עגליס -עגלות תינוק בליסינג

חברת “עגליס” שנפתחה לפני כשנה, הצליחה לחולל מהפכה בשוק של עגלות התינוק.

החברה, המציעה שירותי ליסינג לעגלות (כן, קראתם נכון), הצליחה להגיע להישגים מרשימים בשל המחירים האטרקטיביים, ההיצע הרחב של מגוון מותגים , תנאי התשלום הנוחים, והפרקטיות שמבטלת את הצורך לרכוש עגלת פרימיום יקרה בכמה אלפי שקלים ולאחר מכן להתקע איתה כשרוצים לעבור לטיולון קל ופשוט יותר.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

עגלת BUGABOO

אחד היתרונות בליסינג לעגלות, הוא להורים לילד שני או שלישי שמתכננים להביא עוד ילד אחד וזהו, והם לא רוצים להכנס להשקעה גדולה מדי בעגלה שתשמש אותם לשנה – שנתיים ולאחר מכן לא יהיה לה שימוש אך עדיין חשוב להם להיות עם עגלה איכותית וטובה.
בדיוק בשבילם יש את האפשרות להשכיר את העגלה בליסינג.
חשוב לציין שכאשר רוכשים עגלת תינוק בליסינג, בדומה לרכב חדש, אתם מקבלים את העגלה חדשה מהקופסה, “מהניילונים” , והיא מגיעה עם אחריות יצרן כמו כל עגלה אחרת שתרכשו בחנות למוצרי תינוקות רק שכאן ההבדל במחיר יכול להגיע עד 40-50% פחות ובתום התקופה תוכלו להחזיר את העגלה, לרכוש טיולון איכותי וקל במחיר אטרקטיבי או לחילופין לרכוש את העגלה במחיר שעדיין יוצא לכם יותר זול ולהשאיר אותה אצלכם.
בנוסף, ניתן להנות בחנות ממחירים אטרקטיביים ביותר של רכישת עגלה (ללא ליסינג) מתוך המבחר הגדול וגם להשכיר אמבטיות לדגמי עגלות מסוימים.
בחברת “עגליס” ניתן למצוא את המוצרים והמותגים הבאים :

עגלות תינוק ומוצרי בטיחות:

  • בייבי ג’וגר: עלית, סיטי מיני, סיטי סלקט, קלאסיק תאומים, סיטי מיני תאומים.
    *בוגבו: קמיליון, פרוג, RED
    *פג פרגו: סקייט, מודולר טריפיקס, פליקו 3 P (קומפלטו, קלאסיקו, און טרק) , SI,
  • סילבר קרוס: SURF, 3D,
  • ביבה: BIBO, HIPI
  • ברייטקס: B-SMART, B-MOBILE , B-DUAL,
  • מקלרן: טכנו XT
  • ריקרו: YOUNG-SPORT, YOUNG PROFI PLUS ,
  • גרקו: בייבי ג’וניור, לוגיקו.

תיק לעגלה: גיטה, קמפניולה, JJ COLE, בייבי ג’וגר
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

עגלת ברייטקס

ריהוט לתינוק :
רהיטי טל
טקסטיל: מיננה, תינוקי, קמפניולה, RINCHI, NAP , טפליא, ADAN&ANAIS, BABY-TECH, כריתי
צעצועים ומשחקי התפתחות: MANHATTAN TOY,  TAF TOYS, PLAN TOYS, BOON, GREEN SPROUTS, WIN FUN, EUREKA,
מנשאים: BABY BJORN, יאמו, לופיקס, HOTSLINGS
מוצרים מנצחים: סופי הג’יראפה, בטיה אמבטיה, מאמי קליפ, מוצץ לסרבנים, בייבילגס, בייבי טבע.
השכרות: השכרת עגלות וטיולונים לתקופות קצרות, השכרת עריסות
ניתן להשיג אביזרים משלימים לעגלות, תמונות לעיצוב החדר, טיולונים, משחקי עץ, מתנות ליולדת ועוד מגוון רחב של מוצרי איכות לתינוק . . .

עגליס- ליסינג, השכרה וקנייה של עגלות תינוק

ליסינג: השכרת עגלות חדשות
השכרה: השכרת עגלות לתקופה קצרה, השכרת אמבטיות, השכרת עריסות, השכרת טיולונים.
קנייה: עגלות חדשות ומוצרי תינוקות,
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

עגלת SURF של סילברקרוס

בקרוב תוכלו לרכוש בעגליס גם חבילות לידה!
לפרטים נוספים , ניתן להכנס לקישור המצ”ב ולראות דוגמא לעסקה של עגלת תינוק בליסינג.
הנכם מוזמנים לחנות החדשה של עגליס שעברה שיפוץ  בבן גוריון 46 בהרצליה.
טלפון לפרטים – 074-7022286[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Response (2)
  1. ליטל אבירם ינואר 17, 2011

    רעיון מבורך!! חבל שקניתי את המוצי אני מצטערת על כל רגע… הייתי צריכה לשכור עגלה ומקסימום לקנות אותה בסוף אם יבוא לי עליה. באסה שלא ידעתי

  2. סמדי ינואר 18, 2011

    אכן רעיון מבורך במיוחד שמחירי העגלות רק עולים….חבל שלא ידעתי לפני שהשקעתי כ”כ הרבה כסף על עגלה אבל, אני מבטיחה להעביר את הבשורה:-) שיהיה בהצלחה!

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *