נוטרילון: בואו להכיר את גוס-פוס


 נוטרילון, היחיד בישראל עם שילוב הרכיבים scGOS/lcFOS, אשר נמצא מחקרית כתורם למערכת החיסון של תינוקך. בואי להכיר יותר מקרוב את תחליף החלב שכולם מדברים עליו

טבע בחרה להביא עבור התינוקות בישראל את תחליף החלב מס’ 1 באירופה ומס’ 2 בעולם – תחליף החלב שמאות מיליוני תינוקות גדלים עליו כבר למעלה מ – 100 שנה!

קו מוצרי נוטרילון פותח בהתאמה לצרכים התזונתיים של כל שלב בהתפתחות התינוק ומכיל שילוב רכיבים ייחודי של אוליגוסכרידים מסוג scGOS/lcFOS אשר נמצאו בלמעלה מ-30 מחקרים כתורמים למערכת חיסון בריאה של התינוק.

מתוך רצון לחקות באופן טבעי את סגולות חלב האם, מומחי נוטרישה העולמית פיתחו תערובת מיוחדת של אוליגוסכרידים המכילה רכיבים מסוג פרוקטואוליגוסכרידים (FOS) וגלקטואוליגוסכרידים (GOS) ביחס של 9:1, תערובת זו נועדה לחקות את הפעילות המיטבית של הסיבים התזונתיים בחלב האם ולתרום למערכת חיסון בריאה

מה זה scGOS/lcFOS?

FOS & GOS הם סיביים תזונתיים פרהביוטיים יחודיים המעודדים גדילת חיידקים טובים בחלל המעי ובכך תורמים לבריאותו של גוף התינוק המאכסן אותם.

scGOS שרשראות קצרות שרשרת של גלקטואוליגוסכרידים המבודדות מחלב פרה.

lcFOS שרשראות ארוכות שרשרת של פרוקטואוליגוסכררידים ממקור צמחי (האנדיב הבלגי).

האם יש סיבים פרהביוטיים בחלב אם?

חלב האם מעושר בסיבים פרהביוטיים. הסיבים הפרהביוטים מהווים את המרכיב השלישי בגודלו בקרב מרכיבי חלב האם.

מדוע יש חשיבות ליחס 9:1 במרכיבים הפרהביוטיים – scGOS/lcFOS?

התערובת שלנו הכוללת scGOS/lcFOS ביחס של 9:1 נועדה לחקות באופן מיטבי את המרכיבים הפרהביוטיים הקיימים בחלב האם האנושי הן באיכותם והן בכמותם.

תערובת ייחודית זו של חברת נוטרישיה ההולנדית הינה מוגנת פטנט ומוכרת כתוסף תזונה מומלץ לתינוקות על פי הנחיות המועצה האירופית לתזונת תינוקות

(European Commission Directive 2006/141/EC on infant formulae)

כיצד משפיעה פרהביוטיקה מסוג scGOS/lcFOS על הרכב הצואה במעי התינוק?

הסיבים הפרהביוטיים מגיעים בשלמותם למעי הגס ומהווים מצע להתרבות חיידקים טובים על חשבון מושבות של חיידקים מזיקים. בתהליך פירוק הסיבים נוצרות חומצות שומן קצרות שרשרת המשנות את חומציות המעי עובדה המקשה על חיידקים מזיקים לגדול. חומצות שומן אלה אף מעודדות ספיגת הסידן.

 

 

 

לפרטים נוספים חפשו את “nutrimoms” בפייסבוק או חייגו למוקד אימהות נוטרילון 1-800-300-123