סקירת מוצר – משחק זיכרון לילדים – משחק זכרון חיות אלקטרוני של חברת Ouaps toys

משחק זיכרון של חברת OUAPS
משחק זיכרון של חברת OUAPS

קיבלתי למטרת התנסות משחק זיכרון אלקטרוני חדש של חברת OUAPS אשר משווק בלעדית ע”י חברת פופיק.
משחק הזיכרון האלקטרוני, מגיע באריזה קומפקטית כשכל הקלפים והאסימונים נארזים פנימה בקלות. המשחק כולל 24 כרטיסים עם תמונות של חיות  , קופסת משחק שבתוכה מובנה מקש המשמיע צלילים שונים של 24 חיות ואסימונים צבעוניים .
על גבי הקופסה יש מעין כפתור שכאשר לוחצים עליו הוא משמיע קולות של חיות שונות (24) באופן רנדומלי, והמשתתפים במשחק צריכים לזהות באיזה חיה מדובר ולהניח את האסימון על גבי הקלף של החיה המתאימה וצריך לזכור היכן הוא מונח.הראשון שמסיים את האסימונים שלו הוא המנצח.
המשחק די חמוד, בצבעים חיים וצבעוניים, ומאוד אהבתי את הרעיון של לימוד הילדים על הקולות שעושות החיות, וזה גם העשיר את הלקסיקון של יובל לגבי חיות כמו ינשוף, זאב, דולפין וכו.
על גבי האריזה מצוין שהמשחק מתאים לגילאי 3+.
ניסינו אותו עם יובל שהוא בן שנתיים ו-3 חודשים.
בהתחלה היה קצת קשה איתו כי הוא בעיקר היה עסוק בללחוץ על הכפתור שמשמיע את הקולות ולהתלהב כל פעם שזה עשה לו צליל שונה.
אחרי כמה ימים כשההתלהבות קצת נרגעה יכלנו לשבת איתו עם הקלפים ולהסביר לו מה עושה כל חיה (את רובן הוא כבר הכיר), ואז לאט לאט הוא למד לקשר את הצלילים לחיות בהתלהבות רבה ואז עברנו לשלב של לשים אסימונים על הקלף המתאים של החיה.
ניסינו את המשחק גם עם בן של חברים שהוא בן 3 וחצי, ואיתו הצלחנו לשחק קצת יותר בצורת”משחק זיכרון” מאחר והמשחק באמת מותאם לגילו. הילדים שיחקו בו יחד, יובל בדרכו שלו והבן של החברים בדרכו כשאנחנו לידם מעודדים ומלהיבים.
 
אהבתי את הרעיון הלימודי שעומד מאחורי המשחק, כל המשחק מגיע בקופסה קטנה יחסית כך שהוא נהדר בשביל טיולים עם הילדים ולא תופס מקום באחסון. ישנה אפשרות לשליטה בווליום של הצלילים, ויש גם כיבוי אוטומטי לחסכון בסוללות.
יש למשחק גם גרסה דומה של בינגו חיות אלקטרוני על אותו עקרון ואותה קופסה רק שבמקום קלפים יש לוחות עד 8 משתתפים שעליהם המשתתפים מניחים את האסימונים בהתאם לצליל החיה.
מחיר משחק הזיכרון סביר ביותר, 79 ש”ח ויכול לשמש כמתנה נהדרת וחינוכית לפעוטות.
ouapsחברת OUAPS היא חברה צרפתית חדשנית המפתחת מוצרים ייחודים, יפים ומעניינים, המבוססים על ידע וטכנולוגיה מתקדמת, תוך הקפדה על איכות גבוהה. הצעצועים של OUAPS מאופיינים בצבעוניות המושכת את תשומת ליבם של הפעוטות והם כוללים כמה פונקציות של משחק, מוסיקה ושירים קליטים.
הצעצועים והמשחקים האלקטרוניים של חברת OUAPS, משווקים ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים ברחבי הארץ.