מתנות לימי הולדת לילדים – משחקי יצירה- פוסט המלצה – גילאי 3-10

יצירהכבר כמה שבועות שאני מקבלת מגוון מוצרים מטעם משחקי יצירה מתוקף היותי בלוגרית. מאחר וחוץ מלהיות בלוגרית אני גם עובדת מסביב לשעון ואמא ל-3 ילדים, לא תמיד מתאפשר לי לכתוב על כל מוצר שאני מקבלת מפאת חוסר זמן. אבל החבר’ה האלה מתמידים ומפתיעים כל פעם מחדש עם מגוון משחקים איכותיים ומצוינים שמעשירים את קולקציית המשחקים של הילדים ומקנים לנו שעות של הנאה ופעילות משפחתית משותפת בעיקר עם יובל שהוא כבר בן 6. אך גם התאומות, שבנות שנתיים, מצטרפות לחגיגה.
אחרי שאתמול שלחו לנו את ערכת הפיצה והמאפינס , הגעתי למסקנה שמגיע להם פירגון בגדול ושכדאי מאוד שהגולשים שלי יכירו את המוצרים שלהם שהמחירים אגב סבירים ביותר יחסית למשחקי קופסה. אני יודעת מהניסיון האישי שלי שכשיובל מוזמן ליום הולדת של חברים או כשיש לנו אירועים במשפחה, אני שוברת כל פעם מחדש את הראש עם מה לקנות במתנה, ומשחקי יצירה נותנים פתרון מעולה לבעיה הזו. שהיא בעצם כבר לא כל כך בעיה.
המשחקים מותאמים למגוון גילאים, החומרים איכותיים וניכר שהושקעה מחשבה רבה בפיתוח ותכנון של כל ערכה וערכה.
לטובת גילוי נאות אציין שקיבלתי את המשחקים במתנה למטרת התנסות על מנת שאחלוק עם הגולשים את החוויות, אז הנה, אנחנו עושים זאת.

טיפים לבחירת משחקי יצירה:

*שימו לב למספר המשתתפים.

*שימו לב לגיל המומלץ על האריזה.

*התאימו את המוצר לרצונותיו של הילד ולתחביבים שלו

*בטיחות – משחקי יצירה בודקים את מוצריהם במעבדות בטיחות מובילות ומוכרות בעולם ובמכון התקנים הישראלי

*שימו לב! אל תשאירו ילדים קטנים, מתחת לגיל 3, ללא השגחה ליד ערכות יצירה המכילות חרוזים או פריטים קטנים אחרים העלולים לגרום נזק.
 
cat-title-long
רשימת רעיונות למתנות לילדים בגילאי 3-10:
נתחיל ב-2 ערכות משגעות ומקוריות למתנה לילדים – ערכת הפיצה וערכת הקאפקייקס.

השף הקטן ערכות חדשות למטבח לילדים של פיצה ומאפינס מבית משחקי יצירה ארדעמשחקי יצירה ארדע מציגים: לה-פיצריה

מסיבת פיצה, הוא מוצר חדש וייחודי המלמד ילדים להכין פיצה אמיתית שהם אוהבים!

הערכה כוללת כלי מטבח אמיתיים:

תבנית אפייה בקוטר של 20 ס”מ, גלגלת מיוחדת לחיתוך פיצה (אורך של 17 ס”מ), קערה לערבוב (קוטר של 16 ס”מ), מערוך, כף ערבוב, כוס מדידה, 4 כפות מדידה וגם סינר רב-פעמי, קופסה למתכונים אותה יש להרכיב.

עוד בערכה – 16 כרטיסיות – בחלקן מודפסים מתכונים לשימוש הילדים והאחרות ריקות כדי שהילדים יוסיפו מתכונים מהסבתא, מהדודה, מחברה ועוד.

לדברי יוסי גרף, סמנכל שיווק משחקי יצירה ארדע “בעזרת הערכה החדשה הילדים לומדים להכין פיצות בטעמים שונים לפי מתכונים, ויכולים להפוך לשפים קטנים! את כרטיסיות המתכונים אפשר לשמור בקופסה מיוחדת שירכיבו בעצמם”.

בהוראות העבודה מפרטים את תולדות הפיצה שהוא אחד מן המאכלים האהובים ביותר בעולם בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. אתם תוהים מה מקור השם “פיצה”? בכל הנוגע למקור השם הדעות חלוקות… פרטים – בהוראות העבודה. ועוד מפורטות כמה עובדות מעניינות על הפיצה וכמובן לומדים על כלי העבודה כמו קערה, כוס מדידה, מידות במ”ל, מקד (גלגלת), מערוך ועוד. בקיצור – חגיגת הפיצה רק מתחילה… בתיאבון!

cat-title-long

השף הקטן ערכות חדשות למטבח לילדים של פיצה ומאפינס מבית משחקי יצירה ארדע (1)משחקי יצירה ארדע מציגים: מסיבת מאפינס

מסיבת מאפינס (מופינים-בעברית), הוא מוצר חדש וייחודי המלמד ילדים להכין מאפינס אמיתיתיים שהם אוהבים!

הערכה כוללת כלי מטבח אמיתיים:

תבנית אפייה (29.5 ס”מ / 19.5 ס”מ), 12 גביעי סיליקון צבעוניים (מנז’טים בקוטר של 5 ס”מ), קערה לערבוב (קוטר של 16 ס”מ), מערוך, כף ערבוב, כוס מדידה, 4 כפות מדידה וגם סינר רב-פעמי, קופסה למתכונים אותה יש להרכיב. עוד בערכה 16 כרטיסיות – בחלקן מודפסים מתכונים והאחרות-ריקות כדי שהילדים יוסיפו מתכונים מהסבתא, מהדודה, מחברה ועוד.

הילדים לומדים להכין מופינים (מאפינס) בטעמים שונים לפי מתכונים, מקשטים והופכים למומחי אפיה.

בהוראות העבודה מפרטים את ההיסטוריה המתוקה של המאפינס שזו עוגה אישית קטנה ועגולה האפויה בתבנית ובה מספר שקעים. ובעניין מקור השם – אנגלי? אמריקאי? לא ולא!

ועוד מפורטות כמה עובדות על המאפינס וטיפים להכנתם, וכמובן לומדים על כלי העבודה כמו קערה, כוס מדידה, מידות במ”ל ועוד. חגיגת המאפינס (מופינים) רק מתחילה… בתיאבון!

cat-title-long

הצעות למשחקים לכל המשפחה

 סדרת משחקי טריוויה לכל הגילאים

חברת “משחקי יצירה” מציגה סדרה של 8 משחקי טריוויה במגוון נושאים רחב הכולל: עולם, ישראל, תנ”ך, ספורט, אומנות ועוד. את המשחק הטריוויה פתחה ד”ר ציפורה שפירא (יועצת הלשון של החברה) והיא שיצקה את התכנים הנדרשים והמעניינים בעבור כל בני המשפחה, ובהם ילדים, בד בדד

עם ניסוח נכון בשימוש בשפה העברית התקנית. שעשועי ידע בפורמט שאלות ותשובות מהווים היום חלק גדול מעולם הטלוויזיה והתרבות שלנו. החל מ “מי רוצה להיות מליונר” דרך שעשועי כסף משולבי חידות הגיון וידע, משחקי “כספת”, “1 נגד 100” ועוד. אנחנו נהנים לשחק, נהנים ללמוד,

מרחיבים את הידע הכללי תוך כדי משחק, ותמיד מחפשים עוד חידושים בתחום. מה בסדרה:

  • ספורט משחקים ותחרויות
  • מדינת ישראל, מייסדים, מוסדות ומקומות
  • צרופי לשון, דקדוק ותרגומי מילים
  • מסביב לעולם, עמים ומדינות
  • תנ”ך, מסורת ויהדות
  • מאכלים ומטעמים של עמים ועדות
  • תרבות, ספרות, סרטים ומחזות
  • ממציאים המצאות ותגליות

סדרת המשחקים מתאימה החל מגיל 8 ועד 99. מוצעת במחיר בין 40 ל 50 ש”ח.

להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

cat-title-long

להפעיל את הדמיון עם מותג הצעצועים הנמכר ביותר בעולם

פליימוביל הינו מותג הצעצועים הנמכר ביותר בעולם ומשווק בלעדית בישראל על ידי חברת “משחקי יצירה”. הילדים יכולים להשתמש בדמיונם באלפי העולמות השונים המוצעים עם דמויות הפליימוביל.

דוגמאות:

1.       ערכת תחנת כיבוי אש המתאימה לגיל שנה וחצי!

לפליימוביל, מותג הצעצועים הנמכר בעולם, סדרת ערכות ומוצרים המתאימים במיוחד לגיל שנה וחצי ומעלה. הסדרה, נקראת 1-2-3, מציגה עשרות דגמים חדשים בשנה המתאימים לעולם הפעוטות כגון חיות חווה, גן שעשועים, מטוסים, סירות ועוד.

כך לדוגמא ניתן למצוא את ערכת פעוטות חדשה המציגה את עולם כיבוי האש.

הערכה כוללת משאית כיבוי אש עם סולם נפתח, תחנת כיבוי אש עם מעלית, 2 דמויות, ברז כיבוי אש ושאר אביזרים נלווים. ייחודה של הערכה הינו באלמנט הנשיאה הקל והנוח שלה – תחנת כיבוי האש הופכת למנשא עם ידית המאפשר לפעוט לקחת איתו את הערכה לכל מקום.

מחירה של הערכה כ 250 ש”ח. ניתן להשיג ברשתות צעצועים מובחרות

2.       מגוון מזוודות פליימוביל ב 79.99 ש”ח בלבד!

המזוודות מגיעות במגון גדול של עולמות כגון: כבאים, פיראטים, אבירים, נסיכות, שוטרים ועוד.

להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

cat-title-long

kufsa2משחק ביזנס לכל המשפחה – האנליסטים

בשנים האחרונות עלתה המודעות האוניברסלית לנושא החינוך הפיננסי מגיל קטן. יותר ויותר אנו רואים פרסומות בטלוויזיה המציגות לנו ילדים שיודעים מה זה אג”ח, מניות ומה זה פיקדון שקלי בבנק. בבתי הספר ובגנים מנסים ליזום סדנאות והדרכות לילדים כדי ללמדם לנהל נכון יותר את כספי דמי הכיס,

ויותר ויותר רעיונות מקוריים מלמדים אותנו כיצד להעביר ידע פיננסי לדור הצעיר. לא פלא הוא כי גם תעשיית המשחקים התחברה לעולם הכלכלי/פיננסי ומציעה מגוון הולך וגדל לילדים של משחקים בעלי ערכיות חינוך פיננסי מגיל קטן. משחקי יצירה מציגה משחק קופסא המתאים לא רק לילדים אלא גם להורים.

תמיד אפשר גם להתחרות, ובסוף נראה מי ינצח – האבא או הילדJ

משחק האנליסטים – משחק להכרת עולם העסקים. המשחק שחופש את עולמו הרחב של שוק ההון, עם מושגים מעולם הכלכלה והמסחר, רכישת מנויות ומכירתם, התמודדות עם תנודות הבורסה, כל זאת ועוד דרך שאלות טריוויה מאתגרות במשחק קופסא אחד. מתאים החל מגיל 9.

מוצע במחיר כ 100 ש”ח. להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

 cat-title-long

370079-מה במשבצתמה במשבצת

משחק קלאסי לכל המשפחה. מתחרים אחד בשני באמצעות שיבוץ הקלפים במשבצות הנכונות בלוח.
מוצע במחיר של כ 149.99 ש”ח. להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

בנוסף, מציגה “משחקי יצירה אורדע” גרסא נוספת למשחק הקלאסי “מה עובד במשבצת”.

 cat-title-long

 

יוצרים ונהנים

יוצרים ולומדים ערכות מדע:

בכל יום בונים ומכינים משהו אחר וחדש. הילדים גם לומדים כיצד חשמל סולארי עובד, או איך מרכיבים מנוע של מכונית, וגם נהנים מעצם העשייה ומהתוצאה הסופית. מדובר בהנאה לכל המשפחה. מה מוצע? “משחקי יצירה” מציגים מגוון רחב של סדרות מדע וטכנולוגיה מתקדמות לילדים. לדוגמא,

סדרת ערכות מדע סולאריות – טחנת רוח סולארית, רובוט סולארי, מערכת אנרגיה סולארית ועוד. לדוגמא, ערכת רובוט סולארי מלמדת את הילדים כיצד מרכיבים ומפעילים בפינת חלל, רובוט חלל וחייזר. מתאים לגיל 8 ומעלה. הערכות מוצעות במחירים שווים לכל נפש – בין 49.99 ₪ ל99.99 ₪.

ערכות ללימוד הולכת זרמי חשמל – מזרקת מים, טורבו אוויר, מכונית מרוץ מסתובבת, אתגרי מבוך ועוד. ערכה לדוגמא, מדע בועות. מרכיבים ומייצרים מכונת בועות באמצעות מעגל חשמלי. מתאים לגיל 8 ומעלה. מוצעת במחיר  59.99 ש”ח. בנוסף, מציגים בחברה ערכות להרכבת סיבים אופטיים,

הרכבת מתקן שיוט טורבו, מרכיבים מד רוח, מרכיבים פריסקופ ועוד.

 cat-title-long

מסיבת התה בארץ הפלאות של משחקי יצירה אורדעליפול דרך החור ולהגיע לארץ הפלאות של אליס….

רוצים לערוך מסיבת תה מפוארת כמו החתול הצ’סירי באליס בארץ הפלאות? קבוצת משחקי יצירה-אורדע משיקים בימים אלא את הערכה “מסיבת התה בארץ הפלאות

מרכיבים לבד שולחן הגשה, מכינים קינוחים מאוריגמי צבעוני ונכנסים לעולם של פנטזיה מן הספרים.

הערכה כוללת סט קפה ועוגה ובו 14 חלקים: קנקן תה, ספלים, צלחות וצלוחיות וכן יחידות מקרטון צבעוני, דפים צבעוניים להכנת דגמים באומנות האוריגמי וגם לומדים על תרבות מסיבת התה האנגלית, נימוסי שולחן ועוד. הערכה מוצעת במחיר של כ 80 ש”ח.

 

cat-title-long

הצעות למשחקי חשיבה ואסטרטגיה לכל המשפחה

משחק חשיבה לכל המשפחה של משחקי יצירה אורדע 80 שח**אוטופיה

משחק אסטרטגיה וחשיבה בראייה תלת מרחבית במשחק תלת מימד מאתגר במיוחד.

במשחק המשתתפים מתכננים את “עיר העתיד” על פי חוקי תכנון ובניה המצויים בכרטיסיות המשחק. המשחק כולל 50 כרטיסים מאתגרים, באמצעותם יש לבנות את העיר בהתחשבות בכללי משחק ה”סודוקו” הידוע.

מתאים החל מגיל 8. מוצע במחיר של כ 80 ש”ח.

cat-title-long

להזיז את הגינה כ 99 שח משחקי יצירה אורדע**להזיז את הגבינה

משחק לכל המשפחה המשלב אסטרטגיה ואתגר, בנסיון למצוא עכברונים מחייכים בתוך גושי הגבינה.

המשחק מתאים החל מגיל 8. מוצע במחיר כ 99 ש”ח

cat-title-long

משחקי חשיבה לכל המשפחה של משחקי יצירה ארדע (3)**צפים או שוקעים

משחק אסטרטגיה וחשיבה בראייה תלת מרחבית במשחק תלת מימד מאתגר במיוחד בבריכה.

המשחק כולל 50 כרטיסיות עם אתגרים בהם המשתתף יכול להצליח לצוף או לשקוע בבריכה.

מתאים החל מגיל 8. מוצע במחיר של כ 80 ש”ח.

cat-title-long

**הקיפודים בורחיםמשחקי חשיבה לכל המשפחה של משחקי יצירה ארדע (4)

משחק אסטרטגיה וחשיבה בראייה תלת מרחבית במשחק תלת מימד מאתגר.

הקיפודים מנסים להמלץ מן הגיריות במשחק מאתגר וחכם לילדים. המשחק כולל 50 כרטיסים עם עמדות בריחה אפשריות למילוט הקיפודים המתגלגלים.

מתאים החל מגיל 8. מוצע במחיר של כ 80 ש”ח.

cat-title-long

סדרת משחקי קופסא ופנאי לגננים הצעירים

אם יש לכם בית פרטי או לקרוב משפחה שלכם יש גינה (כמו אצלנו ששריינו את הגינה של חמותי לטובת הפעילות ) , כדאי שתכרו את הערכה הבאה :

 הגינה שלי, הערכה לגנן הצעיר מוצעת במחיר של כ 50-60 ש”ח

מתאים החל מגיל 3. ערכה מקצועית של כלים ואביזרים לטיפול בגינה לגננים הקטנים.

הערכה כוללת:  2 שקיות זרעים, תיק בד לאחסון כלי הגינה, כף חפירה ושתילה מעץ ומתכת, יעה מעץ ומתכת, מגרפה מעץ ומתכת,  בקבוק להתזת מים, זוג כפפות עבודה מבד וסינר מבד.

בוחרים את שטח האדמה המתאים, עודרים, מעשבים ומנכשים, גורפים עלים שוטים, מוסיפים דשן ומערבבים באדנה, שותלים וצופים בתהליך הצמיחה

בערכה לומדים הילדים איך להכין גינת ירק אמיתית — דשא, צנונית, דלעת ושעועית – ב 6 שלבים

 מגוון ערכות יצירה לגננים הצעירים בין 30 ל 70 שח של משחקי יצירה אורדע

ערכת יצירה המתאימה לנשיאה – “גינת הקסמים” מוצעת במחיר של כ 20-30 ש”ח

מתאימה החל מגיל 5. הילדים מקבלים עמדת טבליות מיוחדת בה ממלאים את האדמה.

שותלים צמחים אמיתיים ולומדים על תהליך הצמיחה

הערכה מגיעה גם עם קישוטים שניתן לעטר את אזור הטיפולJ

גינה לי, מוצעת במחיר של כ 50-40 ש”ח

מתאימה החל מגיל 6. לומדים כיצד גדלים ומתפתחים זרעים לשתילים. הערכה כוללת בסיסים למילוי אדמה ולזריעת הזרעים, דפי פלסטיק ליצירת ה”חממה” לגידול השתיל, סרגלים למדידת הגובה ולמעקב אחרי הצמיחה, קישוטים לעיטור הערכה לילדים. מדביקים – ממלאים באדמה – זורעים ועוקבים – כיצד השתיל מתפתח לצמח?

מדע חממה מוצעת במחיר של כ 50-60 ש”ח

מתאים החל מגיל 6. זורעים את הזרעים בטבליות מיוחדות באדמה, מגדלים צמחים בבית בתוך החממה, ועוקבים אחרי גדילת הצמחים בתנאי הגידול השונים.

cat-title-long

מעצבים מטריה לבד לחורף לילדים כ 50 שח של משחקי יצירה (1)עוד מתנה מיוחדת ומקורית שילדים יאהבו לקבל ולהשתמש – ערכה חורפית במיוחד: “מעצבים מטריה”

מטריה אמיתית המגיעה בערכת מעוצבת לילדים, יחד עם צבעים עמידים במים לעיטור וקישוט המטריה שלנו!
הערכה מתאימה לילדים החל מגיל 4 – ובסוף הפעילות הילדים יוכלו להתגאות במטריה המקורית ביותר ברחובJ
ערכת “מעצבים מטריה” מוצעת במחיר של כ 49 ש”ח

cat-title-long

קבוצת משחקי יצירה-אורדע משיקה סדרה “טכנו” המציגה את כלי התחבורה הכי קוליים להרכבה עצמית. בסדרת משחקי ההרכבה למהנדסים הצעירים:

 סדרת הטכנו החדשה של משחקי יצירה אורדע (4)קיבלנו 2 מארזים מהסדרה הזו. יובל, הבן שלי שבן 6 ואוהב לפרק ולבדוק איך כל דבר עובד, היה בהתלהבות רבה על הערכות הללו. הוא ישב עם בעלי להרכיב שלב אחר שלב את האופנוע והג’יפ והם עד היום נותרו  שלמים והוא משחק בהם.

טכנו מרוץ – בכביש ובשטח. 4 ב 1.

ערכה גדולה – בונים ג’יפ, טרקטורון, אופנוע וקורקינט מחלקי מתכת שונים, מבריגים ברגים ונועלים באומים, מחברים גלגלים ומסיעים! כולל 380 חלקים ובהם מברג, מפתח ברגים, גלגלים, דסקיות, צמיגים, ברגים, אומים, מושבים ועוד!

 100-130 ש”ח

טכנו שטח – בונים ג’יפ וטרקטורון מחלקי מתכת שונים, מבריגים ברגים ונועלים באומים, מחברים גלגלים ומסיעים! כולל 233 חלקים ובהם מברג, מפתח ברגים, גלגלים, דסקיות, צמיגים, ברגים, אומים, מושבים ועוד! מוצע במחיר כ 60 ש”ח.

 

טכנו אופנוע – בונים אופנוע מחלקי מתכת שונים, מבריגים ברגים ונועלים באומים, מחברים גלגלים ומסיעים! כולל 68 חלקים וכלי עבודה ובהם מברג, מפתח ברגים, גלגלים, דסקיות, צמיגים, ברגים, אומים, מושבים ועוד. מוצע במחיר כ 40 ש”ח

טכנו קורקינט – איך אומרים קורקינט בעברית? גלגילייםJ

בונים גלגיליים מחלקי מתכת שונים, מבריגים ברגים ונועלים באומים, מחברים גלגלים ומסיעים! כולל 80 חלקים וכלי עבודה ובהם מברג, מפתח ברגים, גלגלים, דסקיות, צמיגים, ברגים, אומים, מושבים ועוד. מוצע במחיר כ 40 ש”ח

cat-title-long

סביבון TOOP לחנוכה ממשחקי יצירה אורדעבחנוכה האחרון השיקה “משחקי יצירה” את ה- TOOP – טווופ – משחק מלחמה ואסטרטגיה מתקדם. למרות שמדובר בסביבונים משוכללים, זה בהחלט אחד המשחקים האהודים יותר על יובל  כשבאים אליו חברים. הם מתלהבים מה”זירה” ומשחקים..

המשחק מאפשר ליריבים להחלם זה בזה באמצעות סביבוני מגנט חזקים, על שדה קרב, באמצעות מהלכי אסטרטגיה וזריזות ידים. רק כך ניתן יהיה להציל את בני האדם מזעמם של האלים.

 איך מנצחים? מנהיגים את ה TOOP שלנו בתוך זירת החלל על מנת שיעצוב את היריב או מצליחים לדחוק אותו לפינתו. כל זאת נעשה באמצעות מוט הבקשה (המגיע בכל ערכה)

 לדברי יוסי גרף, סמנכ”ל השיווק של משחקי יצירה “משחק TOOP נחשב לאחד מהמשחקים המסתובבים הפופולארים ביותר בקרב ילדים וילדות ברחבי העולם. המשחק מאפשר למשתתפיו להשתמש בתכסיסי אסטרטגיה וזריזות עין ויד, יחד עם שילוב של אגדה וסיפור רקע מקורי. לכל אחת מהדמויות יש שם, היסטוריה, כוחות על ועוד”.

 כל סביבון TOOP מורכב מארבעה חלקים: להב אנרגיה, שריון ההרס, טבעת כוח קיצונית וחוד הניווט.

ה TOOP מופעל באמצעות ג’ירוסקופ אלקטרו-מגנטי חזק במיוחד.

הערכה הבסיסית כוללת 2 סביבוני כוח וזירת קרב ומוצעת במחיר של

כ 120-140 ש”ח

ניתן להוסיף סביבונים נוספים – במחיר של כ 50-60 לערכת סביבון בודד.

cat-title-long

סדרת המשחקים  –  “חלום מתוק”, סדרה מתוקה להפליא ובה הילדים יוצרים ומעצבים בבצק סוכר לבן אותו הם צובעים

בצבעי מאכל טבעיים! הוראות עבודה מפורטות ומדויקות נמצאות בכל ערכה.

סדרת המתוקים החדשה מבצק סוכר וטבעי מאכל טבעיים של משחקי יצירה אורדע (7)עוגה מתוקה

אופים עוגת שוקולד בתבנית רב-פַּעמית, לשים את בצק הסוכר ומוסיפים צבעי מאכל טבעיים. מעצבים בחותכנים ומקשטים בפסלי חטיפים מתוקים… ואוכלים! גם אופים עוגה וגם מקשטים ומפסלים תיק איפור, בקבוק לק, שפתון, מברשת סומק, קופסת סומק, קופסת צלליות, מברשת צלליות, שרשרת פנינים ועוד!

הערכה כוללת: תערובת עוגת שוקולד, 300 גרם בצק סוכר לבן, צבעי מאכל טבעיים, קורנפלור, תבנית אפייה רב-פַּעמית, חותכנים, מערוך, מכחול, סינר ועוד!

 

cat-title-long

70005צמידים מתוקים

לשים את בצק הסוכר ומוסיפים צבעי מאכל טבעיים. מעצבים בחותכנים ויוצרים 12 צמידים מתוקים… ואוכלים! מרכיבים מעמד לתכשיטים בצורת עץ המשדרג את מסיבת יום ההולדת או את המתנה! זו גם יכולה להיות ה-פעילות במסיבת יום ההולדת או במסיבת הפיג’מות המוטרפת.

הערכה כוללת: 300 גרם בצק סוכר לבן, צבעי מאכל טבעיים, קורנפלור, חותכנים, מערוך, מכחול, חוט אלסטי, קיסם, מעמד לתכשיטים ועוד!

 

cat-title-long

70006אותיות מתוקות

לשים את בצק הסוכר ומוסיפים צבעי מאכל טבעיים. מעצבים בתבליטים ובחותכנים, יוצרים 10 חטיפי כתוביות מתוקים… ואוכלים! מרכיבים מעמד יפהפה המתאים למסיבה, למתנה ולכול אירוע חברתי! יוצרים מילות ברכה אישיות ומתוקות כמו ביג לייק, בהצלחה, מזל טוב ועוד המון אפשרויות לחברים, לאהובים ולמשפחה!

הערכה כוללת: 300 גרם בצק סוכר לבן, צבעי מאכל טבעיים, קורנפלור, תבליטי אותיות א’-ת’ ומספרים, חותכנים, מערוך, מכחול, סרטי סאטן, סינר, שַפּוּדֵי עץ, מעמד לממתקים ועוד!

**בסדרת “חלום מתוק” החדשה יש ערכות נוספות כמו “לבבות מתוקים”, “לקקנים מתוקים”, “קישוטים מתוקים” ו- “עיצובים מתוקים”.

 cat-title-long

מחירים סדרת חלום מתוק משחקי יצירה:

“עוגה מתוקה” – כ 70 ש”ח

“אותיות מתוקות” – כ 60 ש”ח

“לקקנים מתוקים” – כ 60 ש”ח

“צמידים מתוקים” – כ 50 ש”ח

“לבבות מתוקים” – כ 50 ש”ח

“קישוטים מתוקים ו”עיצובים מתוקים” – כ 40 ש”ח

את כל הצעצועים והמוצרים של משחקי יצירה ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.