סקירת מוצר – תחליב לתינוק לפני השינה של Johnson’s & Johnsons

הוזמנתי השבוע לאירוע ההשקה של סדרת המוצרים לפני השינה של ג’ונסון אנד ג’ונסון.
במהלך האירוע הוצגה הסדרה החדשה יחד עם יתר המוצרים המצוינים של ג’ונסון , חברה שקיימת כבר למעלה מ50 שנה!
מאחר ואני אמא לפעוט בן 3.5, לא היה צורך בהסברים מיוחדים לגבי המוצרים של החברה, אני מכירה אותם , בחלקם משתמשת לסירוגין , ובסך הכל די מרוצה.
באירוע שמו דגש על תחליב העיסוי החדש לתינוק שיש לו ריח משגע, והוא מכיל תמציות של צמחים ושמנים ארומתרפיים שנבדקו במחקרים קליניים כבעלי השפעה מרגיעה לתינוקת. המרקם שלו מאוד נעים וממש לא שמנוני ונספג בעור תוך שניות תוך שהוא משאיר את האזור נעים, רך למגע ועם ריח טוב ועדין.
תחליב הלחות החדש מצטרף לסדרה קיימת של מוצרים שכוללת בין היתר שמפו, אל סבון ושמן לתינוק, שגם מגיעים ניחוחות דומים ועדינים שאפילו אני אשמח להשתמש בהם על עצמי.
התחליב החדש הוא נטול פרבן(חומרשעלול לגרום לגירוי בעור התינוק)  ונבדק דרמטולוגית על תינוקות.
בתום האירוע קיבלתי שקית מתנה שהכילה שמפו, סבון ותחליב לחות מסדרת הלילה לתינוק.
קצת הרגשתי שאין לי כל כך מה לעשות עם תחליב מאחר ויובל כבר בן 3.5 ובסביבות גיל שנה וחצי הפסקנו למרוח לו תחליב אחרי האמבטיה כי הוא היה משתולל לנו.  זכרתי שאמרו באירוע שיש לתחליב השפעה מרגיעה על תינוקות בשגרת הלילה.
החלטתי לנסות, אין לי מה להפסיד ואם יש סיכוי שזה יקצר את החגיגות שהולכות אצלנו לפני השינה, מה טוב. רק שלא הייתי בטוחה איך יובל יגיב לתחליב או לעיסוי מאחר והוא ילד “קצת” נמרץ שלא ממש מסוגל לשבת בשקט ליותר מדקה וחצי..
בזמן האמבטיה אמרתי ליובל שיש לנו קרם חדש ושאני אעשה לו נעים עם הקרם בבטן, הוא הגיב להפתעתי בהתלהבות. הוא נשכב על המיטה, עיסיתי לו את הגוף בעדינות, את הבטן, הידיים והרגליים והילד פשוט התמוגג. כשסיימתי אחרי כמה דקות הוא דרש :”אמא עוד, אל תפסיקי!” אז המשכתי. היה לו נעים מאוד..
כבר כמה ימים שמדי ערב אני או בעלי מפנקים אותו עם עיסוי אחרי האמבטיה, הוא נהנה מהמגע שמקנה לו חום ובטחון, ואני נהנית אח”כ להסניף אותו ואת הידיים שלי. הריח של הקרם ממש נעים ומאחר והוא על בסיס מים המרקם שלו מאוד קליל והוא לא שומני ונספג בעור תוך כמה דקות.
לסיכום , אני ממליצה בחום על הקרם, זה הפך אצלנו לטקס קבוע, כפי שהיה כשהיה תינוק רך. אני לא יודעת אם יש קשר , אבל בהחלט יש התקצרות משמעותית באורך החגיגות בלילה לפני השינה של יובל. מה שכן, זה מחזק מאוד את הקשר ומקנה לילד מגע שהוא נורא זקוק לו.