עגלות תינוק – האם זה חשוב שתהיה לכם עגלה עם ידית מתהפכת

אחת ההתלבטויות של כל זוג שנמצא לפני רכישת עגלה לתינוק, היא שאלת חשיבות ידית מתהפכת.
אני זוכרת שכשאנחנו התחלנו לסקור עגלות תינוק , בתחילת הדרך היה לי ברור שאני קונה עגלה עם ידית מתהפכת כי זה הכי נוח. אפילו נדלקתי על 2 עגלות עם ידית מתהפכת – מדריד של ד”ר בייבי וונציה של פג פרגו (ואז גם הגיעה האונו).
הייתי בטוחה שהדבר הכי חשוב בעגלה זה ידית מתהפכת ושהתינוק יהיה עם הפנים אלי בכל שלב.
התחלנו להתעניין אצל חברים עם תינוקות שהיו סביבנו, וכולם טענו שבתקופה הראשונית רצוי שהתינוק יהיה עם הפנים אלינו אבל זה לא קריטי. בתקופה של הטיולון כולם אמרו לנו שזה ממש לא משנה לאן התינוק פונה כי מה שמעניין אותו זה לראות עולם ולראות מה שבחוץ ואת קצת פחות מעניינת אותו (בלי להעליב).
כמו כן, יש 2 בעיות שחוזרות על עצמן בעגלות עם ידית מתהפכת – שחיקת מנגנון ההיפוך  ועבירות העגלה במצב שבו התינוק עם הפנים אליך היא בד”כ לא מוצלחת במיוחד, הרגליים נתקעות בגלגלים וזה לא הפתרון הכי פרקטי.
מניסיון עם 3 ילדים ו-4 עגלות, בסופו של דבר, העגלה שהיא הכי קלה, נוחה לקיפול, עם עבירות גבוהה , סל תחתון גדול ונוחות לילד ניצחה. ואלו היו עגלות עם מושב עם פנים כלפי חוץ, שאמנם לא אפשר לי להיות עם הילד שלי עם הפנים אלי ובהמשך עם האחיות התאומות שלו, אבל הילדים היו מרוצים ולצאת מהבית איתם לא היה פרוייקט מסורבל מדי ובסך הכל נהניתי מהשימוש בעגלה.
במידה וכן חשוב לכם לראות את התינוק, לעגלות רבות היום בשוק יש את האופציה של מרכב מתהפך, כך שניתן להרכיב את מושב הטיולון לאן שתבחרו- פנים כלפי האם או כלפי חוץ.
עגלות עם מרכב מתהפך  – בוגבו, SURF, פג סויץ’, אינגליזינה פרי, JOOLZ, צ’יקו טריו פור מי/ ליבינג, ABC, ורוב דגמי עגלות הפרימיום ה”הייטקיות”.
בכל מקרה, אנו ממליצים לכם לקרוא את סקר עגלות שבאתר וגם את המאמר על איך לבחור עגלה לתינוק , להתייעץ עם חברים, לחפש בגוגל, ולחשוב היטב מה הצרכים שלכם מעגלה