נעלי פפאיה – סנדלים לילדים – סנדלים לילדות – סנדלים לתינוקות – סנדלי צעד ראשון וקולקציית Younger לקיץ 2017

נעלי פפאיה – סנדלים לילדים – סנדלים לילדות – סנדלים לתינוקות – סנדלי  צעד ראשון  תכירו את קולקציית Younger מבית פאפאיה לילדות, נערות ואפילו נשים עד מידה 40
את נעלי פפאיה אני מכירה עוד מהתקופה שבה יובל, הבכור שלי שאוטוטו כבר בן 10, נעל נעלי צעד ראשון.
אני זוכרת שהלכנו איתו לכמה חנויות נעליים לתינוקות ולילדים והוא מדד כמה דגמים ולא היה לו נוח ללכת אחרי חודשיים של התרוצצות והתנסות בתחילת הליכה.
ברגע שנעלנו לו נעלי צעד ראשון של פפאיה , פתאום הילד קיבל בטחון והרגיש בנוח והתחיל פשוט לרוץ עם הנעליים בקניון..
הסוליות של נעלי פפאיה רכות ותומכות ברגליים ובגב של הילדים והן מאוד נוחות להליכה ולנעילה למשך שעות רבות במהלך היום.
עד היום התאומות שלי נועלות סנדלים של פפאיה וכל קיץ אני נוהגת לרכוש להן סנדלים לילדות, שבדרך כלל מחזיקים לאורך כל העונה כי הסנדלים עשויות מחומרים איכותיים ועמידים.
הנסיכות עם הסנדלים החדשות שלהן מפפאיה:

 

על קולקציית נעלי Papaya Younger

במהלך הקיץ הנוכחי בנעלי פפאיה מבינים את הצורך של נערות ומתבגרות בנעליים אופנתיות כמו של נשים, אך יחד עם זאת, גם את הצורך בסוליה שמותאמת לכף הרגל המתפתחת שלהן.
לכן יצרו בחברה את מותג Younger לנערות וילדות ואפילו נשים שמציג סנדלים, כפכפים ונעלי סניקרס בעיצובים וסגנונות שונים במידות 30-40.

מיצ’וק שלי – אמא הסנדלים מתאימות לי לכל בגד חגיגי!

בשלב הראשון יוצג המותג החדש בכ- 40 חנויות רשת פפאיה ברחבי הארץ, תוך בידול ויזואלי בין הקולקציות השונות, ובשלב השני יפתחו חנויות נפרדות למותג. פפאיה השקיעה בהשקת המותג YOUNGER כמיליון ₪.
 

קולקציית סנדלים וכפכפים

קולקציית הסנדלים והכפכפים של YOUNGER מציגה את שני הטרנדים המובילים לעונת הקיץ הקרובה, בעולם האופנה העולמי: הבוהו שיק והמטאלי.
זוהי קולקציה המשלבת נוחות המתחילה מחומרי הגלם מהם עשויה הקולקציה, עורות איכותיים בגפה ובבטנה, סגירות נוחות, רפידות המעניקות רכות ונוחות החיונית לכף רגלה של המתבגרת, עם אופנתיות בגזרות, הצבעוניות הססגונית והפריטים העיצובים שמשלימים את המראה הכולל, ויוצרים את הסנדל האופנתי הנכון לקיץ הקרוב.

סנדלים לילדות

בסגנון הבוהו שיק נוכל לראות סנדלים שטוחים המוצגים במגוון גזרות וצבעים המתאימים לטרנד הנכון לקיץ 2017. המראה האוריינטאלי הצעיר והאופנתי מציג  צבעוניות עזה בדיטיילים התואמים את הטרנד: פונפונים, רקמות אוריינטליות, פרנזים וגדילים המשולבים עם רצועות עור המוצגות בגוונים טבעיים או בצביעה של טורקיז ולבן, בקווים ישרים או בקליעות מעניינות שיוצרות מראה אופנתי, מתוחכם וטרנדי. 
לצד הצבעוניות הססגוניות העזה, מוצג גם הסגנון הקלאסי של הסנדלים. סגנון זה מתאפיין בצבעים מטאליים של כסף וברונזה, ובגוונים של שחור ולבן המוצגים במגוון גזרות של סנדלי אצבע וגלדיאטור,  עם אלמנטים עיצוביים המתאימים לסגנון של הסנדלים כגון, גדילים, ניטים ופרנזים.
 
קולקציית הסנדלים של YOUNGER מאפשרת לבנות הנוער להציג את האמירה האופנתית, הייחודית שלהן בצורה יצירתית ועדכנית, עם נוחות בלתי מתפשרת.
 

כפכפים לילדות

הכפכפים מחולקים לשתי קטגוריות מובילות העונה: כפכפים שטוחים וכפכפי נוחות.
סגנון הבוהו שיק ממשיך גם לקטגוריית הכפכפים המוצגת בכפכפי רצועות עור בגוונים מטאליים וצבעוניות קלאסית, המשולבים בסוליות שטוחות ונוחות.
הקטגוריה השנייה בקולקציה זו היא כפכפי הנוחות שחוזרים הקיץ לאופנה, ומשולבים עם הטרנד הגליטרי שכבש את מסלולי התצוגות לקיץ. בקולקציה סגנונות שונים של סנדלים החל מהגזרות הקלאסיות ועד לכפכפי האצבע או גזרת ה- X האופנתית, כולן משולבות עם לורקס נוצץ או גוונים מטאליים של ורוד, כסף ושחור. הנוחות בסנדלים אלו היא הרבה מעבר לרפידת העור ז’מש הגבוהה המספקת מצע תומך ונוח, אלא גם עם רצועות ואבזמים מתכווננים המספקים נוחות מקסימאלית עם נראות אופנתית.
 

קולקציית סניקרס לילדות

ההשראה לקולקציית הסניקרס של YOUNGER מגיעה מתרבות הפופ ארט ולוקחת אותה צעד אחד קדימה. הבסיס לקולקציה הן נעלי הסניקרס הקלאסיות המוצגות בצבעי שחור, לבן וגוונים מטאליים של כסף, ברונזה ושחור, עליהם משולבים פטצ’ים מדליקים הניתנים להחלפה לפי מצב הרוח, ריקמות כוכבים, בטנות בצבעי ניאון עם הדפסים, פייטים נוצצים וסניקרס מלאה חורים. זוהי קולקציה אופנתית וצעירה מלאת שיק והומור שנותנת מקום לאופי הייחודי של כל אחת.

הסיניקרס בקולקציה מוצגות במגוון סגנונות, עם שרוכים, גומיות או סליפ און, בסוליות פלטפורמה, שטוח או גובה ביניים, במראה ספורטיבי או אלגנטי. זוהי קולקציה מתוחכמת המאפשרת לכל נערה להציג את מי שהיא לפי הסגנון והסטייל האופנתי שלה
 
טווח מידות – 33-41
טווח מחירים- 229.90 ש”ח – 149.90 ש”ח
להשיג ברשת פפאיה ואצל המשווקים המורשים