24 רעיונות של מתנות סוף שנה – מבצעים מיוחדים ב – LAKEN – מתנות לגני ילדים ובתי ספר

מותג אביזרי הספורט והמתנות – LAKEN , מציג קולקציה חגיגית של מתנות סוף שנה, מתנות לאירועים, מוצרי קד”מ וגם מתנות אישיות מעוצבות לכל גיל במחירים מפתיעים!
מתנות לאירועים, מתנות אישיות , מתנות לגני ילדים , מתנות לבתי ספר , מתנות סוף שנה

תכירו את LAKEN, מותג מוצרי פנאי וספורט לילדים ומבוגרים שמציג קולקציה של מתנות לסוף שנה לגנים ובתי ספר החל מ-20 ש”ח לפריט!
לפניכם פריטים מהקולקציה של קיץ 2017 – של מתנות לגני ילדים או מתנות לבתי ספר , שכדאי לכם להזמין בהקדם על מנת להספיק לקבל את המוצרים בזמן.

רעיונות של מתנות סוף שנה:

להזמנה הכנסו לאתר של LAKEN עוד היום! 
מתנות לגני ילדים
רגע לפני שהשנה מסתיימת, אם יש לכם טיול שנתי, או פעילות כיתתית, תכירו את מגוון המוצרים של LAKEN – מוצרי איכות אקולוגיים ושימושיים לפנאי, ספורט ושימוש יום יומי בגן , בית הספר או בטיולים.
המוצרים הכי פופולאריים בקטגוריית מתנות לסוף שנה לבתי ספר או גני ילדים הם בעיקר בקבוקי שתיה אקולוגיים שעשויים מפלדת אל חלד שעומדת בתקנים הגבוהים ביותר.
בקבוקי המתכת שומרים על חום או קור של הנוזלים גם לאורך שעות רבות, הם אינם נהרסים ואינם נשחקים, כך שתוכלו להנות מהם לאורך זמן.
אחד היתרונות המדליקים הוא שניתן להדפיס על גבי הבקבוקים את השם, תמונה או ברכה לכל ילד, דבר שהופך את הבקבוקים למתנה אישית ומדליקה שכל ילד ישמח לקבל.
 
עוד תוכלו למצוא בקטגורית מתנות לבית ספר הוא תיקי אוכל – בין אם תיק אוכל מבד תרמי ששומר על קור או חום עם הדפס אישי מוטבע על התיק.
כמו כן, יש תיקי אוכל מפלסטיק – קופסת אוכל מחולקת של סיסטמה מתוצרת ניו זילנד שהילדים מאוד יהנו להשתמש בה בשל ההפרדה והחלוקה של התאים.
עוד תמצאו בקטגוריה של מתנות לגני ילדים – תיק גב בעיצוב אישי עם הדפס של תמונה או כיתוב לבחירתכם,
קלמרים אישיים לילדים שעולים לכיתה א’ או עבור מסיבת סיום בבית ספר יסודי.
רעיונות נוספים – כסאות מתקפלים עם הדפס שכדאי שיהיו איתכם ברכב תמיד, אם יוצאים עם הילדים לפיקניק או לחוף הים תגלו כמה הם שימושיים!
לתקציבים נמוכים יותר תוכלו להזמין משטח לעכבר עם הדפסה והקדשה או ספל עם הקדשה ולמלא אותו בממתקים , הילדים ישמחו ותשאר להם מתנה עם מזכרת מהגן או בית הספר.
מחיר מתנות סוף שנה נע בין 20 ש”ח למתנה ועד כ-100 ש”ח, הכל תלוי בתקציב.
אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם הצוות של לאקן ישראל , והם ישמחו לייעץ ולהציע מתוך מבחר עצום של מוצרים שיכולים להתאים כמתנות סוף שנה, מתנה ליום הולדת, מתנה לאירוע חברה, מוצרי קד”מ, לכל מטרה ולכל גיל.
לאתר לאקן לחצו כאן – מתנות אישיות
אם תרצו שיצרו עמכם קשר, אתם מוזמנים להשאיר פרטים כאן  ואנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם.
מוזמנים לשתף את הכתבה!