עגליס – ליסינג לעגלות פרימיום – זה כאן וזה אמיתי!

 


 
קיבלתי מייל מחברה על “שירות ליסינג לעגלות פרימיום”. מאחר והיא יודעת שאני חזק בתחום העגלות והציוד לתינוקות היא הניחה שזה יעניין אותי.
 
התגובה הראשונית שלי היתה תמיהה וכל הנושא היה נראה לי כמו איזה קמפיין פרובוקטיבי שבטח עומד מאחוריו איזשהו רעיון שבא להעביר מסר.
נכנסתי לקישור המצורף והגעתי לאתר של חברת “עגליס”. עד כה זה נראה אמיתי.
אני חייבת להודות שהרעיון קצת שעשע אותי בהתחלה. לאן הגענו?? ליסינג לעגלות?? אנשים השתגעו?? זה בסך הכל עגלה, ולא רכב. מה צריך ליסינג??
זה נשמע לי כמו נושא מספיק מעניין ורלוונטי עבור קהל הקוראים שלי והחלטתי לבדוק אותו לעומק.
 
התקשרתי לחברה, ענתה לי דליה שהיא אחת השותפות, היא אמרה שמדובר בשירות אמיתי לחלוטין ושאני מוזמנת להגיע לחנות שלהם בהרצליה להתרשמות והיא תשמח לתת לי את כל המידע כדי שאעביר לקוראים שלי.
למחרת הייתי באזור והחלטתי לעבור בדרך כדי להתרשם. החנות נמצאת ברחוב דרך  בן גוריון 46 בהרצליה, בנוסף יש בחנות מבחר מוצרי תינוקות מעוצבים , אך הדגש הוא על תצוגת העגלות.
מדובר בשני יזמים צעירים שהחליטו לספק שירותי ליסינג לעגלות לאחר ששמעו מחברים רבים בסביבתם על עגלות יוקרתיות שהיו שמחים לרכוש ואין להם את היכולת הכלכלית לכך או אנשים שכבר הגיעו לילד השלישי ורוצים עגלה איכותית ויוקרתית אך מתוך שיקול כלכלי הם מעדיפים לוותר ולקנות עגלה פשוטה כי הם יוצאים מנקודת הנחה שזה הילד האחרון ולא יהיה אח”כ מה לעשות עם העגלה. שני החבר’ה האלה הבינו שהיום יש לאנשים רבים צורך בעגלה נוצצת וחדשנית ושאם היתה להם היכולת לרכוש את העגלה שהם רוצים, הם בוודאי היו עושים זאת.
הם ישבו וחשבו והגיעו לפתרון שיאפשר לאנשים רבים להשכיר באמצעות ליסינג עגלות פרימיום במחירים אטרקטיביים שאפשר לעמוד בהם.
 
אז איך זה עובד?
כבר טרם הלידה אתם בוחרים את העגלה שאתם רוצים מתוך מבחר העגלות של חברת “עגליס”, מסכמים את תנאי התשלום בהתאם לתקופת השכירות, מתחייבים לתקופת השכירות, חותמים על חוזה, ויש לכם עגלת פרימיום חדשה במחיר משתלם ביותר.
חשוב להדגיש שמדובר בעגלה חדשה לחלוטין שמגיעה ארוזה בקופסה, עם אחריות היבואן לשנה- שנה וחצי, כמו כל עגלה אחרת שתרכשו בחנות, רק שכאן אתם משלמים תשלום חודשי עבור שימוש בעגלה לתקופה מוגדרת מראש של 12, 18 או 24 חודשים, עם אפשרות לרכוש את העגלה בתום התקופה בסכום מוסכם מראש או להחזיר את העגלה יחד עם אופציה לרכוש טיולון איכותי במחיר אטרקטיבי.
לשירות הליסינג של עגליס יש מספר יתרונות:

  • רוב עגלות ה”פרימיום” החדשות הינן עגלות שבד”כ הן קצת גדולות ומסורבלות ונוחות לשימוש בחודשי חייו הראשונים של התינוק. רוב האנשים עוברים בסביבות גיל 10-12 חודשים לטיולון קל ופשוט יותר ככל שתדירות היציאות והטיולים עם הילדים גדלה.
  • סכום התשלום החודשי נע בין 100-250 ש”ח-  תלוי בעגלה ובאורך תקופת הליסינג. במחיר כזה לחודש אתם מקבלים עגלה חדשה, איכותית ויוקרתית במחיר מיוחד וחוסכים לעצמכם הוצאה ראשונית גדולה על עגלה בתקופה של הלידה שבה יש הרבה הוצאות.
  • במידה ותרצו לרכוש את העגלה בתום החוזה, עדיין המחיר שתשלמו עליה אטרקטיבי ביותר ביחס לשוק.
  • אין צורך למצוא פתרון לאחסון העגלה, בתום תקופת השימוש אתם מחזירים אותה לחברה.
  • תאומים – עגלות תאומים איכותיות הן עגלות יקרות מאוד. יש אפשרות לעשות ליסינג לעגלות תאומים אשר הן בד”כ די גדולות ומסורבלות ולאחר מספר חודשים רוב ההורים מחליפים אותם. כך ניתן להשכיר את העגלה תמורת סכום חודשי שנוח לעמוד בו ולהחזירן בתום התקופה.
  • במקרה של ילד שני או שלישי שהגיע בהפרש של מספר שנים , ההורים רוצים להתחדש בעגלה חדשה אך לא מעונינים להוציא הוצאה כספית גדולה ולכן בד”כ מסתפקים בעגלה של הילד הראשון שהיא מדגם מיושן ולא תמיד במצב הכי טוב.

 
כרגע השירות כולל מבחר של עגלות ממותגים מוכרים וידועים כדוגמת PEG-PEREGO, BABY JOGGER, JOOLZ, BEBE CONFORT, BRITAX,BUGABOO ועוד דגמים אשר יתווספו לרשימה כבר בתקופה הקרובה. כמו כן ניתן למצוא גם עגלות תאומים כחלק מחבילות הליסינג במחירים משתלמים ביותר שהופכים את עסקת הליסינג לכדאית.
אני חייבת להודות שתוך כדי שיחה עם החבר’ה השתכנעתי בעצמי שמדובר בפתרון לא רע בכלל להורים שרוצים להשאר מעודכנים ולהסתובב עם עגלה חדשה ואיכותית ואפילו התחילו לעלות לי מחשבות בראש להשתמש בשירות הזה לילד הבא ולהפרד מהעגלה שלי שמשמשת אותי בנאמנות מזה שנתיים וחצי,  כי גם ככה התכנון לילד נוסף הוא רק בעוד שנתיים – שלוש.. ועד אז העגלה כבר תהיה בת 5 שנים.למרות שהיא במצב די טוב, עדיין בא לי להסתובב עם עגלה עדכנית למרות שאני בספק אם אמצא עגלה נוספת עם טיולון כל כך מוצלח כמו שיש לי.


Response (4)
  1. רעות מרץ 22, 2010

    איזה רעיון גאוני, לא ידעתי שיש כזו אופצייה, חבל שלא ידעתי קודם,
    לילד הבא שלי אני ארצה עגלה חדשה בליסינג

  2. יסמין אפריל 11, 2010

    הייתי בחנות היא מהממת השותפים מתוקים קניתי מהם בוגבו וכל מני מתנות לחברות שלי שילדו לא מזמן

  3. ענת יוני 6, 2010

    בהחלט סטרטאפ… 🙂 מעניין אם הקונספט החדש הזה של ליסינג לעגלות תינוק אכן יתפוס…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) יוני 7, 2010

    […] […]

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *