סקירת מוצר -Wellness- סדרת דגני הבוקר והחטיפים הבריאים של LIFE

wellnאת האריזה המפנקת ששלחו לי מטעם מותג Life של הסופרפארם למטרת התנסות וסקירת מוצר היה כיף לקבל..
 
מותג Life של סופר-פארם נכנס לקטגוריית מזון הבריאות ומשיק סדרת דגני הבוקר הכוללת שלושה סוגי דגנים וכן סדרת חטיפי דגנים בשני טעמים.
סדרת הדגנים כוללת שלושה טעמים: דגני בוקר מחיטה מלאה ואורז, דגני בוקר מחיטה מלאה ואורז בתוספת שוקולד מריר משובח ודגני בוקר מחיטה מלאה בתוספת פירות אדומים.
הדגנים עשויים מחומרי גלם טבעיים ועשירים בסיבים תזונתיים – כפי 2 מהמוצרים בשוק. בנוסף הדגנים מכילים 7 ויטמינים וברזל. בכל 100 גרם מדגני הבוקר WELLNESS יש מעל ל- 60% מהתצרוכת היומית המומלצת של ברזל ומעל ל -28% מהתצרוכת היומית המומלצת של ויטמין B12.
קיבלתי במארז 2 קופסאות של דגני בוקר מחיטה מלאה ואורז בתוספת פירות אדומים (תותים, חמוציות ופטל מיובשים) ויחסית לדגני בוקר אחרים שיצא לי לטעום שהיו מחיטה מלאה, הדגנים הללו קראנצ’ים ופריכים עם טיפונת מתיקות והשילוב של הטעם החמצמץ של הפירות יחד עם הדגנים עצמם יוצר שילוב מעניין של טעמים והדגנים הללו ממש כיפיים גם לנשנוש בלי רגשות אשם על קלוריות.
קיבלנו 2 אריזות שחוסלו במהלך סוף השבוע על ידי המשפחה ואפילו יובלי שלא ממש מת על דברים “בריאים” ונמנע בשנה האחרונה לחלוטין מפירות, אכל את הפירות המיובשים ואת הדגנים והיה לו ממש טעים (ביקש עוד “בולפלקס”).
מה שקצת הפריע לי זה גודל האריזה הקטנה, 300 גרם, זה ממש מעט בשביל משפחה עם 4 נפשות + פעוט.
 
סדרת החטיפים, המתאימה לנשנוש בריא במהלך היום, כוללת חטיפי דגנים עם שוקולד וחמוציות בתוספת תה ירוק, ג’ינסינג וגוארנה המעניקים אנרגיה ונמרצות וכן חטיפים עם משמשים בטעם יוגורט עם סיבים פרה ביוטיים וקומפלקס ויטמיני B המסייעים באיזון מערכת העיכול ובניית סביבת מחייה עשירה לחיידקים ידידותיים.
גם החטיפים התקבלו פה בבית באהבה רבה, הם קלילים במרקם, פריכים, השילוב של המשמש עם היוגורט קטלני ומיוחד והשוקולד עם החמוציות מאוד טעים. כיף גם לאכול ולדעת שאתה אוכל משהו בריא, וגם העובדה שבכל חטיף יש פחות מ100 קלוריות די עושה טוב בנשמה.
גם כאן נחלנו הצלחה יפה עם יובלי שמאוד התלהב מהחטיפים. עד עכשיו היינו קונים לו חטיפי דגנים מסוגים אחרים שהם לא על בסיס פירות, והופתעתי מאוד כשהוא אכל אותם בהתלהבות למרות הטעם המודגש של הפירות (מדובר על ילד שאומר על תות מתוק ועסיסי “לא טעים”).
נראה לי שהחטיפים הללו הולכים לקבל מקום של כבוד אצלנו בארון.. אולי הקטנציק יקבל קצת תיאבון וחשק.
 
למען גילוי נאות,
לא שילמו לי ולא ביקשו ממני לכתוב, שלחו לי את המארז בלי תמורה ואני מוצאת את המוצרים מספיק טובים ואיכותיים כדי לרוץ ולספר לכם עליהם.
 
ולמחירים :

עד ה-24 בפברואר יימכרו אריזות הכרות 300 גרם, וכן חטיפי הדגנים:12.99

 
מחיר לאריזת 375 גרם:
דגני בוקר מחיטה מלאה ואורז 19.99
דגני בוקר מחיטה מלאה ואורז בתוספת שוקולד מריר משובח 21.99 שקל
דגני בוקר מחיטה מלאה בתוספת פירות אדומים 21.99 שקל
 
כשרות: כשר – חלבי בהשגחת משולש קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל
 
 
מחירי חטיפי הדגנים:
אריזת 6 יחידות 24 גרם כל אחת : 16.99 שקל
כשרות: כשר – חלבי בהשגחת משולש קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל
 
 
להשיג ברשת סופר-פארם