוט והוא תופס פחות מהר וקל יותר וכשהבנות היו במשפחתון הייתי מביאה אותן עם העגלה, מקפלת ומעמידה אותה בפינה עד שאני חוזרת כך שהיא לא תופסת מקום.
עברנו להשתמש בעיקר בה כי הסטרולאייר שוקלת בסביבות 14 ק “ג וכשהשימוש נהיה אינטנסיבי יותר מדי יום, היה לי חשוב להיות עם עגלה קלה.
אחרי שיצא לי להשתמש בסטרולאייר פעם- פעמיים בחודש, ואחרי שבמשך חצי שנה היא בעיקר עמדה בסלון, החלטתי למכור אותה ביד 2. היא היתה במצב מעולה. עברנו להשתמש בSAVVY שהיא בסך הכל אחלה.

קצת אחרי שילדתי יצאה לשוק הברייטקס תאומים, שהיא די דומה לבייבי ג’וגר תאומים והיו לה את כל השיפורים שהיו חסרים לי בבייבי ג’וגר. אבל התבאסתי קצת שהיא לא יצאה כמה חודשים קודם כי אז הייתי הולכת עליה.
ואז הגיע החורף והגשם ונאלצנו לצאת איתן מדי יום גם בגשם והיא לא ממש מכסה מפני שמש או גשם. באותם ימים בדקנו את הקוקו שהגיעה לארץ במסגרת מבחן העגלות, וראיתי שהיא ממש מוצלחת ונוחה לשימוש וקלה (10 קילו שזה משמעותי בגיל שנה!) והזמנתי לי אחת . האמת? אני מאוד מרוצה ממנה.
יש לה ביצועים מצוינים תחת עומס ובכל תנאי שטח והיא מאוד גדולה ומרווחת לבנות והקטע של המשקל מאוד משמעותי כשאת מרימה ומקפלת ופותחת ומורידה את העגלה כמה פעמים ביום.
עם הגדול שלי הייתי עם אינגליזינה עד גיל שנתיים ו-10, התאומות בנות שנה ו-4 חודשים , אחת הולכת כבר חודש, השניה התחילה ללכת ממש בימים האחרונים והן לא ממש רוצות לשבת בעגלה ורוצות לרדת ממנה. כנראה שבקרוב אמכור גם אותן בקצב הזה, אבל לדעתי יש חשיבות רבה למשקל בהסתכלות לטווח ארוך.
את הבמבלרייד אני מקוה שנצליח לבדוק בשבוע הבא אבל ממה שיצא לי להתרשם מחברה שלי היא מצוינת ועם עבירות מעולה. מה שחשוב באמת לדעתי בעגלת תאומים זה :
משקל העגלה, אלא אם כן את מתגוררת בסביבה כפרית ומתכוונת לטייל הרבה ברגל אז כן חשוב גלגלים גדולים ונוחים
זוית ישיבה של 110 מעלות או פחות (אחרת התינוק עף אחורה וקדימה עד שהוא יושב יציב, דבר שהפריע לי מאוד בסטרולאייר כשהן התחילו לשבת)
סל גדול בתחתית
גובה הידית פחות קריטי. בעלי בגובה 1.85 ואני 1.67 ומסתדרים מצוין גם עם הבייבי סייף, הביבה יותר גבוהה קצת בידית . בסטרולאייר הידית התכווננה אבל זה לא היה משמעותי.
קיפול קל, פשוט ונוח – מאוד חשוב.
בעיקרון, תבדקו מה הצרכים שלכם ובהתאם לכך תחליטו .
אני כרגע 4 חודשים עם הקוקו ומאוד מרוצה. אני מודה שבמיוחד בהתחלה זה היה די נוח שהיתה לי האפשרות לראות אותן עם הפנים אלי, אבל זה פחות קריטי. אני מכירה עוד בנות שקנו סטרולאייר ועברו אח”כ לקוקו ומרוצות גם.
ועוד משהו, עגלת תאומים זו לא חתונה קתולית. אני קניתי את העגלה כשהן נולדו מתוך מטרה להנות ממנה עד גיל מאוחר, אבל אחרי כמה חודשים הצרכים משתנים ופתאום את מגלה שעגלה של 15 קילו זה לא להיט לסחוב במיוחד כשיש עליה עוד 20-30 קילו. יש לי חברה עם הבייבי ג’וגר סלקט ועכשיו כשהילדים בני 10 חודשים היא כבר שוקלת להחליף כי זה מסורבל להסתובב עם עגלה כבדה.
בגלל זה יש המון עגלות תאומים ביד 2 ואני אומרת תקנו ומקסימום אחכ תמכרו כי הצרכים של גיל שנה עם תאומים זה לא הצרכים של גיל 3-4 חודשים.
היום למשל גם מבחינת תיק- אני יוצאת עם תיק קטן שלי, עם בגדים להחלפה, 4-5 חיתולים , מגבונים, בקבוקי מים , מוצצים וזהו. הן אוכלות הכל כבר מגיל חצי שנה ותמיד אפשר למצוא מה לתת להן לאכול, בבית הן אוכלות בקבוק בבוקר ובערב. שבוע שעבר יצאנו לבקר את המשפחה ואחרי שהן סרבו לשבת בעגלה , לקחנו את נוגה שכבר הולכת יציב ביד, ולמיה הבאנו בימבה וזה היה פשוט תענוג לצאת בלי עגלה ..
אז תזרמו עם מה שמתאים באותו רגע.