סקירת מוצר – MY PILLOW PET – כרית בצורת חיה לפעוטות

אני רוצה להמליץ לכם על רעיון נפלא לתינוקות ופעוטות ואפילו לילדים – PILLOW PET .

הPILLOW PET הן כריות רכות ונעימות בדמויות של חיות שונות, שיש להן אופציה להפוך לבובה באמצעות סקווץ’ שנמצא בצידי הכרית, עם ראש , אוזניים, רגליים וזנב, וכאשר משחררים את הסקווץ’ הבובה הופכת לכרית רחבה , רכה ונעימה.
המגע של הכריות נעים, מפנק ופרוותי.
הן מגיעות במבחר רחב של צבעים ודוגמאות ובחו”ל למיטב הבנתי הן להיט די חזק בשל השימוש שלהן והעובדה שהן ממש נוחות.
כשקיבלתי את הכרית בדואר (לטובת גילוי נאות אציין ששלחו לי אותה למטרת סקירה והתנסות) לקחתי את יובל איתי. הוא פתח את החבילה ולמרות ששלחו לנו ארנבון ורוד וחמוד, מיד הילד התאהב בכרית ואמר שהארנב הוא חבר שלו.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

הארנב שקיבלנו שעבר הסבה לכלב..

הוא ישן איתו באותו הלילה והארנבון הזה משמש לו במקום הכרית. הוא לא מוכן לשמוע על כרית רגילה.
האוזניים של הארנב ארוכות ועם מרקם קצת יותר סינטטי וחלק והילד שלי שרגיל לישון עם חיתול טטרה, אוהב לשחק עם האצבעות באוזניים של הבובה, לחבק את הכרית, להסניף אותה ולישון איתה.
במהלך היום הוא מדי פעם סוגר אותה (גם הקטע של ההפיכה לכרית או לבובה מצא חן בעיניו והוא “עושה קסם”..) ומדבר עם הארנב שהוא החליט שהוא בעצם כלב, ומשחק איתו..
בקיצור,
אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומיוחדת, אני ממליצה בחום,
הPILLOW PET יכול לשמש גם ככרית נוי על המיטה לבני נוער ויש לבובות מראה מתוק וחמוד ביותר ואפילו אני נהניתי לשכב עליה כי היא פרוותית ומרופדת בבד שניל נעים וחמים למגע .
הPILLOW PET נהדר גם לנסיעות, בסוף השבוע האחרון שנסענו הילד סרב להתפנות בלי ה”כלב” שלו, ובמהלך הנסיעה הוא חיבק אותו וזה כל כך מתוק לראות אותו מדבר עם הכרית..
הכריות מגיעות במבחר דגמים ובשני גדלים – קטן וגדול.
המחיר לPILLOW PET גדול הוא 139 ש”ח
והכרית הקטנה עולה 89 ש”ח.
בסדרת הPILLOW PET ניתן למצוא גם מגוון מוצרים משלימים בדמויות החיות החמודות כגון שמיכות, כריות צוואר, נעלי בית, תיקים לפעוטות ובובות.
לאתר PILLOW PET – דגמים נוספים ולהזמנה
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
שמיכת אפרוח
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]